před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 24Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Hej, vidím, že na vás toto kasino moc nezapůsobilo. Nemáte zde zkušenosti s jinými věcmi? Nejsou žádné sloty, které mají vyšší RTP?
Hey, I see you're very unimpressed with this casino. You have no experience with other things here ? Are there no slots that have a higher RTP ?
Nahrál jsem svůj občanský průkaz, selfie s průkazem a papírem, bankovní doklady, další selfie, výplatní pásku a další dokumenty. Opakovaně jsem požadoval včasné odpovědi, protože můj bonus brzy vyprší – přesně za 10 hodin. Nyní pro konečné ověření požádali o zavolání přes Skype, na což jsem souhlasil a znovu požádal, aby to bylo provedeno dnes, protože jinak můj bonus vyprší.
24 Casino nyní naplánovalo hovor na zítra. Zdá se mi, že je to úmyslné, a pokud se skutečně jedná o kasino DAMA, žádám o pomoc i zde, protože je nepřijatelné, že musím čekat až 22 hodin na odpovědi a nyní kvůli jejich vině a ne mé , moje rovnováha je ohrožena.
Nabídl jsem jim následující:
Buď mě necháte přihlásit se k mému účtu a dokončit sázku, nebo zavoláte dnes, nebo mě ujistíte, že celý můj zůstatek, 3 400 EUR v bonusovém zůstatku, včetně zbývajících 2 400 EUR na vsazení, bude na mém účtu poté dokončíte ověření a zrušíte zmrazení mého účtu.
Totéž jsem požadoval v živém chatu a tam mi bylo řečeno, že můj účet nelze rozmrazit a že musím být trpělivý. Takže to pravděpodobně povede k vypršení mého bonusu. Co bych měl dělat?
I have uploaded my ID card, a selfie with my ID and a piece of paper, my bank documents, another selfie, my payslip, and other documents. I have repeatedly requested timely responses because my bonus will expire soon—in exactly 10 hours. Now, for the final verification, they have asked for a Skype call, to which I agreed, again asking for it to be done today because otherwise my bonus will expire.
24 Casino has now scheduled the call for tomorrow. It seems to me that this is intentional, and if this really is a DAMA Casino, I ask for help here as well because it is unacceptable that I have to wait up to 22 hours for responses and now, due to their fault and not mine, my balance is at risk.
I offered them the following:
Either you let me log in to my account and finish the wager, or you make the call today, or you assure me that my whole balance, 3,400 Euro in bonus balance, including the 2,400 Euro left to wager, will be on my account after you complete your verification and unfreeze my account.
I have demanded the same thing in the live chat, and there I was told that my account cannot be unfrozen and that I need to be patient. So, it will likely result in my bonus expiring. What should I do?
Omlouváme se, ale nerozumím důvodu, proč je váš účet zmrazen.🤔 Mohl byste být konkrétnější, prosím?
Mezitím prosím poskytněte nějaké další informace o vaší stížnosti, kdykoli to bude možné.
Sorry but I do not understand the reason your account is frozen.🤔 Could you be more specific, please?
In the meantime, please provide some additional information about your complaint whenever possible.
Chci aktualizovat celou situaci. Můj případ byl přezkoumán společností Askgamblers s velmi, velmi kompetentním a velmi rychlým zaměstnancem, který vždy reagoval a postaral se o celou situaci mimořádně zodpovědně a profesionálně. Podle jejich vyjádření dostanu celou svou výhru. Pokud se ukáže, že tomu tak je, kromě výše zmíněných negativních bodů, které jsem zmínil dříve, mohu nyní o kasinu referovat také velmi pozitivně, a to především díky zaměstnanci, který mi byl během mé stížnosti vždy k dispozici.
I want to update the whole situation. My case was reviewed by Askgamblers with a very, very competent and very fast employee who responded at all times and took extremely responsible and professional care of the entire situation. According to their statement, I will receive my entire winnings. If this turns out to be the case, apart from the aforementioned negative points I mentioned earlier, I can now also report very positively about the casino, thanks in large part to the employee who was always available to me during my complaint.
Skvělé, tak to je dobrá zpráva, ze které jsem nadšený.
Doufám, že své peníze dostanete co nejdříve, a když tak učiníte, dejte nám vědět ve své stížnosti a také zde na fóru.
Hezký den. 🙏
Great, so that's the good news I'm excited about.
I hope you will get your money as soon as possible and when you do let us know in your complaint and also here on the forum.
Have a nice day. 🙏
Aktualizace: Peníze byly převedeny. Takže kromě dlouhého ověřování účtu mohu o kasinu říci jen pozitivní věci.
Update: Money was transferred. So, apart from the long account verification, I can only say positive things about the casino.
Update: Geld wurde überwiesen. Kann also, bis auf die lange Konto verifikation, nur positives über das casino berichten.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.