FórumDiskuze stížnostíZpožděný výběr a nedostatek komunikace ze strany Casinostugan

Zpožděný výběr a nedostatek komunikace ze strany Casinostugan

před 6 měsíci od eli1
|
1142 zobrazení 3 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Ahoj kasino Guru,


Píši vám s dotazem na opožděný výběr z Casinostugan. Za částku 10 411 SEK v Casinostugan a žádost o výběr dne 27. dubna. Přestože od mé žádosti o výběr uplynulo více než pět dní, ještě jsem od Casinostugan neobdržel žádné potvrzení nebo aktualizaci.


Snažil jsem se komunikovat se zákaznickým servisem Casinostugan, ale nebyli schopni mi poskytnout žádné jasné informace o tom, proč byl výběr zpožděn nebo kdy mohu očekávat, že jej obdržím. Přestože jsem požádal o aktualizaci, nedostal jsem odpověď, která by mi situaci objasnila.


Chápu, že výběry mohou nějakou dobu trvat, ale nedostatek komunikace a informací ze strany Casinostugan je znepokojivý. Jako hráč očekávám, že budu průběžně informován o svých transakcích a že mi bude sděleno, proč dochází ke zpožděním.


Doufám, že vy v Casino Guru mi můžete pomoci objasnit tuto situaci a že můžete pomoci při kontaktování Casinostugan za účelem vyřešení problému. Ocenil bych jakoukoli pomoc, kterou mohu získat, abych zajistil, že můj výběr bude zpracován správně a že obdržím své výhry bez zbytečného odkladu.


Děkuji vám za pozornost a těším se na vaši zprávu ohledně této záležitosti.

Automaticky přeloženo:
eli1
před 6 měsíci

Dobrý den, vidím, že máte problém s výběrem, který trvá už pár dní a kasino vám neuvedlo žádný jasný důvod, proč tomu tak je, což je škoda, protože by se to jistě hodilo.

Každopádně, ověřili jste zde svůj účet úspěšně? Je také důležité říci, že dáváme kasinům 14 dní na vyřešení tohoto procesu, a pokud tak neučiní, pokusíme se kasino kontaktovat.

Ještě se tě zeptám, jestli jsi hrál s nějakým bonusem nebo ne?

Uvidíme však, co se stane a jestli se věci dají do pohybu nebo jestli kasino nebude reagovat.

Přeji Vám, abyste to co nejdříve vyřešili.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj,


Děkuji za vaši zprávu a za to, že jste si udělali čas na vyřízení mé záležitosti.


Ve skutečnosti mě kontaktovalo oddělení stížností Casino Guru a bylo mi sděleno, že bych měl počkat 14 dní, než podám stížnost. Proto hodlám počkat, dokud tato doba neuplyne, než podniknu další kroky. Pokud ani po uplynutí této doby neobdržím odpověď od Casinostugan, znovu se na vás obrátím s žádostí o další pomoc.


Pokud jde o vaši otázku ohledně ověření účtu, ve skutečnosti jsem se pokusil komunikovat se zákaznickým servisem Casinostugan a zeptal jsem se, zda z mé strany potřebují nějaké ověření. Informovali mě však, že v tuto chvíli není vyžadováno žádné ověření.


Abych odpověděl na vaši druhou otázku, ne, během mého působení v Casinostugan jsem nehrál s žádnými bonusy.


Opravdu oceňuji vaši rychlou reakci a pomoc v této záležitosti. Je pro mě velmi cenné získat podporu a vedení v tomto procesu.


Ještě jednou děkuji za všechno.

Automaticky přeloženo:
eli1
před 6 měsíci

Nemáte zač, snažíme se každému hráči v jeho situaci pomoci, pokud je to možné.

Také děkuji za zodpovězení mých dotazů a co se týče ověření, u kasina to není vždy nutné. Většinou je to při prvním výběru, ale není to vždy pravidlem.

Každopádně by určitě mohli použít důvod, proč jsi ještě nedostal peníze, ale protože nic nemáš, budeme muset být trpěliví a čekat, jak se věci vyvinou.

Samozřejmě můžete mě a reklamační tým upozornit na jakékoli změny.

Držím palce, ať se to vyřeší a dostaneš peníze.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky