FórumKasina24CasinoBet - všeobecná diskuze

24CasinoBet - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Anonymized436
|
6182 zobrazení 29 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
Radka
před rokem

Je to rozhodně daleko na dlouho.

Abych byl upřímný, tohle jsem vůbec nečekal.

Před 2 týdny jsem jim napsal, že zkusím požádat IBAS nebo někoho podobného, aby se podílel na řešení, možná to trochu pomůže.

Každopádně vám ostatním držím palce.

Automaticky přeloženo:
AMIRALOVE
před rokem

Omlouvám se, že přeložený text mi nedává moc smysl.

Počkal bych na stížnost a poté bych zapojil právníka, ale je to samozřejmě na vás.

Vyzývám vás, abyste hráli pouze v kasinech s alespoň dobrou pověstí, vždy se můžete podívat na recenzi kasina zde na našem webu a rozhodnout se, zda je bezpečné vložit své peníze.

Tato stránka NENÍ dobrá volba , mohu-li říci:

file



Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, chtěl jsem vás informovat o mém případu, který jste bohužel označili za nevyřešený. Dne 30. června 2022 jsem požádal o výběr ve výši 1800 € a po 3 měsících omluv a lží jsem dnes 30. září 2022 obdržel e-mail (v příloze), ve kterém byla moje žádost o výběr zamítnuta, bez uvedení důvodu odmítnutí a s výzvou, abych to zkusil znovu provést výběr znovu. Vezměte si, že můj účet byl ověřen a IBAN mého bankovního účtu je pouze na mé jméno a patří ke stejnému účtu, se kterým jsem provedl několik vkladů na této mizerné platformě. Dnes jsem opakoval odstoupení a informoval jsem je, že pokud znovu odmítnou zpracovat moji platbu, budou podniknuty právní kroky. Žádám vás od kasinového guru o další radu a pokud ze své zkušenosti věříte, že platbu nikdy neprovedou. Děkuji za pozornost.

file

Automaticky přeloženo:
Primiera
před rokem

Dobrý den, je nám líto, že jsme Vám nemohli pomoci s reklamací . Kasino bylo odměněno černými body, bohužel současná reputace je dost nízká a je složitější se s takovými kasiny dostat do kontaktu. 🙁 Nyní cituji ze stížnosti:

"Poslali jsme mnoho e-mailů a pokusili jsme se komunikovat se zástupci živého chatu i se členy přidruženého týmu. Bohužel veškeré úsilí o vyřešení jakéhokoli problému skončilo s rostoucím počtem stížností. Přísně doporučujeme držet se dál od 24CasinoBet. I Kéž bych mohl být více nápomocný."

Automaticky přeloženo:
před rokem

Provedl jsem výběr ve výši 1 800 EUR znovu zasláním dokumentů e-mailem a skvělé je, že mi řekli, že to bude trvat 7–21 pracovních dnů, jako tomu bylo 30. června, kdy jsem poprvé požádal o výběr. Obávám se, že u této hry po 90 dnech čekání odmítnu výběry a vyžádám si to a pak čekám kdo ví jak dlouho, peníze nikdy mít nebudu. Budu je hledat osobně, pokud nebudu mít své peníze, a je mi líto, že vám to říkám, ale není fér, že zprostředkováváte tento online web, který se ukázal jako podvod. Určitě byste to měli dát na černou listinu, vím, že to inzerujete negativně a nedoporučujete to, ale i špatná reklama je vždy reklama. Pokud však pro mě máte nějakou radu, vždy vás vyslechnu a děkuji za pozornost. S pozdravem

Automaticky přeloženo:
Primiera
před rokem

Dobrý den, je mi líto, že se vám to stalo. Jsem daleko od toho, abych vás poučoval, ale mám pocit, že by bylo docela dobré, kdybyste si příště mohli každé kasino zkontrolovat předem. Snažíme se přezkoumat zvláště špatná kasina, aby byli hráči unavení předem. Toto konkrétní kasino dokonce nabízí falešné hry a v současné době je bez licence, osobně bych řekl, že 1,5 bodu z 10 - není reklama:

file

Za normálních okolností doporučujeme kontaktovat licenční úřad, ale jak jsem již zmínil, toto kasino je v současné době bez jakékoli licence.

Je mi to opravdu líto.

Automaticky přeloženo:
Primiera
před rokem

Ano, nejste první, kdo nemohl získat své výhry. Je škoda, že taková kasina stále existují...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko děkuji za odpověď. Budu vás informovat, pokud budou nějaké novinky. Pozdrav

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, nejste první, kdo nemohl získat své výhry. Je škoda, že taková kasina stále existují...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

co se stalo, prosím? Cítíte, že potřebujete pomoc? Odešlete stížnost a my se pokusíme prošetřit. Pokud kasino nebude spolupracovat, bude odměněno minimálně černými body.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko děkuji za odpověď. Budu vás informovat, pokud budou nějaké novinky. Pozdrav

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

to by bylo velmi laskavé.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky