Můžete zkusit e-mail, ale pokud jste zablokovali přístup do kasina, je pravděpodobné, že selhali při vašem ověření, takže pokud nemáte výběr až do mé rady, najděte kasino, které bude akceptovat vaše dokumenty
You can try email but if you have blocked access to the casino chances are they failed your verification so unless you have a withdrawal pending my advice would be find a casino that will accept your documents
Jak mohu zjistit, že kasino, které akceptuje mé dokumenty, mám na účtu hodně peněz, prosím pomozte
How can i find that casino who accept my documents i have a lot of money in my account please help
Počkejte a uvidíte, co řekne zdejší tým, předpokládám, že toto je vaše první žádost o výběr a chtěli, abyste před zpracováním výběru ověřili svůj účet. Jak se kasino jmenuje a já prozkoumám, jaké je jejich bezpečnostní hodnocení? Jak dlouho jste byli zablokováni a informovali vás e-mailem nebo jste prostě neměli přístup do kasina
Wait and see what the team here say, I assume this is your first withdrawal request and they wanted you to verify your account before processing the withdrawal. What is the casinos name and I will investigate to see how their safety rating is? How long have you been blocked and did they notify you by email or could you just not access the casino
Zablokoval(a) jsem 2 dny, když se přihlašuji na svůj herní účet, ukazuje mi, že váš účet byl zablokován z důvodu neúspěšného ověření, udělejte něco
I have blocked from 2 days while I logging my game account shows me your account has been blocked due to failed verification please do something
Omlouváme se za tuto nepříjemnou situaci. Obdrželi jste nějaké e-maily z kasina, které by o tomto problému vysvětlovaly více? Vždy byste měli zkontrolovat složku se spamem ve vašem e-mailu, zda neobsahuje tento druh zpráv, protože tam někdy mohou skončit.
Zkontrolujte to prosím a dejte nám o tom vědět více podrobností, aby náš tým mohl lépe prozkoumat situaci.
Sorry for this unpleasant situation. Did you get any emails from the casino explaining more about this issue, perhaps? You should always check the spam folder in your email for this kind of message because sometimes they can finish there.
Please check that and let us know more details regarding this, so our team will be able to have a better look at the situation.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.