Ahoj,
Casino Guru odmítl mou stížnost na Stake.
Poskytl jsem důkaz, že jsem měl jiný účet u Stake, který byl uzavřen kvůli závislosti na hazardních hrách.
Kromě toho jsem poukázal na to, že můj nový účet neprošel žádnou kontrolou AML nebo KYC, což mi umožnilo vložit více než 50 000 a vybrat 11 000.
Casino Guru si vyžádalo e-mail zaslaný Stake, aby je informoval o mém úmyslu uzavřít můj účet.
Považuji to za zbytečné, protože všechny kroky byly dokončeny online a byly jim zaslány potvrzovací e-maily.
Zaznamenal jsem další stížnosti, kde to nebylo vyžadováno. Agent nechtěl problém dále zkoumat, když jsem vysvětlil, i přes možnost ověřit podrobnosti.
Jak to, že Casino Guru nedodržuje a nerespektuje protokoly AML a KYC, které byly porušeny i v případě mého předchozího uzavřeného účtu?
Považuji za nenormální, že subjekt alternativního řešení sporů (ADR) ignoruje procesy na webu a přehlíží skutečnost, že mám uzavřený účet.
Kromě toho společnost Stake neprováděla nezbytné postupy KYC a AML, což mohlo mít za následek, že jsem vkládal stále více peněz.
Tato situace je hluboce znepokojivá a rád bych slyšel svědectví od ostatních, kteří měli stížnosti na Casino Guru.
Hello,
The Casino Guru rejected my complaint against Stake.
I provided evidence that I used to have another account with Stake, which was closed due to gambling addiction.
Additionally, I pointed out that my new account did not undergo any AML or KYC checks, allowing me to deposit more than 50k and withdraw 11k.
Casino Guru requested an email sent to Stake to notify them of my intention to close my account.
I find this unnecessary, considering all steps are completed online, and confirmation emails were provided to them.
I've observed other complaints where this was not required. The agent did not want to explore the issue further when I explained, despite the option to verify the details.
How is it that Casino Guru fails to follow and respect AML and KYC protocols, which were also violated in the case of my previous closed account?
I find it abnormal that an Alternative Dispute Resolution (ADR) entity ignores the website's processes and overlooks the fact that I have a closed account.
Moreover, Stake did not conduct the necessary KYC and AML procedures, potentially resulting making me deposit more and more money.
This situation is deeply concerning, and I would appreciate hearing testimonies from others who have had complaints with Casino Guru.