FórumKasinaAZNbet Casino - všeobecná diskuze

AZNbet Casino - všeobecná diskuze

před 10 měsíci od ifebuche646
|
894 zobrazení 11 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s AZNbet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 10 měsíci

Společnost je podvodná společnost, jediné, co chci, je vrácení mých ukradených peněz z aznbetu

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Lidé by se neměli registrovat u společnosti aznbet, protože společnost je sama podvodníkem

Automaticky přeloženo:
ifebuche646
před 10 měsíci

Možná by bylo užitečnější uvést další podrobnosti. Zajímá mě, jak kasino ukradlo vaše peníze? Mohl bys prosím vysvětlit?

Neptám se jen ze zvědavosti, víš? Možná existuje způsob, jak pomoci, ale k tomu je potřeba alespoň řádné vysvětlení. 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Můj účet aznbet byl omezený (blokovaný účet), protože jsem na svůj účet aznbet prováděl vklad prostřednictvím kryptoměny, takže jsem si uložil krypto adresu pro snadný vklad.

Můj účet byl zablokován, omylem jsem vložil prostředky na stejný zablokovaný účet, protože jsem si uložil adresu, když byl můj účet normální. Od nich mám e-mailové kontakty, ale žádné řešení.

Automaticky přeloženo:
ifebuche646
před 9 měsíci

Technicky jste to tedy byli vy, kdo udělal chybu. Dobře, vem to.

Nyní přichází ta důležitá část, jaké je prosím poslední prohlášení, které jste od kasina na toto téma dostali?

Už ti někdo odpověděl?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Kdykoli jsem poslal e-mail info@azn.bet , support@azn.bet nebo live chat, všichni mě odkážou na bezpečnostní oddělení. Pokud jsem poslal e-mail bezpečnostnímu oddělení, odpoví (sázková kancelář si vyhrazuje právo odmítnout sázku od jednotlivce bez jakéhokoli důvodu)

Pokud jsem odpověděl, že vše, co potřebuji, je pouze řešení, jak vrátit své peníze nebo otevřít účet, dovolte mi je vybrat ..nebudou již odpovídat.

Prosím, opravdu potřebuji pomoc, abych dostal své prostředky zpět do mé kryptoměnové peněženky nebo jakýmkoli jiným způsobem

Automaticky přeloženo:
ifebuche646
před 9 měsíci

Teď se opravdu bojím, protože mi to zní jako sportovní sázení.

Každopádně jde o to, že jste „omylem" vložili peníze na uzavřený nebo nějak omezený účet. Pochopil jsem tuto část správně, prosím?

Pokud se domníváte, že kasino není plně kompetentní k řešení vašeho problému, odešlete stížnost, ale musím dodat, že se nezapojujeme do stížností souvisejících se sportovním sázením. 🙁

Zkuste štěstí s reklamací zde:

https://casino.guru/complaints/create




Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

To je důvod, proč opravdu potřebuji pomoc. Vážně umírám na deprese. Prosím 🙏 🙏 🙏 pomozte mi

Automaticky přeloženo:
ifebuche646
před 9 měsíci

Bohužel jsem udělal maximum.

Soustřeďte se na stížnost a nepřemýšlejte dopředu, nemusíte si dělat takové starosti. Co se stalo, stalo se.

Pevně doufám, že stížnost poslouží nejlépe! Ale upřímně řečeno, jediná podpora, kterou vám nyní mohu nabídnout, je moje klávesnice.

Pokud si potřebujete "popovídat", jsem tu alespoň jednou denně.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Znamená to, že jsou mé peníze ztraceny nebo mám stále naději

Automaticky přeloženo:
ifebuche646
před 9 měsíci

to určitě nevím. Nepracuji v kasinu. Nejlepší je počkat, až reklamace skončí.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky