Ahoj,
Řekl bych, že byste v tomto případě měli být vytrvalí. Někteří hráči dostali zaplaceno, ale upřímně řečeno, trvalo to docela dlouho.
Můžete také vyzkoušet epost hansenboss88 uvedený v jeho příspěvku:
"Potřebuji pomoc s výběrem z tohoto kasina,
Je možné je kontaktovat pouze skutečným epostem, který trvá dny, než dostanete odpověď. Nejprve říkají, že mohu vybírat pouze stejnou metodou, kterou jsem použil pro vklad a kterou bych chtěl udělat (Revolut Mastercard). A teď říkají, že to nefunguje a musím použít rychlý bankovní převod. nevím co to je. Ale přestali mi odpovídat. Použil jsem Revolut jako výběr pro všechna kasina, takže je divné, že říkají, že to nefunguje"
Hello,
I'd say you should be persistent in this case. Some players got paid but it took quite a while, frankly.
You can also try the epost hansenboss88 mentioned in his post:
"I need help to withdrawal from this Casino,
Its only possible to contact them true epost, that take days to only get a answer. They first says that i only can withdrawal with the same method i used for the deposit and that i would like to do ( Revolut Mastercard). And now they says that its dont work and i need to use rapid bank transfer. I dont know what that is. But they stopped answer me. I have used Revolut as a withdrawal for all casino, so its strange they saying its not working"
Automaticky přeloženo: