Myslím, že teď problematice rozumím lépe - děkuji. Teď vím, že kasino chtělo, abyste se přihlásili, když jste jim volal, abyste problém vyřešili. Měli jste se přihlásit ke svému kasinovému účtu – že?
Bohužel se domnívám, že jste porušil pravidlo spojené s lovem bonusů.
Ale pro jistotu: Byl nějaký bonus aktivní, když jste zavřeli bonusovou hru, prosím?
Protože pokud ano, je to něco, co kasina vůbec nemají rádi.
Myslím, že by bylo dobré dodat, že jen některé hry ukládají váš postup – obecně se můžete setkat s hrami bez této schopnosti.
Můžeš za to prosím pojmenovat hru, kterou jsi hrál?
I think I understand the issue better now - thank you. Now I know the casino wanted you to log in while you were calling them to solve the problem. You were supposed to log into your casino account - right?
Sadly, I believe you broke a rule associated with bonus hunting.
But, to be sure: Was any bonus active while you closed the bonus feature game, please?
Because if so, this is something casinos don't like at all.
I feel it would be good to add that only some games save your progress - in general you may encounter games without this ability.
For that, can you name the game you played, please?
Automaticky přeloženo: