FórumDiskuze stížnostíWest Casino Dark Side/MGA/ECOGRA/Solicitors – případová studie (živé aktualizace)

West Casino Dark Side/MGA/ECOGRA/Solicitors – případová studie (živé aktualizace)

před 3 měsíci od masonjones
|
4069 zobrazení 49 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Ahoj všichni,


Mám pocit, že to potřebuje své vlastní vlákno kvůli naprostému šílenství, nezákonnému chování (zjevně v rozporu se spotřebitelským právem EU) a neúčinnosti/neochota MGA někdy vykonávat svou roli regulátora.


Úplnou historii mé stížnosti na West Casino si můžete prohlédnout zde - https://casino.guru/westcasino-player-s-withdrawal-delayed-due-to-verification


Abych to shrnul, bylo zasláno 8 fotografií z pasu (všechny pořízeny na iphone 13), video, na kterém jsem fotil a nahrál je, a snímek obrazovky z iphone, na kterém se nezměnila žádná metadata. Casinoguru a jejich tým se shodli, že obrázky jsou naprosto jasné. „Eduard" ze Západu (o kterém můžeme předpokládat, že je vymyšlená osoba) nesouhlasil, neupřesnil, které sekce nebyly jasné, a odmítl živé ověření. Kasino se také odmítlo zapojit do dvou dalších známých zprostředkovatelských webů.


Když bylo vše předáno MGA, zpočátku se chovali, jako by je to zajímalo, pak zabořili hlavu do písku a odmítli s tím, že se nemohou zapojit do žádných sporů KYC. ECOGRA se pokusila o stejnou pozici, trvalo mi, než jsem instruoval SOLICITORY, aby vnesli do spotřebitelského práva EU nějaký právní odkaz, který nutil ECOGRA jednat a MGA se angažovat, naštěstí mám rodinu v právu, takže je to bez nákladů, ale co všichni chudí hráči kdo v této pozici není?


Můj právní zástupce také našel důkazy o tom, že West Casino je propojeno s jinou společností, kterou používají k provozování GOLDWIN, s některými velmi velmi podezřelými výnosy společnosti, což je použito v mém tvrzení.


V podstatě, abych získal svých 330 €, jsem nucen jít přes soudy a vytáhnout nejen WEST, ale také ECOGRA a MGA.


Pro hráče je to jako na divokém západě. Žádná podpora (i když Casinoguru se zde snažilo pomoci ze všech sil).

Automaticky přeloženo:
masonjones
před 3 měsíci

Ahoj, myslím, že už jsem to párkrát komentoval a v podstatě jsem s tebou prošel celým procesem, protože jsem chtěl vědět, jak to probíhá.

Takže k tomu nemám moc co dodat, protože jsem řekl vše, co jsem si myslel, že musím říct.

Vidím, že jste se s autoritou nikam nedostali, což je docela nešťastné, a tak nevím, co byste ještě měli dělat. Také jste to předali právníkovi, a tak pokud máte výsledek, budu rád, když se ozvete a dám vám vědět, jak to dopadlo.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Budu všechny aktualizovat a zveřejňovat odpovědi z ECOGRA a MGA. Odpovědi MGA byly šokující a nechutné. To jen dokazuje, pokud nezapojíte soudy, které vám nechtějí pomoci.

Automaticky přeloženo:
masonjones
před 3 měsíci

Informujte nás, samozřejmě. Jak Jaro navrhl, obávám se, že k tomu není moc co dodat.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Dík,


Ive poslal Tomášovi e-mail, protože potřebuji, aby znovu otevřel stížnost kvůli této směšné odpovědi od ECOGRA. Vysvětlil jsem, že mi West Casino neodpovídá na e-mail a nedodá mi 'deadlock letter', a všechny jejich odpovědi jsem poslal do svého vlákna stížnosti.


file


Pokud bude stížnost znovu otevřena, mohu ukázat společnosti ECOGRA, že žádám o dopis/prohlášení o uváznutí a oni moji stížnost vyřídí. Je to absurdní.

Automaticky přeloženo:
masonjones
před 3 měsíci

Dobře, vsadím se, že Tommas situaci přesně zváží. Možná mi pomůžete pochopit význam tohoto "deadlock letter", nemohu na to sám přijít. 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Myslím, že ECOGRA chce, aby West prohlásil, že toto je „naše konečné stanovisko a my nezměníme svůj názor". Potřebuji, aby Tomáš znovu otevřel stížnost, abych se na to mohl zeptat ve vláknu a sebrat jejich odpověď a poslat ECOGRA, protože ECOGRA odmítají pomoci jinak a WEST se se mnou e-mailem nebaví. Což je opět trestné.

Automaticky přeloženo:
masonjones
před 3 měsíci

Aha, chápu.

Snímek obrazovky můžete v tomto vláknu kdykoli sdílet. Ohledně znovuotevření stížnosti, mluvil jste už s Tomášem? Možná to není tak zřejmé, ale je to on, kdo může pouze znovu otevřít stížnost.

Navíc, protože nejsme právníci specializující se na hazardní hry, neočekávejte, že vám poskytneme řešení, protože zákon říká, že máte pravdu. Pokud jde o konečné rozhodnutí, licenčním orgánem je obvykle zákon.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Před 3 dny jsem Tomášovi napsal e-mail a vše vysvětlil. Neposlal e-mail zpět ani znovu neotevřel stížnost.


Toto byla odpověď ECOGRAS - file

Společnost ECOGRA byla kontaktována mým právním zástupcem a byla označena za nedbalost.

MGA se chovali hrozně. Požádali mě, abych vše poslal, chovali se, jako by pomohli, a pak řekli, že se zapojí do záležitostí KYC. Vždy je kontaktovali moji právníci.


West Casino a jejich sesterská stránka Goldwin nereagovaly na sedmidenní lhůtu, kterou dali moji právníci. Zaplatil jsem za soudní žalobu EU a žalobu Carribjustice, kde byly obě společnosti Wests jmenovány přímo.


Pokud by se Tomáš mohl vrátit a otevřít stížnost, pomohlo by to získat dopis o „zablokování" a přidat důkazy pro soudní žalobu.

Automaticky přeloženo:
masonjones
před 3 měsíci

Mluvil jsem s Tomášem a řekl mi, že vaše stížnost je znovu otevřena. Takže si odtud můžete vzít, co potřebujete, a napsat Tomášovi prohlášení z ECOGRA.

Sám jsem velmi zvědavý, co vymyslíte a kam se případ dostane. Určitě mi dejte vědět. 😉

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dík. Právě jsem to viděl a požádal o prohlášení od Westa.

Úplně ignorovali mého právního zástupce, takže já jako dva před dvěma dny platím za dvě samostatné soudní žaloby. Což nyní znamená, že jsem k dlužným 350 EUR zaplatil 100 EUR.

Automaticky přeloženo:
masonjones
před 3 měsíci

No, to není zrovna nejlepší zpráva. Viděl jsem, že se vaše stížnost přesunula na Michala, tak uvidíme, co bude dál.

Doufám, že přijdou lepší časy. 😉

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Je nám líto, že to slyším, v dnešní době s těmito nelicencovanými kasiny je to prostě pravda.

MGA, Estonsko a Curacao a jakákoli jiná nenárodní licence je bohužel jen podvod a podvod.

Všichni jsou ve vysoce zkorumpovaných zemích. Jak lidé vůbec mohou věřit, že se jedná o licencované trhy, je neuvěřitelné.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Tak tohle říkal Michal... file


Ale není to žádný šok, tohle řekli podvodníci - file


Opět se mýlím, Casinoguru se mýlí, ECOGRA se mýlí, ale podvodníci mají pravdu...


Kasino také ignoruje mé právní zástupce a předběžný protokol.


Moji právníci vysvětlili zákon a jak porušují spotřebitelské právo EU a jednoduše to ignorují.


Vidím, že sem musím zveřejňovat všechny soudní žaloby. Snad to hráčům do budoucna pomůže.

Automaticky přeloženo:
masonjones
před 3 měsíci

Je smutné, že to nejde vyřešit, ale jak jste viděli, zdá se nám, že dokumenty jsou v pořádku. Nevím, co víc by kasino chtělo, takže bych zkusil licenční úřad MGA, pokud jste to nezkusili. Chápu, že kasina mají své vlastní postupy a procesy, ale tohle mi přijde trochu směšné. Zvláště když byla navržena call opce, ale kasino si stále stojí na svém.

Každopádně, bez ohledu na vaše akce, nezapomeňte se vrátit s aktualizací, až nějakou budete mít. Rád bych viděl vše vyřešené, ale jak máme možnost vidět, jestli to opravdu bude, tak nevím.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

MGA mi řekl, že nepomohou. file


To je ten problém. Žádná avenue nemá zájem pomáhat, a proto operátor takto může jednat.


Ignorovali mé právní zástupce, a proto jsme museli platit za soudní žaloby. Řekli, že se mýlíte, já se mýlím a všechno je nejasné - Když víme, že není.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jsou v podstatě darebáci. Zacházejte s hráči špatně. 5 až 10 dní na výběr.


Pokračujte s právníkem a zveřejněte to zde, abych to viděl.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

MGA mi řekl, že nepomohou. file


To je ten problém. Žádná avenue nemá zájem pomáhat, a proto operátor takto může jednat.


Ignorovali mé právní zástupce, a proto jsme museli platit za soudní žaloby. Řekli, že se mýlíte, já se mýlím a všechno je nejasné - Když víme, že není.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Koukám, že to vypadá, že se nemáš kam jinam obrátit a opravdu nechápu, co bys měl udělat jinak. Myslím, že jsme všichni stejného názoru kromě kasina. Nevím, jestli se smát nebo brečet a jsem zvědav, jestli se tento případ vůbec vyřeší. Rád bych našel správná slova, ale myslím, že žádná nejsou.

Pokud se vám náhodou podaří něco vyřešit, dejte mi prosím vědět. 😕

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Západ jsou podvodníci. Aktivně porušují spotřebitelské právo EU.

Bude se řešit soudní cestou, protože byly podány dva nároky.


Jediné, co dělají, je posílat přílohu. Ignorování každého obrázku, který posílám, a ignorování vašeho personálu, ekogra a reality.


Je to pokus o krádež.

file

Automaticky přeloženo:
masonjones
před 3 měsíci

Vidím, že konverzací s nimi se asi nikam nedostanete, protože pořád říkají to samé.

Takže jediné, co můžeme udělat, je počkat na clamis, o kterých mluvíte, a uvidíme, jestli se něco vyřeší.

Byl bych rád, kdyby to udělali. 😥

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky