Zdravím všechny, chtěl jsem se zeptat, jestli je tu někdo, kdo má problémy s kasiny s kasiny Zodiacbet,.
bohužel se mi nedaří vyzvednout výhru 15 000 €, abych si ji nemohl vybrat, našel jsem svůj registrační e-mail nahrazený falešným, který neznám. Poté mě upozornili, že mám dvojitou registraci, která je falešná, a že mě budou kontaktovat pouze na email, který absolutně není můj. To mi brání v přístupu k proplacení prémie. Je tu někdo, kdo měl tento problém, nebo někdo, kdo by mi mohl pomoci?
Hello everyone, I wanted to ask if there is anyone who is having problems with casinos with Zodiacbet casinos,.
unfortunately I am unable to collect a win of € 15,000, to prevent me from collecting it, I found my registration email replaced by a false one, which I do not recognize. They then warned me that I have a double registration, which is false, and that they will only contact me at the email which is absolutely not mine. This prevents me from accessing the redemption of the premium. Is there anyone who has had this problem, or someone who can help me?
Buongiorno a tutti, volevo chiedere se c’è qualcuno che sta avendo problemi di riscossione con casinò Zodiacbet, .
purtroppo non riesco a riscuotere una vincita di 15000€, per impedirmi la riscossione ho trovato la mia mail di iscrizione sostituita da una falsa, che io non riconosco. Mi hanno poi avvertito che ho una doppia iscrizione, cosa falsa, e che loro mi contatteranno solo alla mail che non è assolutamente la mia. In questo modo mi impediscono di accedere alla riscossione del premio. C’è qualcuno che ha avuto questo problema, o qualcuno che possa aiutarmi?