FórumDiskuze stížnostíZ důvodu kontroly výkazu ztrát

Z důvodu kontroly výkazu ztrát

před 2 dny od ludwig.1a
|
158 zobrazení 2 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 2 dny

Hráčský účet je zablokován. Transakce již nelze prohlížet. Kasino mi neposkytne výpis o ztrátě.

Automaticky přeloženo:
ludwig.1a
před 8 hodinami

Vážený uživateli,

Viděl jsem vaši uživatelskou recenzi odeslanou na toto kasino, která poskytla podrobnější pohledy na téma, které je tak narychlo popsáno zde na fóru.

Říká:

"Hrál jsem v kasinu Kingmaker a v krátkém čase jsem hodně prohrál. Pak jsem se dozvěděl, že každé kasino musí mít ochranu hráče a to je přesně to, co jsem tady neviděl."

Požádal jsem tedy kasino, aby mi poskytlo odpovídající náhradu. Z tohoto důvodu byl můj hráčský účet okamžitě zablokován a již nevidím své transakční ztráty. Několikrát jsem psal do kasina a žádal je, aby mi poslali mé transakce e-mailem, což jsou povinni udělat. Ale vždycky mě to jen odradí. Online kasino nesmí odmítnout hru s hráčem. Mám kvůli tomu velmi špatné zkušenosti, a proto se vyhýbám."

S největší pravděpodobností budete velmi nespokojeni; kasino není odpovědné za vaše ztráty; jste alespoň do té doby, než informujete kasino o potenciálním problému s hazardními hrami, a nepožádáte tedy o trvalé uzavření svého účtu bez možnosti opětovného otevření. Ani v takovém případě vám však kasino vaše ztráty nevrátí.

Zodpovědné nebo bezpečnější limity nebo nástroje pro hazardní hry nejsou pro hráče „omluvou", aby získali zpět ztráty; tyto nástroje pomáhají hráčům udržet rovnováhu a zabránit ztrátě více než rozumné částky nebo rozpočtu.

Při vší upřímnosti, pokud jste trvali na vrácení peněz za vaše ztráty jen proto, že jste neviděli „ochranu hráče", chápu, proč byl váš účet uzavřen a další komunikace není možná.

Prosím, nesázejte, pokud nechcete prohrát. Tato recenze je podle mého názoru spíše o vašem nezdravém smýšlení než o neférovosti kasin.

Doporučuji vám, abyste se více seznámili s tím, jak věci obvykle fungují, abyste se vyhnuli podobným problémům: Nástroje a postupy pro zodpovědné hraní 👈👈

Předpokládám, že jsem nikdy neslyšel o "výpisu ztrát." Mohl by to být termín související s požadavky GGL pro kasina, která jsou držiteli německé licence?


Automaticky přeloženo:
před 8 hodinami

Vážený uživateli,

Viděl jsem vaši uživatelskou recenzi odeslanou na toto kasino, která poskytla podrobnější pohledy na téma, které je tak narychlo popsáno zde na fóru.

Říká:

"Hrál jsem v kasinu Kingmaker a v krátkém čase jsem hodně prohrál. Pak jsem se dozvěděl, že každé kasino musí mít ochranu hráče a to je přesně to, co jsem tady neviděl."

Požádal jsem tedy kasino, aby mi poskytlo odpovídající náhradu. Z tohoto důvodu byl můj hráčský účet okamžitě zablokován a již nevidím své transakční ztráty. Několikrát jsem psal do kasina a žádal je, aby mi poslali mé transakce e-mailem, což jsou povinni udělat. Ale vždycky mě to jen odradí. Online kasino nesmí odmítnout hru s hráčem. Mám kvůli tomu velmi špatné zkušenosti, a proto se vyhýbám."

S největší pravděpodobností budete velmi nespokojeni; kasino není odpovědné za vaše ztráty; jste alespoň do té doby, než informujete kasino o potenciálním problému s hazardními hrami, a nepožádáte tedy o trvalé uzavření svého účtu bez možnosti opětovného otevření. Ani v takovém případě vám však kasino vaše ztráty nevrátí.

Zodpovědné nebo bezpečnější limity nebo nástroje pro hazardní hry nejsou pro hráče „omluvou", aby získali zpět ztráty; tyto nástroje pomáhají hráčům udržet rovnováhu a zabránit ztrátě více než rozumné částky nebo rozpočtu.

Při vší upřímnosti, pokud jste trvali na vrácení peněz za vaše ztráty jen proto, že jste neviděli „ochranu hráče", chápu, proč byl váš účet uzavřen a další komunikace není možná.

Prosím, nesázejte, pokud nechcete prohrát. Tato recenze je podle mého názoru spíše o vašem nezdravém smýšlení než o neférovosti kasin.

Doporučuji vám, abyste se více seznámili s tím, jak věci obvykle fungují, abyste se vyhnuli podobným problémům: Nástroje a postupy pro zodpovědné hraní 👈👈

Předpokládám, že jsem nikdy neslyšel o "výpisu ztrát." Mohl by to být termín související s požadavky GGL pro kasina, která jsou držiteli německé licence?


Automaticky přeloženo:
před 4 hodinami

Předpokládám, že máte problém s názory nebo znalostmi jiných lidí. Pokud je účet uzavřen a já již své transakce nevidím, mohu požádat o jejich uvolnění, protože kasina jsou povinna tak učinit a já na to mám právo, i když jsem hrál nadměrně. To je to, čeho se obávám, a také mám právo pokusit se získat náhradu jako gesto dobré vůle. Můj názor, nejprve se informujte, než jednoduše zopakujete své písemné prohlášení.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky