Kluci, to zní TAK malicherně. Doufám, že to možná zveřejním kvůli nějaké nápravě, v širším pohledu na věc - pro budoucí potenciální nehody, jako je tato.
Když kasino rozešle e-maily s žádostí, aby jejich zákazníci provedli průzkum, aby jim „POMOHLI" vytvořit lepší kasino, a vy to uděláte – a oni vám pak řeknou ne, promiňte, nejste „na seznamu" pro tak malé na znamení díků, které slíbili - když VÍTE, že jste ten průzkum odeslali... požadují snímky obrazovky jako důkaz a podobně - to je směšné! Měl tento problém ještě někdo? Můj je konkrétně s POINTSBET a člověče - musím říct, že to opravdu zhoršilo mou víru a důvěru v toto místo - do bodu, kdy se už nikdy nevrátím, i když to nebyla skutečná herní seance.. Nejde o roztočení zdarma v tomto bodě. Je to navíc tím, jak se s tím vším vypořádali – je v pořádku, aby kasino takto „zapálilo" zákazníka? V podstatě mi řekněte, že jsem tento průzkum neudělal - udělal jsem to, proboha - Z nedostatku lepšího slova přesně to udělali! A pokud by někdo mohl vrhnout nějaké světlo na to, jak postupují při shromažďování informací z těchto průzkumů atd... Jsem opravdu znechucen tím, kolik úsilí vynaložili na to, aby mi NEDALI cenu, o kterou se ani nemusím ptát o... zdá se, že toto kasino je stinné stinné stinné. Také si nevážím toho, že mě nazývají lhářem... toto byla velmi výmluvná zkušenost ohledně POINTSBET... má někdo další podobný příběh, o který by se chtěl podělit?
Guys, this sounds SOOO petty. I hope to maybe put this out for some kind of correction, in the bigger picture of things - for future potential mishaps like this.
When a casino sends out emails asking for their customers to do a survey to "HELP" them make a better casino, and you do so - and they then tell you nope, sorry, you aren't "on the list" for that small token of thanks that they promised - when you KNOW you submitted that survey.. they are asking for screen shots for proof and such - this is ridiculous! Has anyone else had this issue? Mine is specifically with POINTSBET, and man - I gotta say, this really deteriorated my faith and trust in this place - to the point of never going back, even if it wasn't an actual gaming session.. It's not about the free spins at this point. It's moreso the way they handled all of that - is it ok for a casino to "GASLIGHT" a customer like this? Basically tell me I did not do this survey - I did do it, for god sakes - For lack of a better word, that's exactly what they did! And if someone can maybe shed some light on how they go about collecting that info from these surveys, etc... I am really disgusted with how much effort they put into NOT giving me the prize I very well shouldn't even have to ask about... it seems this casino is shady shady shady. I also don't appreciate being called a liar either... this has been a very telling experience about POINTSBET... anyone else have a story like this to share?