Ahoj,
S úlevou slyším, že můžete nabídnout důkaz, protože bych rád doporučil podat stížnost na problém s odstoupením od smlouvy. Máte stále aktivní zůstatek na účtu?
Také by mě zajímalo, zda přišli s nějakým prohlášením. Každý hráč by podle mého názoru měl být plně informován, zejména pokud jeho výběry z jakéhokoli důvodu nefungují.
Tak či onak, vyhovující, který jsem zmínil, lze odeslat přímo zde 👈
Pozitivní falešná recenze, kterou jste zmínil, mě také zaujala! Jak si dokážete představit, určení falešných nebo kasinem motivovaných nebo možná nějak placených uživatelských recenzí je v dnešní době velkou výzvou. Z tohoto důvodu by pro nás bylo neocenitelnou službou, kdybyste dokázali zachytit způsob, jakým si myslíte, že toto kasino iniciuje hráče k odeslání falešných dobrých recenzí a pošlete nám je na adresu
Rád bych slyšel váš názor na tyto věci.
Hello,
I am relieved to hear that you can offer proof because I would like to recommend filing a complaint about the withdrawal issue. Do you still have an active account balance?
I also wonder whether they've come out with any sort of statement. Every player should, in my opinion, be fully informed, particularly if his withdrawals are not working for whatever reason.
One way or another, the compliant I mentioned can be submitted right here 👈
The positive fake review you mentioned also caught my interest! As you can imagine, destinguishing fake or casino-motivated or perhaps somehow paid user reviews is a big challenge these days. For that reason, it would be of invaluable service to us if you could capture the way you believe this casino initiates the players to submit fake good reviews and send it to us at community@casino.guru
I would like to hear your thoughts on these.
Automaticky přeloženo: