DomůFórumKasinaBetfoxx výběr a podpora podvodů

Betfoxx výběr a podpora podvodů

před 4 měsíci od marvinrossififa
|
23 984 zobrazení 548 odpovědí |
|
1 2...28
před 4 měsíci

20. července jsem požádal o výběr 500 eur přes krypto od Betfoxx. Jejich doba zpracování je až 72 hodin. Po opakovaných dotazech několikrát řekli „během dne" a po opakovaných nepravdivých prohlášeních v živém chatu vždy uvedli, že odpovědné oddělení nereagovalo. A aby toho nebylo málo, od včerejška není nic zodpovězeno – odpověď nedostanete na email ani live chat. Otevře se živý chat a vidíte, že se čte, ale každý agent zprávy ignoruje. To vypadá jako úmyslné vykrádání, že? Uvidím ještě své peníze? Může mi někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
marvinrossififa
před 4 měsíci

Ahoj.

Nejprve bych rád řekl, že jsme rádi, že jste se dostali až sem. Z mého pohledu by slušné kasino mělo být schopno takové zpoždění vyřešit nebo navrhnout možnosti. Když už jsme u toho, stalo se něco takového? za těchto okolností kasina obvykle zkoušejí jinou platební metodu, aby splnila požadavek na výběr. Upřímně řečeno, mám pocit, že vám to bylo právě řečeno.

No, máme extrémně oddaný tým odborníků, kteří se snaží tyto problémy vyřešit, řekněme, uvažováním se zástupci kasina. Pokud vám kasino nezaplatí do konce týdne, můžete je kontaktovat. Technicky vzato dáváme každému kasinu spravedlivou šanci – celých 14 dní – vyřešit problém bez našeho zásahu.

Je tu však jeden bod, který mě znepokojuje.

I když toto kasino Betfoxx dosud nebylo uvedeno na seznamu, probíhá kontrola. Výsledky jsou bohužel dost špatné. Aktuální interní index bezpečnosti je 2,8, což odpovídá popisu „velmi špatný". Jednoduše řečeno, hraní v tomto kasinu je velmi riskantní a totéž platí pro výběry.

Na druhou stranu to může být příležitost pro obě strany. Pokud budou ochotni spolupracovat, uděláme, co bude v našich silách, abychom vám pomohli.

I přes to, že do kasina zbývá nějaký čas, máte zájem podat stížnost?


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Předem moc děkuji za rychlou odpověď!

Pokusil jsem se použít jiný způsob výběru, ale byl ignorován nebo zablokován.

Na vašem webu jsem viděl jiného uživatele, který má s Betfoxx úplně stejný problém jako já. Je to odloženo a po delší době ignorováno.

Samozřejmě bych byl ochoten spolupracovat, ale co musím udělat, abyste mi pomohli a kontaktovali kasino?


S přátelským pozdravem

Marvin Ross

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ještě jedna věc,

Pokud se skutečně jedná o podvod, proč je výplata stále na nevyřízeném výběru? Mohli by mě prostě zablokovat, ne?

Co byste dělali, kdyby se nic jiného nestalo?

500 eur je pro mě hodně O:

Automaticky přeloženo:
marvinrossififa
před 4 měsíci

Je mi líto, že byl váš požadavek ignorován. Ale já se takovému kasinu nedivím, protože jak řekla Radka, nebyla to nejlepší volba.

Pokud jste schopni spolupracovat, můžete u nás podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci kontaktovat kasino, ale zda odpoví a pokusí se věci vyřešit, vám neradím. Pokud tak neučiní, bude to mít následky.

Pokud tedy máte zájem, můžete podat stížnost zde na tomto odkazu . ⬅️

Jsi v?


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, hlásil jsem se přes chatovou linku o mém nevyřízeném výběru od 22. srpna 2024, provedl jsem všechny úkony navržené agentem a čekám 2. týden na odpověď e-mailem. Přemýšlím, jestli mám nebo ne podat stížnost.. file

Automaticky přeloženo:
herberthinemoa
před 3 měsíci

Ahoj, pokud to trvá déle než dva týdny, určitě bych šla do toho a podala stížnost, pokud se situace nikam neposunula.

Ale dovolte mi, abych vám položil několik otázek. Jste již ověřeni v kasinu? Ptám se, protože tam vidím zprávu, že musíte nahrát občanku/pas.

Další věc, kterou jsem si všiml, je, že na našem webu máme limit výběru 1000 za den. Máte výběr, který přesahuje tuto částku. Kasino vám o tom nic neřeklo? 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Ahoj Jaro, ano jsem ověřený hráč. Mohu vybrat pouze prostřednictvím kryptoměny, nahrát ID/pas je pro možnost zrušení víz.

Zkoušel jsem použít tuto formu výběru, jen se vrátí zpět na můj hráčský účet.: file

pokud jde o limity na výběr, mají je..

Automaticky přeloženo:
herberthinemoa
před 3 měsíci

Dobře a kasino vám také dá odpověď, proč se stále vrací na váš účet. Možná by bylo dobré se jich zeptat na limity nebo podobné věci, protože to může být to, co vám brání se stáhnout. Také jste použili stejnou metodu pro výběr jako pro vklad?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ne, vložil jsem přes víza a umožňují pouze výběr kryptoměn.

stále žádná odpověď prostřednictvím e-mailu a chatové linky říká, že nemohou pomoci, protože nemají nic společného s platbami.

Automaticky přeloženo:
herberthinemoa
před 3 měsíci

V tomto případě bych doporučil podat stížnost u nás a náš tým se vám pokusí pomoci, pokud vám nikdo neodpoví.

Otevřít si ho můžete zde na tomto odkazu . ⬅️

Co myslíte, půjdete do toho?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj, mám úplně stejný problém s betfoxx!!! 8. den mého výběru 500 GBP čeká na vyřízení.

Dostal někdo nějaké finanční prostředky?

Automaticky přeloženo:
rachelbedford80
před 3 měsíci

Je již váš účet v tomto kasinu ověřen a měli jste tam předtím nějaký úspěšný výběr?

Poskytlo vám kasino nějaké vysvětlení ohledně vaší platby?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, ano, pokud vím, na e-maily jsem nedostal žádnou odpověď.

live chat prostě řekni, že je to jiné oddělení a oni nemohou pomoci x

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nyní řekli, že mají problém

file

Automaticky přeloženo:
rachelbedford80
před 3 měsíci

Tak snad se jim to podaří brzy opravit a ozvou se vám.

Prosím, informujte nás.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nějaká radost s výběry ještě kluci?.. Jsem v současné době 1 týden v, stále čeká na ověření, které mají být potvrzeny.. E-mailové odpovědi se zpomalují. Kdykoli uvidím živý chat, dostanu odpověď „předáme to příslušnému oddělení". Jsem na ně tak naštvaný, nechci to ukazovat v mých zprávách, kdyby mi zablokovali účet... Jediný způsob Vidím, že do budoucna nyní žádá moji banku o zpětné zúčtování.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dne 27. září jsem požádal o výběr 500 GBP, bylo mi řečeno, že časový rámec pro výběry je 1 až 5 dní, od té doby mi bylo řečeno, že 62,1 státních plateb ve smluvních podmínkách je obvykle zpracováno do 72 hodin od schválení platebním oddělením, ale může trvat až 15 dní, mají uvedený časový rámec, kdy budete přijímat platby, jakmile bude žádost schválena, ale nemají časový rámec, kdy žádáte o stažení platebnímu oddělení, které ji schvaluje.

můj účet je plně ověřen a od této společnosti jsem obdržel výběr, takže nerozumím tomu, co se děje.

zavřu tento účet nejen z důvodu dlouhého čekání na výplaty, ale také proto, že můžete vybrat pouze jednu částku minimálně 500 GBP maximálně 500 GBP

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nějaká radost s výběry ještě kluci?.. Jsem v současné době 1 týden v, stále čeká na ověření, které mají být potvrzeny.. E-mailové odpovědi se zpomalují. Kdykoli uvidím živý chat, dostanu odpověď „předáme to příslušnému oddělení". Jsem na ně tak naštvaný, nechci to ukazovat v mých zprávách, kdyby mi zablokovali účet... Jediný způsob Vidím, že do budoucna nyní žádá moji banku o zpětné zúčtování.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, rád bych řekl, že na začátku dáváme kasinům 14 dní na vyřešení KYC a výběru hráčů. Vidím, že čekáš týden a pořád ses asi nic nového nedozvěděl. Pokud dva týdny uplynou, můžete u nás zkusit podat stížnost, než požádáte o zpětné zúčtování. V některých případech to může být poslední šance získat své peníze zpět, ale také to může znamenat, že nebudete moci hrát v mnoha kasinech, protože bych řekl, že to považují za „podvod".

Zkusil bych také počkat, až dokončíte ověření, a pak uvidím, co se stane.

Myslíte, že to zvládnete?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dne 27. září jsem požádal o výběr 500 GBP, bylo mi řečeno, že časový rámec pro výběry je 1 až 5 dní, od té doby mi bylo řečeno, že 62,1 státních plateb ve smluvních podmínkách je obvykle zpracováno do 72 hodin od schválení platebním oddělením, ale může trvat až 15 dní, mají uvedený časový rámec, kdy budete přijímat platby, jakmile bude žádost schválena, ale nemají časový rámec, kdy žádáte o stažení platebnímu oddělení, které ji schvaluje.

můj účet je plně ověřen a od této společnosti jsem obdržel výběr, takže nerozumím tomu, co se děje.

zavřu tento účet nejen z důvodu dlouhého čekání na výplaty, ale také proto, že můžete vybrat pouze jednu částku minimálně 500 GBP maximálně 500 GBP

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj a děkuji za popsaný zážitek. Pokud je to tedy dlouhé čekání na výběr, kvůli kterému se rozhodnete svůj účet uzavřít, nemám vám to za zlé. V dnešní době je pro hráče spousta možností a můžete si vybrat něco, co vám více vyhovuje.

Jakou platební metodu jste použili k výběru?

Automaticky přeloženo:
1 2...28
Jít na stránkuz 28 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky