Dobrý den, koukám, že tu nemáte nejlepší zkušenosti. Odeslali jste dokumenty do kasina a čekali na jejich ověření? Jak dlouho se o to snažíš?
Všiml jsem si, že se vám podařilo podat stížnost na tento případ a Tomáš už odpověděl, takže můžete odpovědět i na jeho otázky.
Doufám, že budete moci pomoci a kasino nakonec začne odpovídat nebo něco dělat. Pro mě osobně by to bylo dost důležité a pokud by byl problém v komunikaci, asi bych tu hrát nechtěl.
Budu držet palce. 🤞
Hello, I see you don't have the best experience here. Did you send the documents to the casino and wait for them to be verified? How long have you been trying to do that ?
I noticed that you managed to lodge a complaint about this case and Tomas has already replied, so you can also answer his questions.
I hope that you will be able to help and eventually the casino will start to answer or do something. For me personally, it would be quite important and if there is a communication problem, I probably wouldn't want to play here.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Automaticky přeloženo: