FórumKasina56PG Casino - všeobecná diskuze

56PG Casino - všeobecná diskuze

před 7 měsíci od Radka
|
1320 zobrazení 6 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 7 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 56PG Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 7 měsíci

Tato platforma je opravdu podvodná, protože mám stejný problém již více než 3 měsíce, provedl jsem vklad a vyhrál jsem na platformě, ale nezaplatili mi, pouze automaticky posílají zprávy o státní kontrole. A musíme čekat

Automaticky přeloženo:
danielbispojl
před 7 měsíci

Ahoj!

Vaše situace mě mrzí.

Ano, zdá se to opravdu frustrující, když je to takhle. Víte, že na našem webu můžete podat stížnost? Navrhoval bych, abyste jeden odeslali zde , abychom se vám mohli pokusit pomoci! Vidím, že toto kasino má nízký bezpečnostní index , který si můžete také zkontrolovat zde. Musím říct, že to není moc dobré znamení, ale pokusíme se vám pomoci. I když, je to obtížnější, když kasina mají nízký SI a mají falešné držitele licence.

Co myslíš? Dej mi vědět!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Páni, zaregistroval jsem se na platformě 56PG a vložil 66 R$ a požádal o pytel 180, a už jsou to dva dny a stále to probíhá a na můj účet nic nejde. Posílám zprávu na chatu a to, co mi pošlete, je pouze elektronická zpráva a nikdy neodpovídejte na mé otázky a co mám teď dělat 🤔

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
cardoso26
před 6 měsíci

Hej, z toho, co jsem viděl, kasino nevypadá nejlépe. Viděli jste jeho bezpečnostní index ?

Co se týče výběru, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení a vidím, že právě začínáte, takže bych nebyl hned negativní. Ověřili jste kasino účet? Když vám pošlou odpověď, co řeknou?

Určitě bych doporučil obrnit se trpělivostí a nebát se, možná kasino jen potřebuje trochu času.


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Dobré odpoledne, na chatu nereagují, jen pošlou automatickou zprávu a to je vše, nikdo neposkytuje podporu. file stačí poslat a je to hotové

Automaticky přeloženo:
cardoso26
před 6 měsíci

No, to asi není ta nejlepší odpověď, kterou vám kasino může dát, a už vůbec ne, když vám pořád dokola opakují to samé. Už jste zde ověřili svůj účet?

Pokud přetrvává, náš tým se vám pokusí pomoci, pokud se dostane do fáze, kdy budete muset podat stížnost.

Prosím aktualizujte mě.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky