Vážený uživateli,
Viděl jsem vaši uživatelskou recenzi odeslanou na toto kasino, která poskytla podrobnější pohledy na téma, které je tak narychlo popsáno zde na fóru.
Říká:
"Hrál jsem v kasinu Kingmaker a v krátkém čase jsem hodně prohrál. Pak jsem se dozvěděl, že každé kasino musí mít ochranu hráče a to je přesně to, co jsem tady neviděl."
Požádal jsem tedy kasino, aby mi poskytlo odpovídající náhradu. Z tohoto důvodu byl můj hráčský účet okamžitě zablokován a již nevidím své transakční ztráty. Několikrát jsem psal do kasina a žádal je, aby mi poslali mé transakce e-mailem, což jsou povinni udělat. Ale vždycky mě to jen odradí. Online kasino nesmí odmítnout hru s hráčem. Mám kvůli tomu velmi špatné zkušenosti, a proto se vyhýbám."
S největší pravděpodobností budete velmi nespokojeni; kasino není odpovědné za vaše ztráty; jste alespoň do té doby, než informujete kasino o potenciálním problému s hazardními hrami, a nepožádáte tedy o trvalé uzavření svého účtu bez možnosti opětovného otevření. Ani v takovém případě vám však kasino vaše ztráty nevrátí.
Zodpovědné nebo bezpečnější limity nebo nástroje pro hazardní hry nejsou pro hráče „omluvou", aby získali zpět ztráty; tyto nástroje pomáhají hráčům udržet rovnováhu a zabránit ztrátě více než rozumné částky nebo rozpočtu.
Při vší upřímnosti, pokud jste trvali na vrácení peněz za vaše ztráty jen proto, že jste neviděli „ochranu hráče", chápu, proč byl váš účet uzavřen a další komunikace není možná.
Prosím, nesázejte, pokud nechcete prohrát. Tato recenze je podle mého názoru spíše o vašem nezdravém smýšlení než o neférovosti kasin.
Doporučuji vám, abyste se více seznámili s tím, jak věci obvykle fungují, abyste se vyhnuli podobným problémům: Nástroje a postupy pro zodpovědné hraní 👈👈
Předpokládám, že jsem nikdy neslyšel o "výpisu ztrát." Mohl by to být termín související s požadavky GGL pro kasina, která jsou držiteli německé licence?
Dear user,
I saw your user review submitted on this casino, which provided more detailed views on the subject so hastly described here on the forum.
It says:
"I played at the kingmaker casino and lost a lot in a short space of time. I then learned that every casino must have player protection and that is exactly what I did not see here.
So I asked the casino to give me the appropriate compensation. Because of this, my player account was immediately blocked and I can no longer see my transaction losses. I have written to the casino several times asking them to send me my transactions by email, which they are obliged to do. But I am always just put off. An online casino is not allowed to refuse to play with a player. I have had very bad experiences because of this and therefore steer clear."
You are most likely about to be quite displeased; the casino is not responsible for your losses; you are at least until you inform the casino about the potential gambling issue and hence ask your account to be permanently closed without an option to be reopened. Even in such a case, though, the casino won't give you back your losses.
Responsible or safer gambling limits or tools are not the "excuse" for players to recover losses; these tools help players to maintain balance and prevent losing more than a reasonable sum or budget.
With all due honesty, if you insisted on being refunded for your losses just because you could not see the "player protection," I understand why your account has been closed and further communication is not possible.
Please do not gamble if you do not want to lose. This review, in my opinion, is more about your unhealthy mindset than it is about the unfairness of casinos.
I advise you to become more acquainted with the way things typically operate in order to avoid similar problems: Responsible Gambling Tools and Practices 👈👈
I suppose that I have never heard of "loss statement." Could it possibly be a term related to the GGL requirements for casinos that hold a German license?
Automaticky přeloženo: