DomůFórumKasinaBetano Casino - všeobecná diskuze

Betano Casino - všeobecná diskuze

před 4 měsíci od jairochumbe7
|
836 zobrazení 10 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 4 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Betano Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 4 měsíci


DOBRÉ ODPOLEDNE JMENUJI SE JAIRO CHUMBE JSEM BETANOHRÁČ, MŮJ PROBLÉM JE NÁSLEDUJÍCÍ.


NEDOVOLUJÍ MI VYBRAT ZISK, KTERÝ JSEM ZÍSKAL, POŽÁDALI MĚ O OVĚŘENÍ ÚČTU.


JIŽ JSEM PŘILOŽIL DNI - OFICIÁLNÍ DOKUMENT PERU NA OBOU STRANÁCH


PŘILOŽ - SELFIE + ID


PŘILOŽTE - SELFIE + ÚČET ZA VODU NEBO ELEKTRINU


PŘIPOJTE OVĚŘENÍ BANKOVNÍHO ÚČTU CCI




A NAVÍC MĚ POŽÁDALI O DOKUMENT NAVÍC


PAS NEBO ŘIDIČSKÝ PRŮKAZ ČI RODNÝ LIST


TENTO POSLEDNÍ JE TEN, KTERÝ NEAKCEPTUJÍ, MÁM TENTO PROBLÉM VÍCE NEŽ 1 MĚSÍC A DOKUMENTY, KTERÉ NAHRÁVÁM, RODNÝ LIST A ŘIDIČSKÝ PRŮKAZ, JSOU BOTEM ZAMÍTNUTY A ODPOVÍDÁM, ABY JE ODPOVÍDAL PROSTŘEDNICTVÍM E-MAILU NEBO VOLÁNÍM BOT VÍCE NEŽ 200KRÁT ODMÍTAL MÉ DALŠÍ DOKUMENTY. BEZ UVEDENI DŮVODU, PROČ ODMÍTAJÍ. MOJE DOKUMENTY JSOU SKUTEČNÉ ORIGINÁLY, POTŘEBUJI URGENTNÍ ŘEŠENÍ A MOHOU OVĚŘIT MŮJ ÚČET A UVOLNIT MŮJ ÚČET, ABYCH MOHLA VYBRAT. filefilefile

Automaticky přeloženo:
jairochumbe7
před 4 měsíci

Dobrý den.

Toto je opravdu dlouhodobý proces ověřování a je mi opravdu líto, že tím musíte projít, zvláště pokud jsou vaše dokumenty platné a není na nich vůbec nic špatného.

Proto věřím, že jste udělali to nejlepší, že jste svou stížnost podali zde s naším týmem.

Co nejdříve to zkontrolujeme a budeme vás informovat, co je třeba udělat dále.

Počkejte prosím na zprávu od našeho týmu pro stížnosti a informujte nás o všech aktualizacích.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj Romi, rád tě pozdravuji a doufám, že mi pomůžeš s mým případem.

Přes mou komunikaci znovu odmítli mé dokumenty. Betano měl jasno, když mě požádal o RODNÝ LIST A/NEBO ŘIDIČSKÝ PRŮKAZ A/NEBO PAS. MÁM PŘILOŽENÉ 2 MOŽNOSTI A NEOVĚŘUJÍ JE. JE TO NAPROSTO nespravedlivé a frustrující.

PŘILOŽENÉ CHATY. A PROSÍM, MŮŽETE BETANO NA TENTO CHAT Urgentně POZVAT, ABY MOHLI ODPOVĚDĚT.

filefile

Automaticky přeloženo:
jairochumbe7
před 4 měsíci

Bohužel, pokud zde na našem fóru není žádný aktivní zástupce kasina, nemůžeme se zde s kasinem spojit. Budete muset počkat, až je váš řešitel stížností kontaktuje, kdykoli nastane čas.

Mohu se však zeptat, v jakém formátu vám řekli, abyste poslali požadovaný dokument, a pokud jste tak učinili, prosím?

Je to opravdu důležité, protože se mnohokrát stalo, že nesprávný formát byl ve skutečnosti důvodem zamítnutí.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nejde o formát, prostě tvrdí, že by se v mém rodném listě měla objevit fotografie, což je poněkud nelogické, protože v Peru a věřím, že v mnoha zemích, rodný list fotku nemá.

Nyní mě požádali o řidičák, který jsem také přiložil a stejně ho zamítli.

Problém je tedy v tom, že ten, kdo nejvíce odmítá, je BOOT, který také nedává žádné vysvětlení.

Již jsme požádali, aby to přezkoumal poradce, ale ani to není přezkoumáno. Tento problém máme již měsíc.

Automaticky přeloženo:
jairochumbe7
před 4 měsíci

Je mi líto, ale to je opravdu směšné. K žádnému rodnému listu samozřejmě není fotografie.

Teď opravdu doufám, že náš reklamační tým bude moci brzy dostat vysvětlení.🙏


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Opravdu si vyžádejte a zašlete další alternativní dokumenty. C4 V PERU - REJSTŘÍK TRESTŮ, ÚŘEDNÍ DOKUMENTY ATD.

A TEĎ SE HÁDAJÍ TAKÉ, PROTOŽE MŮJ ŘIDIČSKÝ PRŮKAZ MÁ STEJNOU FOTKU JAKO MŮJ PRŮKAZ.

VŠECHNY OFICIÁLNÍ DOKUMENTY V MÉ ZEMI MAJÍ JEDNU FOTKU, KTERÁ BYLA REGISTRÁOVÁNA V RENIEC, POKUD JI NEAKTUALIJI.

Proste NEMAJÍ V ÚMYSLU VĚCI ZA MĚ ŘEŠIT A PRAKTICKY MĚ NOUTI NAHRÁVAT PAS.

Automaticky přeloženo:
jairochumbe7
před 4 měsíci

Promiň, ale tohle jsou opravdu divné argumenty.

Přál bych si, aby v tomto vlákně byl aktivní zástupce kasina, abychom o tom všem mohli získat nějaké vysvětlení. Určitě by to pomohlo i ostatním hráčům.

Prosím vydržte. 🙏


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

PŘILOŽIL JSEM ŘIDIČSKÝ PRŮKAZ A NEPŘIJÍMAJÍ HO.

BOHUŽEL JE BOT TEN, KTERÝ AUTOMATICKY ODMÍTNE, Aniž by je SKUTEČNÝ PORADCE SCHOPIL OVĚŘIT. A ANI MI NEDÁVAJÍ ODPOVĚĎ

Upraveno
Automaticky přeloženo:
jairochumbe7
před 4 měsíci

Ahoj,

buďte prosím opatrnější se svými osobními údaji. Takové screenshoty už nikdy veřejně nesdílejte. Vaše identita může být mimo jiné odcizena.

Přiznám se, že vlákno procházím zhruba, tak se omlouvám, jestli jsem přehlédl detaily. Jste stále v kontaktu s pracovníky podpory? Obávám se, že musíme počkat, až kasino vysvětlí všechny okolnosti prostřednictvím stížnosti, jakmile přijde čas. Vydržte, prosím.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky