před 21 hodinami
Jak jsem již zmínil, jediný okamžik, kdy jsem dostal výplatu a e-mail byl odeslán, bylo v neděli 13.
As I’ve mentioned before, The only time I got paid out and email sent was on Sunday 13th.
0
Jak jsem již zmínil, jediný okamžik, kdy jsem dostal výplatu a e-mail byl odeslán, bylo v neděli 13.
As I’ve mentioned before, The only time I got paid out and email sent was on Sunday 13th.
Kvůli aktualizaci v našem systému jsme měli zpoždění při schvalování výběrů, omlouváme se za způsobené nepříjemnosti, informujeme vás, že vaše karta byla přijata, informovali jsme tým, aby vám výběr mohl urychlit.
Děkujeme za pochopení.
Pozdravy,
Tým plateb BetFoxx
bylo to, co jsem dostal
Due to an update in our system, we have had delays in the approval of withdrawals, we apologize for the inconvenience caused, we inform you that your card was received, we have informed the team, so they can speed up your withdrawal.
Thank you for your understanding.
Regards,
BetFoxx Payments Team
was what I got
Pokud jste tedy překročili těch 14 dní, přemýšleli jste o podání stížnosti? Vidím, že někteří hráči čekají, někteří dostali zaplaceno, ale trvalo to dva týdny. Kasinům dáváme přesně ten čas a pokud to nemohou vyřešit, snažíme se vám pomoci, pokud podáte stížnost.
Pokud máte zájem, můžete tak učinitna tomto odkazu .
Nebo ještě chvíli počkáte?
So if you have exceeded the 14 days, have you thought about filing a complaint? I see that some players are waiting, some got paid but it took two weeks. We give casinos exactly that time and if they can't resolve it we try to help if you file a complaint.
If you are interested you can do so on this link.
Or will you wait a little longer?
Platíte za podání stížnosti? Dostáváte tam někdy lidem peníze?
Do you charge to put a complaint in ? Do you ever get people there money ?
Dobrý den!
Nic si samozřejmě neúčtujeme. Zde si můžete prohlédnout, co to znamená:
https://casino.guru/complaints/resolved
Průvodce také vysvětluje nejen základy: https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
K získání peněz pro hráče jsou samozřejmě nutné konkrétní okolnosti a spolupráce kasina. Pokud máte doplňující otázky, nebojte se je zeptat. Vysvětlíme, jak nejlépe umíme!
Hi there!
Of coure we do not charge anything. You are welcome to review what it takes right here:
https://casino.guru/complaints/resolved
The guide also explains not just the basics: https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
The specific circumstances and the casino's cooperation are obviously necessary to get the money for the player. If you have additional questions, do not be afraid to ask them. We will explain as best we can!
Ne. Právě jsem poslal další e-mail, ve kterém jim vyhrožoval právními kroky jako poslední šanci
teď ztratil veškerou naději tbh
Nope. I’ve just sent another email threatening them with legal action as a last chance
lost all hope now tbh
Stejný hovno. Je to se zpracovatelským týmem. Nemohou nic dělat. Prostě to nepřijde. Některé recenze na TP lidé čekají více než 70 dní.
Same shit. It’s with the processing team. They can’t do anything. It’s just not going to come. Some reviews on TP people been waiting over 70 days.
Ještě ne. Ale každý e-mail, který jsem jim odeslal, byl od 20:00 a dále
Not yet. But every email I’ve had off them has been from 8pm and onwards
Včera mi byl zamítnut výběr
" Omlouváme se za zpoždění při schvalování vašeho výběru. Zkontrolovali jsme vaši žádost o výběr a bohužel ji v tuto chvíli nemůžeme zpracovat, protože nesplňuje jeden z našich stanovených požadavků. Podle našich zásad je maximální celková částka, která kterýkoli hráč může vybrat ze své peněženky nesmí překročit 250 % z celkové vložené částky. 9.11.2
Protože požadovaná částka překračuje tento limit, byla vaše žádost o výběr zamítnuta.
Máte-li jakékoli další otázky, neváhejte kontaktovat náš tým zákaznické podpory, rádi vám pomůžeme."
absolutní ostuda místa
Got my withdrawal rejected yesterday
" We apologize for the delay in approving your withdrawal. We have reviewed your withdrawal request and unfortunately, we are unable to process it at this time as it does not meet one of our stated requirements. According to our policies, the maximum total amount that any one player may withdraw from his or her wallet cannot exceed 250% of the total amount deposited. T&C 9.11.2
Because the requested amount exceeds this limit, your withdrawal request has been rejected.
If you have any further questions please do not hesitate to contact our customer support team, we will be happy to assist you."
absolute disgrace of a place
Celkem jsem vložil 960. Vybralo 500 GBP zúčtovaných za 2 dny. Měl jeden nevyřízený za 500 GBP od 12. dne, což není 16 pracovních dnů.
I’ve deposited 960 in total. Withdrew £500 cleared in 2 days. Had one pending for £500 since 12th which is not 16 business days.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.