Chci vyjádřit svou nespokojenost s kasinem Masonslots, které mi zabavilo 759,6 eur.
Nejprve mě požádali o standardní dokumenty k ověření. Poskytl jsem je. Později požádali o snímek obrazovky mého účtu Skrill. Posílám to. Dále mě požádali, abych prošel ověřením Skype. Byl jsem nesmírně překvapen, ale souhlasil. To mi přišlo zajímavé. Během ověřování se mě zaměstnanec kasina zeptal na těžké otázky o tom, jak jsem hrál. Odpověděl jsem na všechno. Několik dní po ověření skype byl můj účet zablokován. z důvodu zneužití bonusu. Proč pro mě provedli ověření přes Skype? To je podezřelé, že? Nesouhlasím s rozhodnutím kasina a nechápu, s čím je spojeno.
I want to express my dissatisfaction with Masonslots casino, which confiscated 759.6 euros from me.
First, they asked me for standard documents for verification. I have provided them. They later requested a screenshot of my Skrill account. I send it. Next, they asked me to go through Skype verification. I was extremely surprised, but agreed. This struck me as interesting. During verification, a casino employee asked me tough questions about how I played. I answered everything. A few days after skype verification, my account was blocked. due to abuse of the bonus. Why did they do Skype verification for me? This is suspicious, isn't it? I do not agree with the decision of the casino and do not understand what it is connected with.