Přímá banka .. s mojí bankovní aplikací .. mají na své straně všechny holandské banky .
ověření proběhlo v pořádku. Mám snímek obrazovky, na kterém mi říkají, že je to v pořádku. Takže bankovním převodem ano. Ale legrační věc se hraje celý večer s bankovnictvím. Tak jsem jim poslal všechny screenshoty čekajícího vkladu, teď to chtějí znovu. Všechno už jim poslal. Říkají jen, žádný strach... speciální oddělení. Žádné vysvětlení nic .... dali mi 40 věrnostních zatočení (nedělám bonus normálně se všemi těmi speciálními věcmi .. a nikdy jsem nevyhrál s žádným bonusem . Takže zvláštní věc je ... stížnosti od zákazníků jsou velmi aktuální !!! 'A normálně píšu recenzi .. ale kasino v seznamu nebylo. Tak jo uvidíme kde končí 🙁 .....
s pozdravem Dave
Bank direct .. with my banking app .. they have all the Dutch banks on there side .
they verification went ok. I have a screen shot of them telling me it was ok . So yes bank transfer . But the funny thing is played the whole eve with banking . So I sent them all the screenshots of pending deposit, now they want it again . Sent them already everything. They only say , no worries.. special department. No explanation nothing ….they gave me 40 loyalty spins ( I don’t do bonus normally with all those special things .. and I never won with any bonus . So the strange thing is … the complaints from customer are very current !!!’ And normally I write a review .. but casino was not in the list . So yeah let’s see where is ending 🙁 …..
kind regards , Dave
Automaticky přeloženo: