FórumDiskuze stížnostíZapalování deaktivováno účtu po výhře jackpotu 170 $

Zapalování deaktivováno účtu po výhře jackpotu 170 $

před 3 roky od Kgoods
|
6162 zobrazení 14 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 roky

Před 5 dny jsem vyhrál jackpot ve výši 170 000 $ hrající 777 v Ignition Casino.


Asi o hodinu později jsem byl zablokován ze svého účtu.


Nikdy předtím jsem neměl žádné problémy s účtem - když jsem prohrával.


Od té doby jsem se k opakovanému pokusu o podporu nemohl dostat ke svému účtu.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

To zní šíleně! Takže pokud tomu rozumím správně, kontaktovali jste podporu několikrát, ale prostě neodpovídají zpět? Měli byste zvážit otevření stížnosti na našem webu:


https://casino.guru/complaints



Podle toho, co čtu v kasinové recenzi, fungují bez oficiální licence. Hraní v těchto typech kasin je podle mého názoru vždy riskantní.

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Odpovídají, ale nikdy problém neřeší. Bylo mi řečeno, že musím mluvit s finančními službami telefonicky, finanční služby mi říkají, abych kontaktoval chat, chat a e-mailovou odpověď musím s někým mluvit. Nemohu získat telefonní číslo a jen jsem slíbil, že zazvoní do 48 hodin.

Automaticky přeloženo:
Kgoods
před 3 roky

Pak navrhuji, abyste počkali. Můžete od nich očekávat ověřovací hovor. Pokud chcete být v bezpečí, doporučuji vám nahrát hovor. Vzpomínám si, že jsme měli případ, kdy kasino nechtělo výplatu výher tvrdit, že je to proto, že zákazník selhal ověřovací hovor, ale také řekli, že nám nemohou poskytnout záznam kvůli „technickým problémům". ..

Pravděpodobně se vás zeptají na podrobnosti vašeho účtu, aby se ujistili, že jste to vy. To znamená podrobnosti o použitých způsobech platby, hrách, které jste hráli atd.

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Oh, dovolte mi, abych vám to hned řekl ... u jste opravdu nevyhrál 170 000 $ ...

Zapalování je podvod, můžete jej Google spousta lidí říkat, že jsou vystrašení ... také, jak Daniel řekl, že nemají licenci, takže z této strany opravdu nemohou dělat nic oficiálního .. U je můžete nahlásit

www.gamblingcommission.gov.uk

nebo nějaké jiné CIA nebo nějaké vyšetřovací weby, které dělají podvody s hazardními hrami ... je jich víc, na co jsem jen zapomněl, zkus to google

Ale pokud jde o peníze, u nikdy neuvidíte desetník.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Četl jsem smíšené recenze. Nebylo mi řečeno, že nedostanu zaplaceno, nemůžu získat pomoc nikoho s reaktivací účtu.

Pokud je to podvod, pak podniknu právní kroky.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Začínám si myslet, že máš pravdu. Na základě mých zkušeností s jejich zákaznickým servisem se nezdá, že budu mít přístup ke svým prostředkům.

Automaticky přeloženo:
Kgoods
před 3 roky

Říkal jsem ti...


Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ano, velmi nešťastné. Online kasina jsou příliš dobrá na to, aby to byla pravda.

Upřímně řečeno, ulevilo se mi, že už s nimi nebudu muset jednat.

Vítězství v jackpotu se ukázalo jako nejhorší zážitek vůbec.

Automaticky přeloženo:
Kgoods
před 3 roky

Vytvořili jste stížnost, jak jsem vám radil? https://casino.guru/complaints

Nesnažím se tvrdit, že dostanete peníze, ale určitě můžeme udělat vše pro to, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Kasino zapalování dnes zaslalo e-mail, že moje žádost o výběr před 21 dny byla zamítnuta.

Žádné vysvětlení jako obvykle.

Automaticky přeloženo:
Kgoods
před 3 roky

Minulý týden jsem vyhrál jako 6k a moje účty byly deaktivovány. Jsou nějaké zprávy o vaší situaci?

Automaticky přeloženo:
nooch55
před 2 roky

Na konci jste dostali zaplaceno

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, před několika měsíci jsem vyhrál a mohl si vybrat 9500 $, o několik týdnů později jsem vyhrál znovu a pokusil jsem se vybrat 5000, ale najednou mi deaktivovali účet a nejen můj, ale i účet mé sestry, která mě a moji matku odkázala na Zákony účtu, který jsme se také odkazovali na problém s více účty. nikdo z nás spolu nežije a utratili jsme doslova tisíce za hraní Byl jsem v nemocnici a mimo ni a moje sestra mě navštěvovala a hráli jsme si na telefonech, udržovalo mě to při smyslech, když jsem byl nemocný, poskytli jsme všechny své doklady, ať už mohli chtít, byl jsem ochoten udělat naprosto cokoliv, stejně jako moje sestra a tchyně po velmi dlouhé době řekly, že mi můj účet nevrátí. Víc než peníze mě naštvalo, že jsem v nemocnici nemohl rozptylovat. Rychle vpřed o pár měsíců a znovu aktivovali účet mé sestry [to je ta, která mě doporučila] a uvedli, že už nebyla hlasitá, aby posílala doporučení, ale byl jí vrácen její účet, i když tam zůstalo několik zbývajících babek. Můj je však stále deaktivován a uvnitř sedí více než 5000 lidí. Nechápu, jak jen několik týdnů předtím, než jsem proskočil všechny jejich ověřovací výkřiky atd., a nechali mě vybrat 9500, a když příště vyhraju, udělají to! Když říkám, že jsme každý uložili tisíce a tisíce, myslím tisíce, 9 500 a 5 000 mi to ani nevyváží, ale dokonce i to, co jsem utratil za vklady, jsem schopen znovu aktivovat svou jako moje sestra. Nedělala nic jiného, než že náhodně šla na stránku a ta ji nechala zpátky se zprávou, která říkala, že žádná další doporučení nebyla nahlas. Prosím pomozte

Automaticky přeloženo:
Socalamodio
před rokem

Ahoj,

upřímně řečeno, zdá se mi, že jste skutečně porušili podmínky – více účtů a možná také pravidlo „stejné domácnosti". Vždy informujte kasino o tom, že vaše rodina hraje ve stejném kasinu – pokud možno předem.

Obě pravidla jsou velmi běžná a měla by chránit kasino před zneužitím bonusů.

Mohl byste prosím napsat, kdy byly všechny účty zaregistrovány a kdo a kdy si vzal nějaké bonusy?


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky