FórumKasinaBET90 Casino - všeobecná diskuze

BET90 Casino - všeobecná diskuze

před 3 roky od pinga51
|
4693 zobrazení 10 odpovědí |
|
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s BET90 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Chci VŠECHNY hráče upozornit, že Bet90 již nenabízí výplatní lhůty pro výplaty, pokud jsou vyčerpány 3–5 pracovních dnů. Položíte otázku a obsluha chatu prostě neodpoví na to, co je položeno. Nereagují na e -maily, nereagují správně na chatu, každopádně vše nasvědčuje tomu, že jsem se stal obětí podvodu. Poslal jsem veškerou dokumentaci, uložil, poslal depozitní složenku, dokončil převrácení, zkrátka udělal jsem VŠE, co bylo nutné. A kdybych mohl založit ODD, že nedostanu své peníze, bylo by to 1,08, jako by Bayern Mnichov stál proti Chapecoense. V tomto případě jsem Chapecoense. Chci jen získat své peníze, stydět se tak chovat k zákazníkovi.


Můžete mi stanovit lhůtu pro výběr? Výběr jsem provedl 14.10.2021, účet byl ověřen 15.10.2021, TERMÍN UŽ UŽ VYBĚhl, CO TEĎ?

Automaticky přeloženo:
pinga51
před 3 roky

Ahoj, jsem docela překvapen, že se s tímto problémem potýkáte v kasinu s tak dobrou pověstí t Je dobře, že jste již podali stížnost, zvláště v případě, že kasino vůbec nereaguje ... Obvykle hráčům doporučujeme, aby počkejte alespoň 2 týdny (pro kasina s nepříliš dobrou pověstí), nicméně mám pocit, že ve vašem případě to není otázka času. Sledujte průběh vaší stížnosti, dále se můžete vždy pokusit kontaktovat Malta Gaming Authority . Pokud vím, existuje několik hráčů, kteří byli úspěšní a získali své výhry tímto způsobem.

Zůstaňte prosím pozitivní a doufejte v to nejlepší.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 roky

To, co mě uklidňuje, je hodnocení, které na nich vidím na vašem webu, protože jsem z toho frustrovaný. Vyhýbají se otázkám, vůbec neříkají termín, jen pracovní dny. To je velmi kruté, zdá se, že se snaží zákazníka dráždit, aby k němu byl zákazník neuctivý a mají pravdu, ale já jsem upřímný, jsem zdvořilý, jsem člověk, který má zásady, nebudu hrubý . Je neospravedlnitelné, abyste se zabývali vážnými záležitostmi a mluvili jako dítě. Účet vyřízen, dokumenty odeslány, odeslané potvrzení o vkladu, odeslán výpis z účtu, dokončeno převrácení, vše je v pořádku. Na okamžik dokonce řekli, že to nyní závisí na termínu mé banky, ale to je lež, protože tam zaškrtává možnost zrušit výběr, abych na to mohl kliknout. Které kasino provede vklad a ponechá k dispozici možnost cashback? Všechny konverzace mám přepsané v mém e -mailu, pokud se kasino rozhodne, že se zde objeví a odpoví, že opravdu doufám, že jsou spravedlivé.


CASSINOS SE POTŘEBUJE NAUČIT ZTRATIT.

Automaticky přeloženo:
pinga51
před 3 roky

Dobrý den, řekl bych, že je skvělé, že jste podali stížnost. Při rozhovoru se zástupci kasina je také důležité zůstat v klidu, protože v některých případech kasina jednoduše zruší váš účet, pokud jste hrubí. Upřímně doufám, že se vám to s kasinem podaří vyřešit a všechno bude v pořádku 🙂

Jen se ujistěte, že o své výhry nepřijdete, než je stihnete vybrat!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den Casino Guru,


Doposud jsem vložil tento web za 196 eur. Poté byl web omezen. Vybírám 946 eur. Informovali mě, že musím ověřit účet. Všechny dokumenty jsem nahrál ve stejný den.


Ale je to více než dva týdny po stažení a je to více než 10 pracovních dnů po nahrání dokumentů. Na můj email nereagují. Nepoužil jsem žádný bonus, než jsem se stal členem, zkontroloval jsem T&C. Právě jsem použil metodu Mifinty. Přesto jsem nenašel nikoho, kdo by si promluvil. Live chat jen říká, že to pošleme co nejdříve. Neposílají mi peníze. Prosím o pomoc.


NIKDO JIM NEMUSÍ VĚŘIT! Casino Guru to musí změnit: Velmi dobrá pověst
OD KASINO GURU

filefilefilefilefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
sezergurses
před 2 roky

Ahoj,

nejprve mi dovolte, abych vás upozornil na některé aspekty, které zvažujeme, pokud jde o celkové hodnocení:

file

https://casino.guru/Bet90-Casino-review#tab=js-tab-reputation

Za druhé, nezdá se, že by kasina nedokázala řešit problémy hráčů. Zaměstnanci spolupracují s naším reklamačním týmem a zatím nemáme jedinou nevyřízenou stížnost.


Doporučuji proto podat reklamaci a my celou situaci prověříme a pokusíme se Vám pomoci.

Použijte prosím tento odkaz:

https://casino.guru/complaints/create


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Můj uživatel v Bet90 je alvaro3120 a jsem z Ekvádoru. Stále nemohu říci, že můj výběr byl zpožděn, ale jsou zde některé problémy, které bych rád objasnil (Omlouvám se za moji angličtinu). K výběru používám stejnou metodu, jakou jsem použil k vkladu (Directa24), ale Bet90 odmítl mé pokusy o výběr s argumentem, že můj bankovní účet není platný nebo že moje platební údaje jsou nesprávné, ale zkusil jsem to u dvou z mých bank účtů (jsem jejich vlastníkem) a problém přetrvává (údaje JSOU správné, zkontroloval jsem to několikrát a jsou to bankovní účty, které vždy používám...a volal jsem do bank a říkají, že moje bankovní účty mají žádná omezení pro přijímání mezinárodních transakcí). Chtěl bych dostat odpověď od BET90 a mít v tomto problému jasno. Můj účet Bet90 je ověřen a bonusové peníze byly uvolněny bez problémů. Možná je to tím, že máte špatný Swift kód bank? Nebo problémy s Directa24? Prosím, dejte mi vědět. file

Také nemám neodehranou částku file

Prosím, pomozte mi urychlit schvalování...Děkuji

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
alvaro3120
před rokem

Omlouvám se. Nikdo kromě zaměstnance kasina nemůže problém vyřešit. Řekl bych, že kasino by nyní mělo problém vyjasnit a vynaložit veškeré úsilí, aby vám umožnilo výběr.🤔

Pozor, kasino vám zde pravděpodobně neodpoví. Toto není oficiální kasino chat, viďte?

Mohu prosím vědět, jak dlouho se snažíte stáhnout?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Jo..vím, že tato stránka pomáhá lidem, kteří hrají ve všech online kasinech... Psal jsem jim několikrát od 16. května...Ale slyšel jsem, že jiní lidé z Mexika mají stejný problém už téměř měsíc , nejen s Directa24, také s Mifinity ... Bet90 před 2 dny odpověděl e-mailem, že tento problém bude komunikovat s Directa24 a že dostanu odpověď v pondělí (dnes).

Automaticky přeloženo:
alvaro3120
před rokem

Abychom byli úplně přesní, naše centrum pro řešení stížností pomáhá hráčům se stížnostmi. 🙂

Jak to vidím já, taky by se ti hodila pomoc, ne?

Hráčům obvykle doporučuji, aby si přečetli tento stručný průvodce, aby získali představu o procesu jako celku:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Jakmile budete mít pocit, že je dobrý nápad si jej vytvořit, neváhejte použít tento odkaz:

https://casino.guru/complaints

Myslím, že byste to měli zkusit, je to zdarma.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky