To, co mě uklidňuje, je hodnocení, které na nich vidím na vašem webu, protože jsem z toho frustrovaný. Vyhýbají se otázkám, vůbec neříkají termín, jen pracovní dny. To je velmi kruté, zdá se, že se snaží zákazníka dráždit, aby k němu byl zákazník neuctivý a mají pravdu, ale já jsem upřímný, jsem zdvořilý, jsem člověk, který má zásady, nebudu hrubý . Je neospravedlnitelné, abyste se zabývali vážnými záležitostmi a mluvili jako dítě. Účet vyřízen, dokumenty odeslány, odeslané potvrzení o vkladu, odeslán výpis z účtu, dokončeno převrácení, vše je v pořádku. Na okamžik dokonce řekli, že to nyní závisí na termínu mé banky, ale to je lež, protože tam zaškrtává možnost zrušit výběr, abych na to mohl kliknout. Které kasino provede vklad a ponechá k dispozici možnost cashback? Všechny konverzace mám přepsané v mém e -mailu, pokud se kasino rozhodne, že se zde objeví a odpoví, že opravdu doufám, že jsou spravedlivé.
CASSINOS SE POTŘEBUJE NAUČIT ZTRATIT.
What comforts me is the assessment I see on your website about them, as I'm getting frustrated with it. They avoid questions, they don't say the deadline at all, they just say business days. This is very cruel, it seems that they try to irritate the customer so that the customer is disrespectful to them and they are right, but I am honest, I am polite, I am a person who has principles, I will not be rude some. It is unjustifiable for you to be dealing with serious matters and talking like a child. Account settled, documents sent, deposit receipts sent, bank statement sent, rollover completed, everything is correct. They for a moment even said that it now depends on my bank's deadline, but that's a lie, because the option to void the withdrawal is ticking there so I can click on it. Which casino makes the deposit and leaves the cashback option available? I have all conversations transcribed in my email, if the casino decides to show up here to answer that I really hope they are fair.
CASSINOS NEED TO LEARN TO LOSE TOO.
O que me consola é a avaliação que vejo no site de vocês sobre eles, pois estou me frustrando com isso. Eles fogem das perguntas, não dizem de maneira alguma o prazo, dizem apenas dias úteis. Isso é muito cruel, parece que eles tentam irritar o cliente para que o cliente falte com respeito com eles e eles passem a ter razão, mas sou honesto, sou educado, sou uma pessoa que tem princípios, eu não vou faltar com educação de maneira alguma. É injustificável você estar tratando de assuntos sérios e conversar feito uma criança. Conta regularizada, documentos enviados, comprovantes de depósitos enviados, extrato bancário enviado, rollover cumprido, enfim, tudo correto. Eles por um momento chegaram a dizer que depende agora do prazo do meu banco, mas isso é uma mentira, pois a opção de estornar o saque está pulsando lá para eu clicar nela. Que cassino que faz o depósito e deixa a opção de estornar saque disponível? Eu tenho todas as conversas transcritas em meu e-mail, se o cassino resolver aparecer por aqui para responder isso eu espero muito que eles sejam justos.
OS CASSINOS PRECISAM APRENDER A PERDER TAMBÉM.
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