Věřím, že vámi zmíněný účet znamená účet za energie, o kterém jsem mluvil.
Je prosím adresa uvedená na vašem bankovním výpisu shodná s adresou, kterou jste zadali při registraci účtu?
Zkontroloval jsem sekci Časté dotazy „ Jak ověřím svůj účet? " a našel jsem toto:
"Svůj účet můžete ověřit odesláním následujícího:
ID s fotografií - řidičský průkaz nebo pas
Doklad o adrese – účet za energie nebo výpis z účtu za poslední 3 měsíce
Doklad o způsobu platby – např. fotografie vaší registrované karty (karet), na které je uvedeno jméno a poslední 4 číslice.
Přejděte na stránku 'Můj účet', klikněte na 'Podrobnosti o účtu'. Na této stránce uvidíte část „Stav ověření", která obsahuje ověřovací dokumenty požadované pro váš účet a stav každého z nich.
Doklad totožnosti – toto je váš průkaz totožnosti s fotografií, jako je řidičský průkaz nebo pas. Odkaz „Poskytnout" vás přesměruje, takže můžete dokument bezpečně nahrát. Budete muset pořídit jasnou fotografii a „selfie" snímek. Po dokončení budete přesměrováni zpět na svůj účet. Stav nahraného dokumentu můžete zkontrolovat zpět na stránce Podrobnosti o účtu. Všimněte si, že pokud jste na počítači, nejprve vám bude poskytnut QR kód, který naskenujete mobilem, a poté postupujte podle pokynů na obrazovce.
Doklad o adrese – Přejděte na odkaz „Poskytnout", který se nachází vedle dokladu o adrese. Poté budete přesměrováni na webovou stránku, kde se můžete automaticky spojit se svým poskytovatelem služeb. To znamená, že není třeba posílat fotografie! Pokud však váš poskytovatel není zobrazen, nemějte obavy – stačí kliknout na odkaz „Nevidím své poskytovatele" a budete moci nahrát fotografii nebo dokument PDF prostřednictvím naší služby „Nahrání dokumentu" – povolte prosím 3 funkční dní, aby to náš tým zkontroloval.
Způsoby dokladu o platbě – Přejděte na odkaz „Poskytnout", který se nachází vedle dokladu o platbě. Poté budete přesměrováni na stránku pro nahrávání, kde si můžete vybrat, který dokument si přejete nahrát a odeslat nám. Pokud poskytujete kartu, ujistěte se, že je z bezpečnostních důvodů pokryto prostředních 8 číslic.
Tipy:
Všechny dokumenty nahrané na web musí být soubory JPG, PNG nebo PDF.
Ujistěte se, že všechny dokumenty jsou jasné, abychom mohli ověřit vaše údaje.
Počkejte prosím 3 pracovní dny, než zkontrolujeme všechny dokumenty nahrané na webové stránky. Prosíme vás, abyste nám poslali e-mail až po uplynutí této doby.
Vždy můžete na svůj účet použít naše bezpečnější nástroje pro hazardní hry (např. dát si pauzu) – to neovlivní váš zůstatek ani možnost ověření.
Pokud máte s některým z výše uvedených problémů problémy, neváhejte se obrátit na náš tým podpory."
Můžete prosím potvrdit, že jste vše udělali podle toho?
Dejte mi laskavě vědět.
Well, I believe that the bill you mentioned means the utility bill I was talking about.
Is the address stated on your bank statement the same as the address you filled in while registering the account, please?
I checked the FAQ section "How do I verify my account?" and found this:
"You can verify your account by submitting the following:
Photo ID - driving license or passport
Proof of address - utility bill or bank statement dated in the last 3 months
Proof of payment method - e.g. a photo of your registered card(s) showing the name and last 4 digits.
Head over to the ‘My Account’ page, click on ‘Account Details’. On this page you will be able to see a "Verification Status" section which lists the verification documents required for your account and the status of each one.
Proof of ID - this is your Photo ID such as driving license or passport. The ‘Provide’ link will redirect you, so you can upload your document securely. You will need to take a clear photo and ‘selfie’ image. Once done, you will be redirected back to your account. You can check the status of your uploaded document back on the ‘Account Details’ page. Note, if you are on desktop, you will initially be provided a QR code to scan with your mobile, then follow the on-screen instructions.
Proof of Address - Go to the ‘Provide’ link located next to your proof of address. You will then be redirected to a website where you can connect automatically with your utility provider. This means no need to send photos! However, if your provider is not shown, do not worry - just click the ‘I can’t see my providers’ link and you will be able to upload a photo or PDF document via our "Document Upload" service - please allow 3 working days for this to be reviewed by our team.
Proof of Payment methods - Go to the ‘Provide’ link located next to your proof of payments. You will then be taken to the uploader page where you can choose which document you wish to upload and send to us. If you are providing a card, please ensure the middle 8 digits are covered for security reasons.
Tips:
All documents uploaded on the website must be JPG, PNG, or PDF files.
Ensure all documents are clear, so we can verify your details.
Please allow 3 working days for us to review any documents uploaded on the website. We kindly request you only email us once this time has passed.
You can always apply our safer gambling tools to your account (e.g., take a break) – this will not impact your balance or ability to be verified.
If you are having issues with any of the above, please do not hesitate to get in touch with our support team."
Can you confirm you did everything accordingly, please?
Kindly let me know.
Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo: