Ahoj, myslím, že ještě není čas být skeptický. Pokud jste prošli ověřením, peníze v tuto chvíli neobdržíte, musíte je nejprve úspěšně dokončit. Povedlo se vám to nebo ještě ne? Pokud ano, měli byste se nyní zaměřit na stažení a zjistit, zda se jeho stav nezmění, nebo, jak doporučil jiný hráč, čas od času zkontrolovat s podporou, abyste zjistili, jak si ve své situaci stojíte.
Na druhou stranu jsem viděl bezpečnostní index kasina, který je dost špatný a nízký, takže myslím, že nejsem tak překvapen, proč se obáváte. Ale zatím bych zachoval chladnou hlavu a uvidím, co bude dál.
Dáváme kasinům 14 dní na to, aby vyřešili vše, co je potřeba udělat, a poslali vám peníze. Pokud se tak nestane, můžete nám to říct a náš tým se vám pokusí pomoci.
Myslíš, že to zvládneš?
Hi, I don't think it's time to be skeptical yet. If you've been through verification you won't get the money at this time, you have to complete it successfully first. Have you succeeded or not yet? If so, you should now focus on the withdrawal and see if its status changes or, as another player recommended, check with support from time to time to see where you stand in your situation.
On the other hand, I've seen the casino safety index which is pretty bad and low so I guess I'm not so surprised why you are worried. But for now I would keep a cool head and see what happens next.
We give the casinos 14 days to sort out everything that needs to be done and send you the money. If this doesn't happen, you can tell us and our team will try to help you.
You think you can handle it?
Automaticky přeloženo: