Ahoj.
Jen se sám sebe ptám, jak bychom mohli pomoci. Chci říct, že pokud se kasino rozhodne změnit limity na základě nějakého spravedlivého nebo nespravedlivého pravidla souvisejícího s výší vašich předchozích vkladů, těžko to můžeme hned změnit.
Mimochodem, viděli jste jeho recenzi?
https://casino.guru/african-grand-casino-review
Kasino také nemá licenci, a to je obvykle známkou toho, že mohou dělat doslova všechno.
No, nabízíme bezplatnou funkci reklamace. Navrhuji, abyste se s tím seznámili , a pokud jste, odešlete stížnost: https://casino.guru/complaints/create
Jak to zní?
Hello.
I'm just asking myself how we could possibly help. I mean, if the casino decides to change limits, based on some fair or unfair rule related to the amount of your previous deposits, we can hardly change that right away.
By the way, did you see its review?
https://casino.guru/african-grand-casino-review
Also, the casino is unlicensed, and this is usually a sign they can do literally everything.
Well, we offer a free-of-charge complaint feature. I suggest you get familiar with that, and if you are in, submit the complaint: https://casino.guru/complaints/create
How does that sound?
Automaticky přeloženo: