FórumKasinaBetfoxx vybírá výhry

Betfoxx vybírá výhry

před měsícem od stevenpaling32
|
665 zobrazení 12 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před měsícem

Ahoj, momentálně čekám na ověření a potvrzení výběru se sázkařským webem Betfoxx.. Šel jsem do toho naslepo, po přečtení všech recenzí od Betfoxx si nejsem moc jistý, že někdy uvidím nějaké peníze... Má někdo skutečně od nich obdržel nějaké platby. Pokud ano, jak dlouho to trvalo?... Jakékoli odpovědi by byly velmi oceněny...


Steve.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, sám jsem Betfoxx nepoužil, ale viděl jsem smíšené recenze o jejich výplatách. Někteří lidé říkají, že dostali své peníze, ale chvíli to trvalo, zatímco jiní měli problémy. Pokud jste již v procesu, doufejme, že to vyjde, ale buďte opatrní. Možná zkuste kontaktovat jejich podporu pro aktualizace.

Hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
PgSlots
před měsícem

Ano, momentálně probíhá proces odvolávání. Ale po přečtení některých recenzí jsem velmi znepokojen, že je to jen masivní podvod.

Automaticky přeloženo:
stevenpaling32
před měsícem

Možná to tak bylo

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, momentálně čekám na ověření a potvrzení výběru se sázkařským webem Betfoxx.. Šel jsem do toho naslepo, po přečtení všech recenzí od Betfoxx si nejsem moc jistý, že někdy uvidím nějaké peníze... Má někdo skutečně od nich obdržel nějaké platby. Pokud ano, jak dlouho to trvalo?... Jakékoli odpovědi by byly velmi oceněny...


Steve.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, myslím, že ještě není čas být skeptický. Pokud jste prošli ověřením, peníze v tuto chvíli neobdržíte, musíte je nejprve úspěšně dokončit. Povedlo se vám to nebo ještě ne? Pokud ano, měli byste se nyní zaměřit na stažení a zjistit, zda se jeho stav nezmění, nebo, jak doporučil jiný hráč, čas od času zkontrolovat s podporou, abyste zjistili, jak si ve své situaci stojíte.

Na druhou stranu jsem viděl bezpečnostní index kasina, který je dost špatný a nízký, takže myslím, že nejsem tak překvapen, proč se obáváte. Ale zatím bych zachoval chladnou hlavu a uvidím, co bude dál.

Dáváme kasinům 14 dní na to, aby vyřešili vše, co je potřeba udělat, a poslali vám peníze. Pokud se tak nestane, můžete nám to říct a náš tým se vám pokusí pomoci.

Myslíš, že to zvládneš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

V současné době vstupujeme do 5. pracovního dne od doby, kdy jsem nahrál své ověřovací dokumenty a požádal o 2x výběr 500 GBP. Zákaznický servis téměř okamžitě odpoví. Ještě jsem neměl studené rameno.


Automaticky přeloženo:
stevenpaling32
před měsícem

Vzhledem k tomu, že ověření dosud nebylo dokončeno, můžeme to považovat za přerušení obchodu, než dorazí peníze. Když dostanete zprávu, že jste byli úspěšně ověřeni, mělo by to být lepší. Nemohu to ale zaručit, protože jsem zmínil bezpečnostní index a tak bůhví, co kasino vymyslí. Nechme ale špatné myšlenky stranou a počkejme si, jak se situace vyvine.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Bohužel nejste informováni o tom, že váš účet byl ověřen. Zjistil jsem, že mé dokumenty byly přijaty jednoduše kontrolou stránky s podrobnostmi o mém účtu. Také vám říkají, že 62.1 výběrů ze stavu T&Cs trvá od 72 hodin do 15 pracovních dnů

Automaticky přeloženo:
jzgf6m7796
před měsícem

Rozumím, ale pokud si to můžeš jen vyhledat někde v profilu, tak bych v tom neviděl zásadní problém.

Co se týče Obchodních podmínek, byl bych trochu zmatený, protože časový limit je poměrně dlouhý. Nicméně už jsem zmínil, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběrů, takže pokud to nestihnou odeslat, tak se určitě ozvu a zkusíme pomoci.

Jsem opravdu zvědavý, jestli se hráčům a vám podaří dostat peníze ven. Budu rád, když to udělají.

Držíme palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

jak ten případ skončil? dostal jsi své peníze? Čekal jsem 4. den, ale pak jsem musel změnit adresu peněženky a minci a předpokládat, že se tím vynuluje i čekací časovač.

Automaticky přeloženo:
vladinc
před 2 týdny

No, jak vidím, výsledek jsme se ještě nedozvěděli, ale zkuste použít tlačítko "odpovědět" a tento hráč dostane upozornění na váš příspěvek a otázku.😉

Nyní byste nám možná chtěli sdělit více podrobností o vašem případu?

Máte pravdu; resetuje časovač, jak jste řekl. Ale jaký byl důvod, že jste to potřebovali změnit?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 týdny

sakra..tak zase 5 dní..ale mluvil jsem na živém chatu a řekli, že mám kontaktovat finanční oddělení na , což jsem udělal a vysvětlil situaci s tím, že to není moje chyba, že jejich systém není dobrý na to, aby umožnil uživatelům provést nápravu bez resetování časovače.

účel této doby je skutečně neznámý..tak jako tak..čekáme, co oni ..vzhledem k tomu všemu, odpověď bude akt Boží lol.

Automaticky přeloženo:
vladinc
před 2 týdny

Možná zkuste kontaktovat kasino na adrese .

Přečtěte si také toto vlákno o kasinu, kde je mnoho hráčů s podobnými případy a můžete tam získat spoustu informací.

A informujte nás o všech aktualizacích, prosím. Chcete?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky