FórumKasina24Casino - všeobecná diskuze

24Casino - všeobecná diskuze

před 2 měsíci od SCATT3R
|
526 zobrazení 8 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 24Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 měsíci

Jen další kasino provozující 94 % slotů, zde není nic k vidění.

Automaticky přeloženo:
SCATT3R
před 2 měsíci

Hej, vidím, že na vás toto kasino moc nezapůsobilo. Nemáte zde zkušenosti s jinými věcmi? Nejsou žádné sloty, které mají vyšší RTP?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nahrál jsem svůj občanský průkaz, selfie s průkazem a papírem, bankovní doklady, další selfie, výplatní pásku a další dokumenty. Opakovaně jsem požadoval včasné odpovědi, protože můj bonus brzy vyprší – přesně za 10 hodin. Nyní pro konečné ověření požádali o zavolání přes Skype, na což jsem souhlasil a znovu požádal, aby to bylo provedeno dnes, protože jinak můj bonus vyprší.


24 Casino nyní naplánovalo hovor na zítra. Zdá se mi, že je to úmyslné, a pokud se skutečně jedná o kasino DAMA, žádám o pomoc i zde, protože je nepřijatelné, že musím čekat až 22 hodin na odpovědi a nyní kvůli jejich vině a ne mé , moje rovnováha je ohrožena.


Nabídl jsem jim následující:


Buď mě necháte přihlásit se k mému účtu a dokončit sázku, nebo zavoláte dnes, nebo mě ujistíte, že celý můj zůstatek, 3 400 EUR v bonusovém zůstatku, včetně zbývajících 2 400 EUR na vsazení, bude na mém účtu poté dokončíte ověření a zrušíte zmrazení mého účtu.


Totéž jsem požadoval v živém chatu a tam mi bylo řečeno, že můj účet nelze rozmrazit a že musím být trpělivý. Takže to pravděpodobně povede k vypršení mého bonusu. Co bych měl dělat?

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Saint90
před 2 měsíci

Omlouváme se, ale nerozumím důvodu, proč je váš účet zmrazen.🤔 Mohl byste být konkrétnější, prosím?

Mezitím prosím poskytněte nějaké další informace o vaší stížnosti, kdykoli to bude možné.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Chci aktualizovat celou situaci. Můj případ byl přezkoumán společností Askgamblers s velmi, velmi kompetentním a velmi rychlým zaměstnancem, který vždy reagoval a postaral se o celou situaci mimořádně zodpovědně a profesionálně. Podle jejich vyjádření dostanu celou svou výhru. Pokud se ukáže, že tomu tak je, kromě výše zmíněných negativních bodů, které jsem zmínil dříve, mohu nyní o kasinu referovat také velmi pozitivně, a to především díky zaměstnanci, který mi byl během mé stížnosti vždy k dispozici.

Automaticky přeloženo:
Saint90
před 2 měsíci

Skvělé, tak to je dobrá zpráva, ze které jsem nadšený.

Doufám, že své peníze dostanete co nejdříve, a když tak učiníte, dejte nám vědět ve své stížnosti a také zde na fóru.

Hezký den. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Aktualizace: Peníze byly převedeny. Takže kromě dlouhého ověřování účtu mohu o kasinu říci jen pozitivní věci.

Automaticky přeloženo:
Saint90
před 2 měsíci

To je skvělé. Tak, co teď budeš dělat, pokračovat tam ve hře nebo se přesunout jinam?🤔

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu