FórumKasinaApuesta Gana Casino - všeobecná diskuze

Apuesta Gana Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 4 týdny od vargasweed28
|
1215 zobrazení 30 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
Jaro
před týdnem

Ještě jsem je neobdržel, protože jsem týden čekal na peníze, dnes jsem mluvil s podporou, řekli mi, že zrušili výběr, ale peníze za zrušení se na mém účtu neprojevily Řekl jsem jim, nech mě vybrat, říkají, že Mohu odstoupit tolikrát, kolikrát budu chtít a v kterou chvíli chci, ale snažím se odstoupit od neděle a nedovolí mi to dostat chybu Řekl jsem jim o tom oh podpora, ale jediná věc, kterou vždy udělají, je říct vrátím se za 72 hodin

Automaticky přeloženo:
vargasweed28
před týdnem

V tomto případě bych asi uvažoval o reklamaci, když se s výběrem nikam nedostanete. Kasinům dáváme 14 dní na to, aby to vyřešili, ale pokud nemůžete zadat svůj výběr a jediné, co vám kasino radí, když vám vyhodí chybu, je, že se musíte vrátit za pár dní, není to správné. Taky jsi se za celou tu dobu nikam nedostal, takže bych do toho šel.

Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Upřímně netuším, kde dnes mohu podat stížnost, vrátil jsem se ah podpora ah podívejte se, jakou měli odpověď, a řekli mi, že to zkusí ve středu

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Někdy mi to dovolí provést výběr, ale nedorazí, když to konzultuji s podporou, říkají mi, že je to v ověřování oh v procesu oh, pokud dny uplynou i týden a pak mi řeknou, že to bylo zrušeno poskytovatelem a vrátí se to mi, můj účet v kasinu a ps Je mi to k ničemu, chci, aby se to projevilo na mém bankovním účtu, ne znovu v kasinu.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dnes jsem si nechal provést výběr, ale objevila se mi legenda NOT_MERCHANT_FUNDS

Chci říct, že budu muset strávit další týden a půl, než skončí zrušením výběru a vrácením na můj účet v kasinu, protože (nemají prostředky)


Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo:
před týdnem

Upřímně netuším, kde dnes mohu podat stížnost, vrátil jsem se ah podpora ah podívejte se, jakou měli odpověď, a řekli mi, že to zkusí ve středu

Automaticky přeloženo:
před týdnem

No, v tom případě stížnost, o které jsem mluvil, ji můžete podat u nás.

Stačí kliknout sem a můžete jej odeslat . ⬅️

Náš tým se vám bude snažit pomoci a pevně věřím, že své peníze nakonec uvidíte.

Chápu, že pokud probíhá ověřování, nebudete moci vybrat své peníze, dokud nebude vše v pořádku, ale pokud je to stále něco jiného, proč peníze nedostanete, zdá se mi to divné, a proto náš tým zkoumat a klást vám různé otázky.

Budete pokračovat a podat stížnost?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Ano samozřejmě budu pokračovat

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Když chcete upřesnit problém, zpráva se smaže, ach ano, jak chcete, abych podal stížnost 👍

Automaticky přeloženo:
vargasweed28
před týdnem

Máte možná nějaký konkrétní problém, když se pokoušíte odeslat stížnost?

Zdá se mi, že se váš psaný text při psaní maže.

Tento problém způsobují doplňky vašeho prohlížeče a další překladatelé.

V takovém případě zkuste odkaz otevřít v anonymním režimu nebo přejděte do nastavení prohlížeče a vypněte všechny překladače. Cílem je odstranění jakýchkoli nástrojů, které mají dopad na text.

Naše fórum je poměrně unikátní, je vybaveno vestavěným překladačem, takže nezáleží na tom, jaký jazyk používáte, ostatní uvidí text automaticky přeložený na základě svých vlastních jazykových preferencí.

Výsledkem je, že ostatní překladatelé se s touto funkcí příliš často potýkají a brání členům volně psát.

Tough, nejsem si 100% jistý, že to tak je, budu tu pro vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 11 hodinami

Co se stalo s mou stížností? Uplynul týden a doba odezvy vypršela a nic mi neřekli.

Automaticky přeloženo:
vargasweed28
před 51 minutami

Jak můžete vidět, v pravém horním rohu obrazovky se nachází časovač (pro mobilní zařízení pravděpodobně vypadá jinak), nyní říká „čekání na odpověď přehrávače".

Zatím jsi na řadě ty. Aktualizujte prosím Nicka, jakmile to bude možné. Děkuji.

Upraveno autorem před 51 minutami
Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky