FórumKasina4Kasino Casino - všeobecná diskuze

4Kasino Casino - všeobecná diskuze

před rokem od sundek95
|
2380 zobrazení 13 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 4Kasino Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Vyhrál jsem a poslal dokumenty k žádosti o výběr. Stále odpovídají, že musím poslat kartu, kterou jsem použil pro vklad. Moje karta je virtuální karta vytvořená a vydaná bankou a já jsem poslal dokument potvrzující tuto kartu (který ukazuje jméno a příjmení, číslo karty a datum vypršení platnosti. Ale stále mi říkají, abych jim poslal kartu. Jsem velmi jisti, že nechtějí platit a toto zpoždění jim umožňuje přehrát vše, co vyhráli.

Automaticky přeloženo:
sundek95
před rokem

Ahoj,

Všiml jsem si, že tento má velmi špatnou pověst , ale stále si myslím, že absolvování ověření stojí za určité úsilí.

Zajímalo by mě, jestli můžete udělat tiskovou obrazovku karty pomocí něčeho jako "ukázat kartu", aby kasino mohlo mít tento obrázek? Mám také virtuální kartu, a když půjdu do aplikace e-banky a najdu správné nastavení a kartu zviditelním, vidím ji, i když fyzicky neexistuje.

Můžete se zeptat kasina, zda to má smysl?



Automaticky přeloženo:
před rokem

Vyřešeno

Automaticky přeloženo:
sundek95
před rokem

Ahoj,

to je skvělé! jak se ti to povedlo? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dluží mi 114BRL za 5 dní (jimi daný limit je 3 dny na provedení plateb) a nadále mě podvádějí. Cítím, že jsou zlomyslní, můžete mi prosím pomoci!!!

Automaticky přeloženo:
Rafaeliton
před 9 měsíci

Mohl byste laskavě vysvětlit problém? Jak vás klamou? Co je špatně?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Ano. Vyhrál jsem sázku, kterou jsem uzavřel minulý týden, a podle jejich webových stránek jsou platby zpracovány do 3 pracovních dnů.

Mluvil jsem s podporou a řekli mi, že musím ještě chvíli počkat, protože moje žádost o výběr již byla zpracována a čekají, až finanční oddělení uvolní mé peníze. Jsem však silně podezřelý, že jsem podveden.

Žádost o výběr byla vyžádána poslední den 07.07.2023 a pro kasina je to zanedbatelná částka. Můj email je rfsd248@yahoo.com, je registrován v kasinu.

file

Automaticky přeloženo:
Rafaeliton
před 9 měsíci

Chápu, takže výběr je zpožděn a vy jste podezřelý. V tuto chvíli to nezní moc jako podvod.

Vím, že je to na hovno, když je platba splatná, ale upřímně, myslíte si, že by kasino vynaložilo takové úsilí, aby ušetřilo 114 R$? Já například ne. Zkuste se trochu uklidnit.

Nejdůležitější je, stáhli jste se někdy předtím? Je váš účet plně ověřen?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Případ vyřešen. Nechtěl jsem otevírat tuto diskuzi, ale mám zkušenosti s jinými kasiny, kterým trvalo mnohem déle, než mi zaplatili, takže řekněme, že jsem chytrý.


Ještě jednou díky Casino Guru a ano doporučuji 4kasino!!!

Automaticky přeloženo:
Rafaeliton
před 9 měsíci

Děkujeme za tuto aktualizaci a doporučení!

Podotýkám – na další podrobnosti se vás ptát nebudu. 🙂 To nechám na vás!

Pokud změníte názor, jsme tu...


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Делал ставки на спорт. Аккаунт поностью верифицировал. Когда начал выводить деньги, они закрыли мой аккаунт и забрали деньги. Nebo "Почему?" прислали письмо, что я нарушил много пунктов, конкретизировать отказались.

Письмо:

Milý Vadyme

Rádi bychom vás informovali, že váš výběr byl zrušen platebním oddělením a z vašeho zůstatku byla odebrána částka 359,23 € z důvodu porušení následujících podmínek:


3.1 (https://4kasino.com/templates/terms_and_conditions)

11.1. Následující postupy ve vztahu ke službám:

a) zneužití bonusů nebo jiných propagačních akcí (jak je definováno v odstavci 11.4)

b) používání nespravedlivých vnějších faktorů nebo vlivů (běžně známé jako podvádění)

c) využívání nespravedlivé výhody (jak je definováno v odstavci 11.4);

d) otevření jakýchkoli duplicitních účtů; a/nebo

e) provádění podvodných praktik nebo trestné činnosti (jak je definováno v odstavci 11.4), představují „zakázané praktiky" a nejsou povoleny. Učiníme veškerá přiměřená opatření, abychom takovým praktikám zabránili a odhalili je a identifikovali příslušné dotčené hráče, pokud k nim dojde.

11.2. Souhlasíte s tím, že se nebudete účastnit žádné formy zakázaných praktik v souvislosti s vaším přístupem ke Službám nebo jejich používáním ani s nimi nebudete spojeni.

11.3. Li:

a) Máme rozumné důvody se domnívat, že jste se účastnili jakékoli formy zakázaných praktik nebo jste s nimi byli spojeni (a základ našeho přesvědčení bude zahrnovat používání jakýchkoli podvodů, podvádění a tajných dohod, které se používají v hazardní hry a herní průmysl v příslušné době); nebo

b) Uzavřeli jste sázky a/nebo hráli online hry u jakéhokoli jiného online poskytovatele služeb hazardních her a jste podezřelí (v důsledku takového hraní) z jakýchkoli zakázaných praktik nebo jinak nevhodné činnosti; nebo

c) Uvědomíme si, že jste „naúčtovali zpět" nebo odmítli jakýkoli z nákupů nebo vkladů, které jste provedli na svůj účet; nebo

d) dostanete se do úpadku nebo proděláte obdobné řízení kdekoli na světě,

poté (včetně v souvislosti s jakýmkoli pozastavením a/nebo zrušením vašeho účtu) budeme mít právo, pokud jde o váš účet, zadržet celý zůstatek nebo jeho část a/nebo získat zpět z účtu částku jakýchkoliv vkladů, výplaty, bonusy nebo výhry, které byly ovlivněny některou z událostí uvedených v tomto odstavci, nebo je lze jakýmkoli způsobem připsat jakékoli události (událostmi).

11.4. Pro účely tohoto odstavce 11:

a) „Podvodná praktika" znamená jakoukoli podvodnou činnost, do které se zapojíte vy nebo jakákoli osoba jednající vaším jménem nebo v tajné dohodě s vámi, a mimo jiné zahrnuje:

podvodné zpětné zúčtování a zpětné zúčtování;

použití odcizené, klonované nebo jinak neautorizované kreditní nebo debetní karty vámi nebo jakoukoli jinou osobou, která se kdykoli účastnila stejné hry jako vy, jako zdroj finančních prostředků;

vaše tajná dohoda s ostatními za účelem získání nespravedlivé výhody (včetně prostřednictvím bonusových programů nebo podobných pobídek nabízených námi);

jakýkoli pokus o registraci nepravdivých nebo zavádějících informací o účtu;

jakýkoli váš skutečný čin nebo váš pokus, který je podle nás v jakékoli příslušné jurisdikci nezákonný, učiněný ve špatné víře nebo zamýšlený k tomu, aby nás podvedl a/nebo obcházel jakákoli smluvní nebo zákonná omezení, bez ohledu na to, zda takový čin nebo pokus o čin skutečně způsobí nám jakoukoli škodu nebo újmu;

b) „Nespravedlivá výhoda" zahrnuje mimo jiné:

využití chyby, mezery nebo chyby v našem softwaru nebo softwaru jakékoli třetí strany, který používáte v souvislosti se službami (včetně jakékoli hry);

používání automatických přehrávačů („botů") nebo jiného softwaru nebo analytických systémů třetích stran; nebo

zneužití „Chyby", jak je definováno v odstavci 18, v každém případě ve váš prospěch a/nebo v neprospěch nás nebo jiných.

c) Zneužití bonusu zahrnuje, ale není omezeno na:

i. porušení podmínek bonusu, bezplatných sázek nebo jakékoli jiné propagační nabídky

ii. otevření více účtů pro uplatnění více bonusů;

iii. všechny bonusy podléhají omezení použití bonusů na základě bonusového motoru, a pokud není uvedeno jinak, neměly by být použity více než 6krát za kalendářní měsíc; pokud z jakéhokoli důvodu použije bonusový kód jednotlivý hráč nad uvedenou částku, společnost si vyhrazuje právo dále prošetřit vzorce zneužívání bonusů a odečíst bonusové výhry plus všechny poplatky třetích stran vyplývající z aktivity hráče (platební poplatky, poplatky poskytovatelům, atd)

Pokud existuje důvodné podezření, že se Majitel účtu dopustil nebo se pokusil o zneužití bonusu, ať už sám nebo jako součást skupiny, společnost si vyhrazuje právo:....все писмо не помещается


Automaticky přeloženo:
shey1983
před 5 měsíci

Mohl byste nám prosím napovědět, na co se díváme? No, z mého pohledu můžete mít s kasinem potíže, ale také nemusíte, ale z toho, co zde vidím, to nemohu s jistotou říci.

Potřebuješ pomoc?

Pak jste na správném místě. Slyšeli jste o bezplatné reklamaci, kterou nabízíme?

Odešlete jeden kliknutím na tento zelený odkaz .

Doufám, že to zvládnete.🙏🙌



Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Děkuji, podal jsem stížnost.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky