FórumDiskuze stížnostíŽádný zákaznický servis, více než týden čekání na ověření, čekání na výplatu

Žádný zákaznický servis, více než týden čekání na ověření, čekání na výplatu

před 7 měsíci od annieleehood
|
1158 zobrazení 1 odpověď |
|
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Předminulou sobotu (23.09.23) jsem byl požádán o ověření, jak je obvykle potřeba, pro vyzvednutí výher. Řekli, že to bude 3-5 dní a já jsem poslal správné dokumenty, dvakrát nebo třikrát, a to už je více než týden. Také jsem prošel vším, co jsem přijal a s čím souhlasil, a nevidím na své straně žádné problémy. Mé uživatelské jméno je Annie1111. Může někdo prosím pomoci?

Automaticky přeloženo:
annieleehood
před 7 měsíci

Ahoj, můžu se tě zeptat, o jakém kasinu mluvíš? Chápu, že pokud vám kasino dá lhůtu pro ověření účtu a nedodrží ji, necítíte se dobře a na vaší straně to nemusí být vůbec žádný problém. Pro kasina je to však velmi důležitý proces a rád bych upozornil, že jim na to dáváme 14 dní.

Odpovědělo kasino v rámci KYC, jaký je problém, pokud dokumenty ještě nejsou akceptovány?

Každopádně si myslím, že by nebylo na škodu počkat do zmíněného času a aktualizovat nás, jestli ověření proběhne nebo jestli budete stále na stejném místě.

Bylo by možné nás aktualizovat?

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky