DomůFórumKasinab-bets se nevyplácí

b-bets se nevyplácí

před rokem od drrojo
|
2 842 zobrazení 7 odpovědí |
|
před rokem

Dne 9. listopadu jsem požádal o výběr prostředků ve výši 5000 eur, což bylo schváleno kasinem b-bets.com, poté jsem o svých penězích nevěděl více, za 50 dní jsem peníze stále neobdržel ve své bance účet .

Napsal jsem jim a oni mě požádali o výpis z bankovního účtu, aby dokázali, co požaduji. To bylo před 10 dny, poté už nereagovali.

Věřím, že toto kasino nemá peníze na to, aby mi zaplatilo, mám na svém b-bets účtu 200 000 eur a dohoda byla hrozná od doby, kdy jsem vyhrál peníze, když jsem ji prohrál, byla velmi dobrá.

Uživatelské jméno: drrojo

Referenční číslo pro výběr: 636b014d83c69

Automaticky přeloženo:
drrojo
před rokem

Dobrý den, je to docela dlouhá doba a docela velká výhra, řekl bych. Umožňujeme kasinům 14 celých dní na dokončení KYC a pokračování ve výběru. Není správné být takto ignorován, takže pokud nedojde k žádnému vývoji, klidně podejte stížnost . Někteří z našich kolegů z reklamačního týmu se o vás postarají. Dovolte mi, abych se vás zeptal, byl váš účet již plně ověřen? Informujte nás prosím. 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji moc za odpověď.

Říkám vám, můj účet je ověřený více než rok, vyhrál jsem s nimi velkou cenu (téměř 270 000 eur) a mají omezení platit maximálně 5 000 eur měsíčně. Tato částka byla vyplácena každý měsíc, ale v posledních 2 nebo 3 měsících to bylo jiné a platby byly zpožděny o 25 nebo 30 dní a léčba začala být odlišná.

Například teď ode mě požádali o výpis z účtu, aby prokázali, že jsem peníze nedostal, poslal jsem jim to před 10 dny a už mi nereagovali.

Prosincový výběr, který jsem provedl, byl zadržen po dobu 15 dnů a nevysvětlují proč.

Automaticky přeloženo:
drrojo
před rokem

Ahoj,

Vidím, že jste již stížnost odeslali, dává to našemu týmu šanci se na tato zpoždění podívat za vás. Nyní se držte stížnosti a na požádání poskytněte veškerou související komunikaci.

Doufám, že tento problém je jen dočasná záležitost. 👍



Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, asi před 1 měsícem jsem provedl výběr 955 € z b-bets a odeslal jsem všechny možné bankovní výpisy, řidičský průkaz, nájemní smlouvu atd., ale pak se po chvíli najednou objevilo, že můj uživatel byl pozastaven. Poslal jsem zprávu a zeptal se, a oni řekli, že jsem "podváděl" a zeptal jsem se, jestli mohu dokonce dostat vloženou částku zpět, takže odpověď byla, že nemohu, protože jsem "podvedl".

Automaticky přeloženo:
snuggerud18
před rokem

Dobrý den, mrzí mě vaše situace. Chtěl bych se zeptat, zda je váš účet plně ověřen nebo zda ještě není dokončeno KYC. Nashromáždili jste své výhry se skutečnými penězi nebo bonusy?

Je docela zvláštní, že ti najednou zablokovali účet.

Každopádně stížnost čeká na vaši aktualizaci , takže Nick může použít vaši další odpověď.

Bylo by to možné?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, samozřejmě mohu aktualizovat informace, když uslyším, hrál jsem se skutečnými penězi a pokud vím, můj uživatel byl zcela ověřen

Automaticky přeloženo:
snuggerud18
před rokem

Ano, děkujeme, že jste nám zde také odpověděli, ale na prvním místě je v tomto případě stížnost. Nick by tam mohl použít odpovědi na své otázky, aby se vaše situace mohla pohnout kupředu. Mohl byste tam doplnit informace a odpovědět na to, na co se ptáte?

Kromě toho, vysvětlilo vám kasino, co myslí podváděním? Co konkrétně jsi porušil?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky