před 2 roky
1
Nyní čekám na stažení 7 týdnů. Jsou podvodníci a kradou peníze. Dávej pozor na
Třešňová fiesta
chilli 777
Majitelé 4 korun stejným podvodem.
7 weeks now waiting for my withdrawal. They are a scam and steal money. Watch out for
Cherry fiesta
chilli 777
4 crowns owners by same scam.
Mr Sloty 4 casinowinner rouge casino sloty Berlin pulp casino 😡🤢
Mr Sloty 4 casinowinner rouge casino slots Berlin pulp casino 😡🤢
Ahoj,
Dnes jsou to 2 měsíce, co ares casino provedlo platbu.
Od té doby stále stejné.
Napište na podporu dvakrát týdně, někdy dostanete odpověď, většinou nic.
Pokud odpovídají, tak pouze standardními odpověďmi jako dnes.
To je tvář.
Měl bys říct pravdu, že neplatíš a netahej ho sem.
Každá odpověď vždy odkazuje na totéž.
Trpělivost trpělivost ............
Ahoj,
Upřímně se omlouváme za zpoždění a za to, že jsme vás nechali tak dlouho čekat. Vaši žádost stále posuzuje naše oddělení rizik. Musíte si být jisti, že vše s vaší hrou a historií transakcí je tak, jak má být podle pravidel ověření žádosti o výběr. V některých částech recenze může dojít ke zpoždění.
zůstat zdravý
S přáním všeho nejlepšího
Zoi
Zákaznický servis Arescasina
Hi there,
Today it's been 2 months since ares casino made the payment.
Always the same since then.
Write to support twice a week, sometimes you get an answer, most of the time nothing comes.
If they answer then only with standard answers like today.
That's cheek.
You should tell the truth that you don't pay and don't bring him here.
Each answer always refers to the same.
Patience patience ..........
Hi there,
We sincerely apologize for the delay and for keeping you waiting so long. Your request is still being reviewed by our risk department. You must be sure that everything with your game and transaction history is as it should be according to the withdrawal request verification rules. There may be a delay in some parts of the review.
stay healthy
With best wishes
Zoi
Arescasino customer service
Hallo,
Heute sind es 2 Monaten vergangen seit die Auszahlung bei ares casino betätigt habe.
Seit dem immer das gleiche .
Schreibe den Support 2 mal ihn der Woche an , manchmal bekomme eine Antwort meisten kommt nichts.
Wenn sie antworten dann nur mit standard Antworten so wie heute.
Das ist eine Frechheit .
Sollten Sie mal die Wahrheit sagen das sie nicht zahlen und nicht ihn her.
Jede Antwort bezieht sich immer das gleiche.
Geduld, Geduld ..........
Hallo,
Wir entschuldigen uns aufrichtig für die Verzögerung und dafür, dass Sie so lange warten mussten. Ihre Anfrage wird noch von unserer Risikoabteilung geprüft. Sie müssen sicher sein, dass mit Ihrem Spiel- und Transaktionsverlauf alles so ist, wie es gemäß den Regeln zur Überprüfung des Auszahlungsantrags sein sollte. In einigen Teilen der Überprüfung kann es zu Verzögerungen kommen.
Bleib gesund
Mit freundlichen Grüße
Zoi
Arescasino Kundenservice
Ahoj,
Nemohu se upřímně rozhodnout, co je pro hráče hrubší – vůbec žádná odpověď nebo všechny tyto odpovědi nemají žádný skutečný smysl.
Vzpomínám si, že jsem v několika stížnostech četl, že některá kasina uváděla, že bezpečnostní kontroly mohou trvat až tři měsíce... Zajímalo by mě, jak se to ale počítá.
Hello there,
I can't honestly decide what's ruder to the player - no response at all or all these replies with no real point.
I recall now I read in several complaints that some casinos stated that security checks can take up to three months... I wonder how this is being calculated, though.
Stále žádné peníze
Dnes je to 68 dní, co jsem provedl výběr v ares casino.
Na stavu se nic nezměnilo.
Stále probíhá
Napište podporu každý den, ale nic nepřichází.
Ode mě už žádné peníze neuvidíte.
Poraďte ostatním v kasinu ares, aby se drželi dál.
Nejsou vážní a podvodníci.
Still no money
Today it is 68 days since I made the withdrawal at ares casino.
Nothing has changed in status.
Still in progress
Write the support every day, but nothing comes.
You won't see any more money from me.
Advise the others at ares casino to stay away.
Are not serious and scammers.
Immer noch kein geld
Heute sind es 68 tage vergangen seit dem ich die Auszahlung bei ares casino gemacht habe.
Beim Status hat sich nichts geändert.
Immer noch in Bearbeitung
Schreibe den Support jeden tag, aber kommt nichts.
Von mir sehen Sie kein geld mehr.
Rate die anderen von ares casino die Finger weg zu lassen.
Sind nicht seriös und Betrüger.
Je mi líto, ale nemyslím si, že dostanete zaplaceno.
Již jsme informovali, že jsme se rozhodli umístit toto kasino na Blacklist Casino Guru. Více informací zde:
https://casino.guru/Ares-Casino-review#tab=js-tab-reputation
I'm sorry but I do not think you'll get paid.
We have already informed we decided to place this casino on the Casino Guru Blacklist. More information here:
https://casino.guru/Ares-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Pomalu mi bylo jasné, že jsem peníze nedostal.
Ale musí existovat něco, co se nerenomovaná kasina zavírají a stahují z trhu.
It slowly became clear to me that I didn't get the money.
But there must be something that the non-reputable casinos are closed and taken out of the market.
Das ist mir langsam auch klar geworden das ich das geld nicht bekomme.
Aber muss ja was geben das die nicht seriöse casino geschlossen werden und von den markt raus genommen werden.
Pravděpodobně nebudete, omlouvám se.
Ve skutečnosti existuje způsob, jak se s těmito kasiny vypořádat. Věnujte pozornost hodnocení reputace, uživatelským recenzím a varováním a zkontrolujte licenci. Všechny tyto věci předem.
Buďte velmi opatrní, kam budete vkládat své peníze. Docela jednoduché že?
You'll probably don't, I'm sorry.
Actually, there is a way how to deal with those casinos. Keep good attention to the reputation score, user reviews, and warnings as well, and check the license. All these things in advance.
Be very careful where you are going to deposit your money. Quite simple right?
Na výplatu jsem čekal skoro 4 měsíce, je nemožné, aby každá stejná odpověď. Nikdy jsem nezažil něco tak asociálního 0,200 eur tak dlouho násilně snadné
I've been waiting for my payout for almost 4 months, it's impossible every one of the same answers. I've never experienced something so anti-social .200 euros so long violently easy
Ich warte seit fast 4 Monate auf meine Auszahlung das ist unmöglich jedes man die selbe Antworten. Sowas asoziales hab ich noch nie erlebt .200 Euro so lange heftig einfach
Je mi líto, ale podle posledních stížností nám toto kasino neodpovídá a hráči nedostali zaplaceno. 🙁
Normálně bych navrhoval podat stížnost, klidně to zkuste, pokud chcete:
https://casino.guru/complaints/create
I'm sorry, but according to the latest complaints, this casino does not respond to us and players did not get paid. 🙁
Normally, I would suggest submitting the complaint, feel free to try it if you like:
https://casino.guru/complaints/create
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.