FórumDiskuze stížnostíZachází Casino Guru se všemi stížnostmi spravedlivě

Zachází Casino Guru se všemi stížnostmi spravedlivě

před 9 měsíci od vieiramarcantoine
|
1426 zobrazení 3 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Ahoj,


Casino Guru odmítl mou stížnost na Stake.


Poskytl jsem důkaz, že jsem měl jiný účet u Stake, který byl uzavřen kvůli závislosti na hazardních hrách.


Kromě toho jsem poukázal na to, že můj nový účet neprošel žádnou kontrolou AML nebo KYC, což mi umožnilo vložit více než 50 000 a vybrat 11 000.


Casino Guru si vyžádalo e-mail zaslaný Stake, aby je informoval o mém úmyslu uzavřít můj účet.

Považuji to za zbytečné, protože všechny kroky byly dokončeny online a byly jim zaslány potvrzovací e-maily.

Zaznamenal jsem další stížnosti, kde to nebylo vyžadováno. Agent nechtěl problém dále zkoumat, když jsem vysvětlil, i přes možnost ověřit podrobnosti.


Jak to, že Casino Guru nedodržuje a nerespektuje protokoly AML a KYC, které byly porušeny i v případě mého předchozího uzavřeného účtu?


Považuji za nenormální, že subjekt alternativního řešení sporů (ADR) ignoruje procesy na webu a přehlíží skutečnost, že mám uzavřený účet.

Kromě toho společnost Stake neprováděla nezbytné postupy KYC a AML, což mohlo mít za následek, že jsem vkládal stále více peněz.


Tato situace je hluboce znepokojivá a rád bych slyšel svědectví od ostatních, kteří měli stížnosti na Casino Guru.

Automaticky přeloženo:
vieiramarcantoine
před 9 měsíci

Abychom pomohli ostatním získat přístup k vaší stížnosti, přidávám přímý odkaz 👈

Vsadím se, že závěrečný životopis by mohl být také zajímavý:

"Prosím, pochopte, že nemůžete srovnávat svůj případ s jinými případy, aniž byste měli úplné důkazy. Zpočátku mohou vypadat podobně, téma může být stejné, nicméně důkazy poskytnuté hráči (které mimochodem nejsou dostupné nikomu kromě zaměstnanci casino.guru) je nejdůležitějším kouskem skládačky, který mění způsob, jakým přistupujeme ke každému případu.

Hráči z každé ze zmíněných stížností poskytli e-maily, ve kterých žádali o sebevyloučení a uvedli, že chtějí uzavřít své účty kvůli závislosti na hazardních hrách. Omlouvám se, ale neposkytl jste takový důkaz, přestože jsem o to několikrát žádal. Bez tohoto dokladu nemůžeme požadovat vrácení zálohy. Pokud s naším rozhodnutím nesouhlasíte, můžete se kdykoli obrátit na licenční úřad, protože má více nástrojů a možností, jak hráčům pomoci.

Vzhledem k tomu, že se zdá, že byl uzavřen i váš druhý účet, nemůžeme nic dělat. Mohu pouze doporučit, že pokud chcete v budoucnu požádat o sebevyloučení z jakéhokoli kasina, použijte pokyny, které jsem zveřejnil dříve v tomto vlákně. Nezapomeňte vždy uvést problém s hazardem jako důvod k sebevyloučení a nezapomeňte si e-mail uložit.

Z výše uvedených důvodů bude nyní tato stížnost zamítnuta. Děkujeme za pochopení, je nám líto, že jsme vám při této příležitosti nemohli více pomoci. Neváhejte nás kontaktovat, pokud v budoucnu narazíte na nějaké problémy s tímto nebo jiným kasinem.

"

Omlouvám se.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Abychom pomohli ostatním získat přístup k vaší stížnosti, přidávám přímý odkaz 👈

Vsadím se, že závěrečný životopis by mohl být také zajímavý:

"Prosím, pochopte, že nemůžete srovnávat svůj případ s jinými případy, aniž byste měli úplné důkazy. Zpočátku mohou vypadat podobně, téma může být stejné, nicméně důkazy poskytnuté hráči (které mimochodem nejsou dostupné nikomu kromě zaměstnanci casino.guru) je nejdůležitějším kouskem skládačky, který mění způsob, jakým přistupujeme ke každému případu.

Hráči z každé ze zmíněných stížností poskytli e-maily, ve kterých žádali o sebevyloučení a uvedli, že chtějí uzavřít své účty kvůli závislosti na hazardních hrách. Omlouvám se, ale neposkytl jste takový důkaz, přestože jsem o to několikrát žádal. Bez tohoto dokladu nemůžeme požadovat vrácení zálohy. Pokud s naším rozhodnutím nesouhlasíte, můžete se kdykoli obrátit na licenční úřad, protože má více nástrojů a možností, jak hráčům pomoci.

Vzhledem k tomu, že se zdá, že byl uzavřen i váš druhý účet, nemůžeme nic dělat. Mohu pouze doporučit, že pokud chcete v budoucnu požádat o sebevyloučení z jakéhokoli kasina, použijte pokyny, které jsem zveřejnil dříve v tomto vlákně. Nezapomeňte vždy uvést problém s hazardem jako důvod k sebevyloučení a nezapomeňte si e-mail uložit.

Z výše uvedených důvodů bude nyní tato stížnost zamítnuta. Děkujeme za pochopení, je nám líto, že jsme vám při této příležitosti nemohli více pomoci. Neváhejte nás kontaktovat, pokud v budoucnu narazíte na nějaké problémy s tímto nebo jiným kasinem.

"

Omlouvám se.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Problém je v tom, že o proces online pro sázku nepožádáte e-mailem, ale na chatu a pak musíte udělat 24 hodin studený účet a po tomto zpoždění musíte potvrdit, zda chcete být vyloučeni nebo ne. ..


Myslím, že je celkem jasné, že se to dělá tímto způsobem.


To také nevysvětluje, proč Casino Guru neprovádí stížnost, protože kasino neprovedlo ověření KYC a AML na mém druhém účtu... Můžete mi to prosím vysvětlit?


dík

Automaticky přeloženo:
vieiramarcantoine
před 9 měsíci

Víš, proto Kristina příště navrhla lepší přístup.

"Vzhledem k tomu, že se zdá, že byl uzavřen i váš druhý účet, nemůžeme nic dělat. Mohu jen doporučit, že pokud budete chtít v budoucnu požádat o sebevyloučení z jakéhokoli kasina, použijte prosím pokyny, které jsem zveřejnil dříve v tomto vláknu." . Nezapomeňte vždy uvést problém s hazardem jako důvod k sebevyloučení a nezapomeňte si e-mail uložit."

Nejsem si jistý, co přesně chceš vysvětlit. Pokud nám nemůžete dokázat, že důvodem pro uzavření účtu byla závislost na hazardních hrách, nemáme proti kasinu žádnou páku.

Bylo to zmíněno. Tuto část klidně opravte: „Vzhledem k tomu, že se zdá, že byl uzavřen i váš druhý účet, nemůžeme nic dělat"

No, co se děje, prosím?


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky