FórumDiskuze stížnostíVýběry zrušeny točit milion kasina

Výběry zrušeny točit milion kasina

před 3 roky od Stellino1
|
3217 zobrazení 16 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 roky

Ahoj kluci .. Po dobu 2 týdnů pokračovali ve zrušení mých výběrů s různými výmluvami o osobních dokumentech .. Ale teď, když jsem nahrál a poslal na jejich e-mail všechna selfie videa s telefonním účtem v ruce, operátorka chatu Carla mi píše, že Jdu k notáři, abych ověřil své osobní dokumenty a použitou metodu vkladu, tj. Vývoj po splatnosti .. Nejsou vážné .. Čekám na stížnost .. Abych pochopil, jak získat pravidelné výhry.

Automaticky přeloženo:
Stellino1
před 3 roky

Notáři?

Jako byste sbírali dědictví!

To jsem nikdy neslyšel!

Automaticky přeloženo:
lauarual
před 3 roky

Ale ve skutečnosti mi to všechno připadá jako fraška. Poskytl jsem občanský průkaz, řidičský průkaz, telefonní účet, postepay, postepay a bankovní výpis .. Ale nechtějí platit

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

filefile

Automaticky přeloženo:
Stellino1
před 3 roky

Můžete podat stížnost.

CG tým je velmi dobrý ve zprostředkování mezi kasinem a hráčem.

Z toho, co počítáte, se zdá, že se pouze omlouvají, aby se vyhnuli platbě.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Již hotovo, děkuji .. Ale zprávy od notáře dorazily před několika minutami a pak bych chtěl mít možnost s někým mluvit po telefonu ..

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Je nám líto, že jste narazili na špatné kasino. Byl rozhovor s kasinem v minulosti rychlejší a plynulejší? Nebo je to poprvé, co jste je kontaktovali? Nejlepší online kasina s dobrým zákaznickým servisem obvykle reagují během několika minut po použití funkce chatu. Obvykle můžete do chatu psát před registrací, takže doporučuji všem, kdo si to přečtou, otestovat zákaznický servis s jakoukoli (i vynalezenou) otázkou nebo problémem a poté vědět, co je slíbeno později. Tímto způsobem jsem to udělal několikrát, než jsem dokonce zaregistroval kasino nebo jakoukoli z mých podrobností. Vždy pamatujte, že pokud má kasino licenci v Evropě, můžete si stěžovat u spotřebitelské rady ve vaší zemi.

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
PaulitoW3
před 3 roky

Díky, ale mají licenci v curacau, nyní po odeslání ověřených dokumentů a ověřené vkladové karty jsem provedl další výběr, ale zrušil kvůli technické chybě, pak mi v chatu řekli, abych to zkusil znovu, udělal jsem to a čekám znovu. Co mohu udělat víc?

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Je nám líto, že slyším o špatném případu. Podle mých zkušeností jsem nikdy neměl přístup k notáři. Budu kontaktovat pouze jejich podporu.

Příspěvek od pickleleg Upravil Radka
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

U mě trval proces výběru přes 2 týdny za 2 500 EUR. Kasino na svých stránkách oznamuje „výběr 24-48h". Mohu zjistit, zda mohu dostat své peníze?

Účet je kyc schválen, vyplácení bonusu v pořádku.

Automaticky přeloženo:
Koppari
před 2 roky

Pak bych navrhoval více tlačit. Pokud splňujete všechny podmínky, buďte vytrvalí. Kromě toho můžete vždy podat stížnost na kasino. Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Zákaznický servis kasina oznámil 7-21denní lhůtu pro výběr. Čas tento týden běží. Čekám další 3 dny a poté musím zjistit, kde reklamovat a co se dá dělat? Myslím, že 21 dní je příliš dlouhá doba a nevzbuzuje důvěru v kasino.




Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Super....tohle je dobré fórum. Získáte šikovný rozhovor 👍👍👍

Automaticky přeloženo:
Koppari
před 2 roky

Dobrý den, pokud se rozhodnete podat stížnost, můžete tak učinit zde: https://casino.guru/complaints . Taková čekací doba je nepochybně neprofesionálně dlouhá. Na druhou stranu je to, obávám se, úplně stejná zkušenost, jako oznámili ostatní.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Máte nějaké informace o případech, kdy kasino pouze nezaplatí výběr? Toho se teď "bojím", jde o vybírání 3000 €.

Automaticky přeloženo:
Koppari
před 2 roky

Chápu,... zde si můžete zkontrolovat vyřešené případy, jsou i takové, kde byl hráč přeci jen vyplacen. Můžete také zaškrtnout „nevyřešeno".

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Skvělý článek o vrácení peněz v kasinu! Hodně jsem se naučil a měl skvělé zkušenosti s hazardními hrami. Doporučuji přečíst si tyto cenné informace. Viděl jsem tento článek na německém webu s názvem „ online casino erfahrung ".

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
tour_fashm_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky