FórumKasinaApoloBet Casino - všeobecná diskuze

ApoloBet Casino - všeobecná diskuze

před rokem od wiedaadkhan2407
|
1450 zobrazení 10 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s ApoloBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Ahoj, máš pravdu, že live chat není k dispozici. Nějakou dobu to bylo dostupné, ale teď z nějakého důvodu nemůžu používat ani live chat. Vyhrál jsem 200 $ a pro výběr jsem musel vložit minimální vklad 10 $, což jsem udělal. Agenti mi řekli, abych poslal ověřovací dokumenty. Nejprve jsem musel nahrát svůj doklad o adrese, doklady totožnosti a odeslat.

Čekal jsem 3 dny...Po schválení jsem stále nemohl odstoupit, pak jsem musel jít na live chat, abych dostal peníze, a pak mi bylo znovu řečeno, abych nahrál obrázek s mým ID. pak jsem čekal 3 dny, co mi bylo schváleno... Poté, co jsem se vrátil do živého chatu, mi bylo řečeno znovu! Nahrání dokladu o adrese se selfie. Nyní čeká na schválení, ale nemohu vstoupit do živého chatu a mluvit s agenty. Jako teď čekám 1 měsíc na výběr a stále nemůžu vybrat. Existuje vůbec, mohu věci posunout dále, protože si nemyslím, že chtějí, abych si vybral své výhry, i když mohu získat zpět svůj vklad, protože jsem nehrál, protože jsem vložil, protože na ně čekám. Poslal jsem důkaz o svých nahráních a nemohu se přihlásit do milostného chatu, abych ukázal důkaz o rozhovoru se mnou a agentem

Automaticky přeloženo:
wiedaadkhan2407
před rokem

Ahoj.

Jsem rád, že jste našli toto fórum! Opravdu to zní, jako byste toho v tomto kasinu prožili hodně.

Navrhuji tedy bez dalšího odkladu podat reklamaci ihned. Nebo bych to alespoň udělal.

Jak vidím, tuto funkci již znáte, takže přeji rychlé vyřešení! 🤞🤞


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den. Poté, co jsem odeslal příspěvek, šel jsem do kasina a podal stížnost, že jsem se nemohl dostat na podporu, abych promluvil s agentem, a najednou jsem mohl po své stížnosti. Pak jsem mluvil s agentkou a zdvořile jsem jí řekl, že si náš rozhovor natočím a pak půjdu dál, protože jsem to skoro měl, protože jsem musel čekat téměř 2 měsíce na stažení. Pak mi další agent řekl, že musím provést vklad znovu, protože jsem neprovedl vklad pomocí správné metody vkladu. Vteřinu poté, co mi poslal tu zprávu, mi řekl, abych poslal své bankovní údaje, abych to měl za sebou, a okamžitě jsem dostal peníze. Moc vám děkuji za vaši pokračující podporu s mou stížností, protože bez Guru a jejich týmu bych to nedokázal!!! Ode mě hodně lásky. Podařilo se mi vybrat své prostředky z kasina, ale rozhodně je z jakéhokoli důvodu znovu nepoužívám, protože moje zkušenost byla špatná

Automaticky přeloženo:
wiedaadkhan2407
před rokem

To je skvělé!

Chci říct, jsem rád, že jsi byl nakonec ověřen. Doufejme, že kasino na procesu zapracuje, takže žádné podobné stížnosti nebudou potřeba 🙂.

Když už mluvíme o reklamaci, předal jsem info.

Děkujeme za vaše uznání! Pokud někdy narazíte na hráče v podobné situaci, bylo by skvělé, kdybyste je poslali k nám. 😉

Mějte se krásně!✨


Automaticky přeloženo:
před rokem

Potřebuji pomoc s odstoupením od smlouvy, nedovoluje mi odstoupit ani poté, co byly dokumenty schváleny k ověření

Automaticky přeloženo:
Ghaleyboy23
před rokem

Bohužel nemáme žádnou moc nad vašimi výběry. Dovolte mi místo toho několik otázek:

Potvrdilo kasino, že váš účet úspěšně prošel úplným ověřením účtu? Protože toto je nejčastější problém.

Kromě toho, jak podpora kasina vysvětlila problém - zeptali jste se?

Pomohlo by také vědět, od kdy se pokoušíte peníze vybrat a zda jste zvolili stejnou platební metodu, kterou jste dříve použili pro vklad.

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj všichni



Jen v případě, že má někdo účet a/nebo finanční prostředky v tomto kasinu, musíte je dostat co nejdříve. Na zdraví 👍


file

Automaticky přeloženo:
Anonymized500
před 11 měsíci

Ahoj a díky za upozornění. Podíval jsem se na stránku kasina a vidím to samé, tak to předám našemu datovému týmu.

Hrajete také v kasinu, když už to víte? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ahoj Jaro


Sám jsem tam nehrál. Náhodou jsem na to narazil, když jsem hledal místa k vyzkoušení, a řekl jsem si, že pro jistotu dám komunitě vědět. 🫡

Automaticky přeloženo:
Anonymized500
před 11 měsíci

To je jeden velký děkovný potlesk exkluzivně pro vás! ✨🙌

Takové informace si velmi vážíme.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu