To je škoda, protože pokud narazíte na takový čistě technický problém v online kasinu s nereagující podporou, moc se s tím dělat nedá. Bohužel tým Data dokončil kontrolu webu a hodnocení není moc přesvědčivé. Přesvědčte se sami . 👈
Doporučuji vám zkusit najít alternativní komunikační kanály, například jejich účty na sociálních sítích.
Nejlepším přístupem je obrátit se na tuto situaci přímo s jejich technickým oddělením, pokud nějaké existuje.
Nebo se můžete zeptat svého mobilního operátora, zda je nějaký problém s přijímáním krátkých zpráv od třetích stran. Nevím, v jakém formátu by měla zpráva fungovat, ale můžete to zkusit u operátora; popis situace mu může pomoci získat určitou jistotu.
Abych byl upřímný, ale v budoucnu bych si hraní v takovém kasinu rozmyslel.
Well, that's unfortunate because if you encounter such a purely technical problem at an online casino with unresponsive support, there is not much to do. Unfortuntely Data Team has finished reviewing the site and it is not a very convincing score. See for yourself. 👈
I suggest that you try to find alternative communication channels, such as their social media accounts.
The best approach is to bring this situation directly to their tech department, if one exists.
Or, you may ask your mobile operator whether there is some issue with getting 3rd-party short messages. I do not know in what format the message is supposed to work, but you can try the operator; describing the situation to them may help get some assurance.
However, I would reconsider playing at such a casino in the future, to be honest.
Automaticky přeloženo: