Ahoj,
Hledal jsem online, ale nemohu najít třetí stranu, která by mi pomohla získat peníze zpět od Astropay, takže doufám, že zde dostanu nějakou radu.
22. července jsem vložil BTC (v hodnotě 300 $) na svůj účet v kasinu pomocí Astropay.
Dostal jsem e-mail s potvrzením, že moje transakce byla potvrzena na blockchainu a výběr z mé peněženky byl úspěšný.
O několik hodin později společnost Astropay odeslala oznámení, že moje transakce btc byla „kontrolována".
Byl jsem požádán, abych poskytl ID peněženky a částku un BTC pro ověření, než uvolní platbu.
Po odeslání informací a čekání (3 dny později) jsem byl informován, že ID peněženky je neplatné a musím zkontrolovat a odeslat znovu.
Nechápu, jak to může být neplatný - ive vklad a přijaté výplaty do té peněženky mnohokrát.
To šlo tam a zpět, dokud jsem jim neřekl, aby to vrátili do nové peněženky, kterou jsem si nastavil.
Říkali,
„Tuto informaci předáme odpovědnému oddělení, odpovíme, až obdržíme aktualizaci. '
Nic jiného jsem od nich neslyšel, přestože jsem se několikrát ptal, proč to trvá tak dlouho bez odpovědi.
Co mě více frustruje, je kontrola transakce na block chain, adresa, na kterou byly mé BTC uloženy, byla utracena!
Může mi prosím někdo poradit, co mám dělat, abych dostal peníze zpět?
Hi,
I've looked online but can't find a third party to assist in getting my money back from Astropay, so im hoping to get some advice here.
On the 22nd of July i deposited BTC ($300 worth) to my casino account using Astropay.
I got an email verifying that my transaction had been confirmed on the blockchain and withdrawal from my wallet was successful.
Hours later Astropay sent notice that my btc transaction was 'under review'.
I was asked to provide the wallet ID and amount un BTC for verification before they would release payment.
After sending the info and waiting (3 days later) i was informed that the wallet ID is invalid and to check and send again.
I don't understand how it can be invalid - ive deposit and received payouts to that wallet many times.
This went back and forth until i told them to refund it to a new wallet i set up.
They said,
'We will forward this information to the responsible department, we will reply when we get an update. '
I haven't heard anything else from them despite inquiring multiple times why its taking so long with no response.
What's making me more frustrated is upon checking the transaction on the block chain, the address my btc were deposited into have been spent!
Can anyone give me advice on what to do to get my money back please?