FórumKasinaamok kasino s

amok kasino s

před 3 roky od mcclane2020
|
3427 zobrazení 4 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 3 roky

Našel jsem takové kasino.

pohled je úhledný.

Některé velké herní hry nefungují, i když jsou uvedeny v seznamu.

vrchol dával trochu malé výhry, ale připadá mi dost slabé přinést v tomto kasinu jakýkoli druh výhry.


mají ostatní zkušenosti s tímto kasinem?

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
mcclane2020
před 3 roky

Wow! Líbí se mi kreslený styl webových stránek. Nemáme to zkontrolováno na našich webových stránkách, takže se ujistím, že kontrola bude brzy provedena. Děkuji za tip!

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Několikrát jsem tam uložil a protože jsem odtamtud nic nevyhrál, cítil jsem se lépe uzavřít účet.

Nemyslím si, že to stojí za delší zkušenost, pokud není poskytnuta žádná hodnota za peníze.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Musím říct, že nejhorší kasino, ve kterém jsem kdy hrál. Měl jsem přes 26 tis. A chtěl provést výběr, když odmítli zaplatit a řekli mi, abych poslal veškerý dokument k certifikaci, a udělal jsem to. Jako vždy, když kasino nevyplatí vaši výhru, bude se hrát o váš fond, který prohrajete. Pokoušel jsem se tolikrát stáhnout, ale nešlo to. dnů na ověření a ani mi neposlali e -mail s tím, že potřebují další dokument. Nejhorší je, že je v pořádku vložit a ztratit všechny peníze, ale pokud jde o výplatu, je to další věc. Toto kasino bych nikomu nedoporučoval. Pokud to mysleli vážně, neměli by vám dovolit vložit ani tolik kasin. Podpora je velmi špatná a je jim to vlastně jedno. To, co mě rozčiluje, je, že jsem vložil a nevybral, nepožádali o dokument, ale jakmile jsem chtěl provést výběr, odmítli, dokud jim neposílám dokument a stále po 10 dnech nebyli ověřeni a když jsem kontaktoval podpora řekli, že potřebují další dokument, a když jsem se zeptal, proč neposlali žádný e -mail, nejprve odmítla odpovědět a pak řekla, že mají hodně co dělat. Také jsem nemohl vybrat svůj cashback.

Automaticky přeloženo:
seani2003
před 3 roky

Bohužel to, co zde popisujete, je celkem běžná věc. Jak jste již zmínili, podpora kasina měla příliš mnoho práce. Nyní si představte, že by museli ověřit každého, než provedou 1. vklad - vůbec to nezvládli. Proč vás tedy neinformovali, že potřebují další dokumenty? Je to jednoduché, někdo to pokazil.

V případech, jako je tento, jsem přesvědčen, že hlavním důvodem, proč se k vám chovají tímto způsobem, není skutečnost, že by se chtěli ujistit, že odehrajete své výhry, ale mohou být nedostatečně zaměstnaní, bez zkušeností a se špatným řízením. Výsledkem je, že na ověření počkáte 10 a více dní, což by mělo být otázkou ... dejme tomu 2 dnů.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu