Ahoj všichni,
Mám pocit, že to potřebuje své vlastní vlákno kvůli naprostému šílenství, nezákonnému chování (zjevně v rozporu se spotřebitelským právem EU) a neúčinnosti/neochota MGA někdy vykonávat svou roli regulátora.
Úplnou historii mé stížnosti na West Casino si můžete prohlédnout zde - https://casino.guru/westcasino-player-s-withdrawal-delayed-due-to-verification
Abych to shrnul, bylo zasláno 8 fotografií z pasu (všechny pořízeny na iphone 13), video, na kterém jsem fotil a nahrál je, a snímek obrazovky z iphone, na kterém se nezměnila žádná metadata. Casinoguru a jejich tým se shodli, že obrázky jsou naprosto jasné. „Eduard" ze Západu (o kterém můžeme předpokládat, že je vymyšlená osoba) nesouhlasil, neupřesnil, které sekce nebyly jasné, a odmítl živé ověření. Kasino se také odmítlo zapojit do dvou dalších známých zprostředkovatelských webů.
Když bylo vše předáno MGA, zpočátku se chovali, jako by je to zajímalo, pak zabořili hlavu do písku a odmítli s tím, že se nemohou zapojit do žádných sporů KYC. ECOGRA se pokusila o stejnou pozici, trvalo mi, než jsem instruoval SOLICITORY, aby vnesli do spotřebitelského práva EU nějaký právní odkaz, který nutil ECOGRA jednat a MGA se angažovat, naštěstí mám rodinu v právu, takže je to bez nákladů, ale co všichni chudí hráči kdo v této pozici není?
Můj právní zástupce také našel důkazy o tom, že West Casino je propojeno s jinou společností, kterou používají k provozování GOLDWIN, s některými velmi velmi podezřelými výnosy společnosti, což je použito v mém tvrzení.
V podstatě, abych získal svých 330 €, jsem nucen jít přes soudy a vytáhnout nejen WEST, ale také ECOGRA a MGA.
Pro hráče je to jako na divokém západě. Žádná podpora (i když Casinoguru se zde snažilo pomoci ze všech sil).
Hello all,
I feel this needs its own thread due to the sheer lunacy, illegal behaviour (clearly in breach of EU consumer law) and ineffective/unwillingness of the MGA to ever perform their roles as regulator.
The full history of my complaint against West Casino can be seen here - https://casino.guru/westcasino-player-s-withdrawal-delayed-due-to-verification
To summarise, 8 passport pictures sent in (all taken on iphone 13) a video of me taking the pictures and uploading them and screenshot from the iphone showing no metadata was changed. Casinoguru and their team all agreed the pictures were perfectly clear. 'Eduard' from West (whom we can assume is a made up person) disagreed, would not specify which sections were not clear and refused a live verification call. The casino also refused to engage on two other well known mediation sites.
When everything was forwarded to MGA they initially acted like they were interested, then buried their heads in the sand and refused, stating they cannot get involved in any KYC disputes. ECOGRA attempted the same position, it took me instructing SOLICITORS to bring in some law reference in EU consumer law that compelled ECOGRA to act and MGA to engage, luckily I have family in law so it's at no expense, but what about all the poor players who are not in this position?
My solicitor also found evidence of West Casino being linked to another company they use to run GOLDWIN with some very very suspicious company returns, which is being used in my claim.
Basically in order to get my €330 I am being forced to go through the courts and pull up not only WEST, but ECOGRA and MGA too.
It's like the wild west for players. No support (even though Casinoguru have tried their best to help here).