FórumDiskuze stížnostíZakázaný účet v IceCasino

Zakázaný účet v IceCasino

před rokem od MadarsK
|
6583 zobrazení 34 odpovědí |
|
1 2
před rokem

Ahoj ! Vyhrál jsem 11k v IceCasino, to jsou peníze, které by vyřešily všechny mé problémy a umožnily by mi žít život jako normální lidé, samozřejmě by to pomohlo mé rodině. Před týdnem jsem vyhrál 11 000 EUR v IceCasino, ale dnes byl můj účet zablokován poté, co řekli, že vše s mými výběry je v pořádku, byl jsem samozřejmě rád, ale pak jsem dostal ban s tím, že mám duplicitní účet, nebudu lež, možná to mám, mohu nebo nemusím to vytvořit sám, ale pokud to bylo vytvořeno, bylo to neaktivní a bez KYC a všeho potřebného, můj nyní aktivní účet je ověřený a všechno, udělal jsem vklady a fungovalo to no, poté, co jsem vyhrál, jsem si myslel, že to bylo boží slovo, které mi poslalo tuto výhru, která by pozdravila celou moji rodinu, ale teď už nevím, co mám dělat, je nějaká šance, že mi někdo může pomoci?🙁

Automaticky přeloženo:
MadarsK
před rokem

Dobrý den MadarsK, mrzí mě vaše situace. Používání více než jednoho účtu v určitých kasinech bývalo zakázáno a kasino může blokovat vaše výhry. Když kasino věří, že máte duplicitní účty, obvykle zabaví peníze. Máte představu, jak dlouho byl váš druhý účet neaktivní a jestli jste hráli s bonusem? Bylo by skvělé, kdybyste si vzpomněli.

A pokud jde o vaši 11k výhru, záleží na okolnostech. Vyhráli jste s použitím bonusu nebo bez něj, prosím? Snažím se zjistit, jestli jsi měl nějakou výhodu oproti kasinu.

Mimochodem toto znění jsem našel přímo v jejich obchodních podmínkách.

file

Automaticky přeloženo:
Magda
před rokem

Musí být neaktivní alespoň měsíc. Peníze byly vyhrány bez bonusů, pouze s mými penězi.

Automaticky přeloženo:
MadarsK
před rokem

Ahoj,

to je dobré, mohu-li říct.

Vidíte, pravidlo více účtů je způsob, jak se kasina chrání před lovci bonusů. Takoví hráči si vytvářejí nové účty, aby mohli využívat všechny dostupné bonusy bez vkladu, které jsou běžně nabízeny pouze novým hráčům, což znamená, že tím získávají výhodu nad kasinem.

Je smutné, že kasina někdy aplikují toto pravidlo slepě na každého hráče, který se zdá být jakkoli spojen s jiným. Stejná IP, podobná e-mailová adresa nebo herní styl mohou snadno vytvořit takové spojení. To je něco, co se snažíme změnit.

Kasino by mělo zrušit výhry pouze v případě, že hráč získal nějakou výhodu nad kasinem vytvořením jiného účtu/ů.

Mám pocit, že to není tvůj případ.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Doufám, že mám ještě šanci, neumíš si představit, jak se teď cítím špatně, protože kvůli nějaké hloupé chybě by mi mohly zničit Vánoce a celý rok ;(

Automaticky přeloženo:
MadarsK
před rokem

Ahoj MadarsK, vidím, že jsi právě odpověděl Tomášovi. Doufám, že to pro vás bude fungovat a kasino a Tomáš přinesou pozitivní zpětnou vazbu. Teď počkej na jejich odpověď, přeji hodně štěstí. 🤞

Automaticky přeloženo:
Magda
před rokem

Moc děkujeme! 🙂


Automaticky přeloženo:
MadarsK
před rokem

Ahoj znovu,

musí to být znervózňující, ale zkus zůstat v klidu, prosím. Nyní je řada na kasinu, uvidíme, jaké důkazy kasino poskytne, a jsem si jistý, že Martin se stížností dobře postará.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Tyhle nervy drásající dny, už to nevydržím😭 nespal jsem dobře, pořád zjišťuji, jestli existuje nějaká odpověď

Automaticky přeloženo:
MadarsK
před rokem

Vydrž!

Za prvé, potřebujeme vědět, co nám kasino říká, podle časovače zbývá už jen jeden den. Zkuste se zaměřit na jiné věci, které máte rádi. 🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, tato odpověď od nich mi moc nepomohla, budu muset čekat další týden na další otázku, týden co týden😕

Automaticky přeloženo:
MadarsK
před rokem

Ok, takže e-mail byl nesprávný, jak vidím ve stížnosti . Ale teď, když má kasino vaše ID, se dozvíme více.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj ! Opravdu tomu nerozumím, na co přesně teď čekám? 😕

Je těžké upevnit mysl

Automaticky přeloženo:
před rokem

Bude mít vůbec někdo sílu mi pomoci? 😔

Automaticky přeloženo:
MadarsK
před rokem

Ahoj,

Vidím, že kasino odpovědělo na vaši stížnost, takže Martin to musí zkontrolovat, vyhodnotit možné důkazy o více účtech, z jejichž otevření jste byli obviněni, a v případě potřeby položit další otázky.

Toto je nejdůležitější část.

Buďte trpěliví.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zbyla mi trocha naděje, ale to není tak dobré, slíbil jsem rodině, že vše bude letos pro nás, ale teď nevím, co si mám vůbec myslet😔

Automaticky přeloženo:
MadarsK
před rokem

Ahoj MadarsK, držím palce. Od Martina zatím žádná odpověď a Vánoce za dveřmi. Chápu tvé pocity. Bohužel si nejsem jistý, zda má Martin kapacitu se případem právě teď a během těchto svátečních dnů zabývat. Uvidíme, ještě není konec. Zkuste se soustředit na jiné radosti a odpoutejte se od myšlenek směřovaných právě sem. Přeji vám, abyste se cítili lépe a 🤞.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nemohu se teď soustředit na nic jiného, protože to byla moje poslední naděje, jak udělat hezké Vánoce nebo alespoň nový rok své rodině. Ale tobě veselé Vánoce a díky, že stojíš❤️😕

Automaticky přeloženo:
MadarsK
před rokem

Dobrý den Madarsku,

Je nám líto, že jste se ocitli v této situaci. To není dobré místo, zvláště když jste tak nutně potřebovali peníze. Většina kasin zavádí své ToS do extrému a myslím, že to tak může být i v této situaci, ale nevím to jistě. Ale radím vám nebo komukoli jinému, abyste se zdrželi používání více účtů nebo porušování jakýchkoli smluvních podmínek. Vždy čtěte jemné řádky, protože žádné kasino nerado vrací hráčům peníze.

Chtěl bych však apelovat na zúčastněné kasino, aby se podívalo za samozřejmost a pokusilo se být trochu lidsky. To bychom udělali ve Fortune.st , kdyby se to někdy objevilo. To však závisí na tom, jaké aktivity jste s druhým účtem provedli.

Přeji vám vše nejlepší a veselé Vánoce.

Denis, Fortune.st

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, Fortune.st! Děkuji mnohokrát za tuto velkorysou odpověď z vaší strany, opravdu si ji cením, ve skutečnosti mi to dalo trochu větší naději, že ve skutečnosti existují lidsky i kasina.

Z mého pohledu si myslím, že mi musí umět odblokovat výhru, protože u druhého účtu jsem si 100% jistý, že nebyl proveden ani jeden vklad nebo výběr, stejně tak to bylo bez kyc. Dokonce bych souhlasil, kdyby si vzali % z mé výhry jako pokutu. Myslím si, že poté, co jsem provedl vklad na svůj účet, než potřebovali požádat o mé ID, aby mohli zkontrolovat, zda nemám více účtů. Protože to znamená, že pokud má někdo u Ice více účtů, znamená to, že má 100% právo pouze na ztrátu peněz, ale ne na ein, protože umožňují vklady a blokují vás, když vyhrajete.

Děkuji za přání veselé vánoce, je to hezké, ale tyto dny pro mě nebudou takové, jak jsem doufal, že dopadnou, nemám radost😕

Ale veselé Vánoce i tobě a celému tvému týmu😌

Opravdu bych ocenil, kdybyste se se mnou také mohl spojit s touto stížností, prosím?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky