Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumDiskuze stížnostíVýplata Volcano Vegas

Výplata Volcano Vegas (strana 6)

 od Butte
|
42 566 zobrazení 109 odpovědí |
|
1...5 6
Radka

Ahoj

Děkuji za odpověď, Radka

Oproti kasinu jsem neměl žádnou výhodu, protože jsem na novém účtu nevyužíval žádné bonusy jako uvítací bonusy ani nic jiného.

Legrační je, že jsem na něm hrál půl roku, dělal vysoké vklady a vysoké výplaty a tohle fungovalo bez problémů. A najednou je můj účet zablokován, když vyhraju hodně v živém kasinu. První účet byl skutečně ověřen, stejně jako nový účet.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
quentin33

OK. Všechno mi zní docela dobře. Jen se ujistěte, že všechny tyto informace jsou poskytnuty také zpracovateli stížností. To je velmi důležité. 🙏


Automaticky přeloženo:

Během několika dní jsem vložil více než 4 000 EUR. Teď jsem vyhrál 5 000 € a už čtyři dny mi nevyplatili peníze. Navíc mi zablokovali účet, takže už k němu nemám přístup. co můžu dělat? Může mi někdo prosím pomoci?

Automaticky přeloženo:
yunusdisdis87

Dobrý den, docela frustrující zkušenost. Dostali jste také nějaký e-mail nebo důvod, proč byl váš účet zablokován nebo ne? Myslím, že by to chtělo nějaké vysvětlení. Hráli jste zde s nějakým bonusem?

Zkuste mi říct trochu víc a uvidíme, jestli vám můžeme pomoci.🙂

Automaticky přeloženo:

Ne, email jsem nedostal, pouze když jsem se zeptal přes chat na webu a neudělal jsem snímek obrazovky, tak je smazán!


Nejprve tvrdili, že ověření nebylo dokončeno. Poslal jsem fotky svého obličeje kartou Visa. O tři dny později byl můj účet zablokován, takže jsem k němu již neměl přístup. Až přes chat na stránce jsem zjistil, že jsem někde zadal nesprávné údaje. Proto mi zablokovali účet. Pak jsem se zeptal, zda by mě mohli aktivovat, abych to mohl zkontrolovat a případně opravit. Ne, to nebylo možné, porušilo by to některý oddíl jejich smluvních podmínek. Ale jako gesto dobré vůle mi nabídli, že to napraví a dají mi 1 000 € jako poděkování! Kdybych to nepřijal, smazali by mi účet!


Přijal jsem to v naději, že budu mít přístup ke svému účtu a pořídím si screenshoty z chatů jako důkaz, ale vše bylo smazáno! Nyní je samozřejmě 5 000 EUR pryč a ani jsem nemohl vybrat 1 000 EUR!

Automaticky přeloženo:
yunusdisdis87

A máte ponětí, co jste ve svých údajích zadali špatně? Chat by tam asi stejně nezůstal, mám pocit, až agent skončí, ale nevadí.

Pokud tedy máte takový problém, doporučuji podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

V případě zájmustačí kliknout sem .

Automaticky přeloženo:

Ne, nevím, co jsem mohl zadat špatně. Po opětovné aktivaci jsem zkontroloval a vše bylo zadáno správně.


Když kliknu na odkaz, který jste poslali níže, neotevře se další stránka

Automaticky přeloženo:
yunusdisdis87

Znamená to, že vás odkaz nedovede na stránku, kde můžete podat stížnost?

Zkusme tohle . Dejte nám prosím vědět, jestli to funguje.

Automaticky přeloženo:

Ani to nejde, nepřesměrovává mě to!

Automaticky přeloženo:
yunusdisdis87

Zkuste prosím vymazat mezipaměť a soubory cookie ve svém počítači a dokonce použijte jiný prohlížeč.

Pokud problém přetrvává, napište prosím e-mail na . Náš tým vám pomůže.

Automaticky přeloženo:
1...5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky