Dobrý den, a na základě vaší stížnosti, toto kasino s názvem "BrasiliaWin" je nám bohužel neznámé. Je mi líto, že to říkám, ale v takové situaci máme velmi omezené znalosti o tom, jak kasino funguje, a hádat výsledek nepřichází v úvahu.
Spolupráce a vyšetřování jsou však obě nevyhnutelné součásti procesu, protože jste toho příliš nesdělili, abyste problém vysvětlili, rád bych vás požádal o přístup ke své stížnosti nyní ( klikněte nebo klepněte na tento zelený odkaz 👈), abychom mohli poskytnout další informace. Teprve poté může Veronika přikročit k problému.
Nebojte se, pokud máte dotazy nebo potřebujete další vysvětlení týkající se procesu reklamace, zeptejte se.
Případně si projděte oficiální návod 👈
Hello, and based on your complaint, this casino called "BrasiliaWin" is sadly unknown to us. I'm sorry to say that, but in such a situation, we have very limited knowledge of how the casino operates, and guessing the outcome is not an option.
Cooperation and investigation, though, are both inevitable parts of the process, since you have not shared much to explain the issue, I would like to ask you to access your complaint now (click or tap this green link 👈) in order to provide further information. Only then can Veronika press forward with the issue.
Don't worry, if you have questions, or just need further explanation concerning the complaint process, just ask.
Alternatively, browse the official instructions 👈
Automaticky přeloženo: