Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumDiskuze stížnostíVýběry Viperwin se nezpracovávají

Výběry Viperwin se nezpracovávají

 od Pit82
|
738 zobrazení 20 odpovědí |
|
1 2

Co se děje s Viperwinem? V mém případě nezpracoval výběry po dobu 13 pracovních dnů. Měl jsem svůj účet v pořádku, vystavený a pojištěný od nich při několika příležitostech. Ocenil bych odpovědi od ostatních lidí, kteří znají Viperwin.

Automaticky přeloženo:

Máte někdo zkušenosti s Viperwinem? Ocenil bych odpovědi. Poté, co jsem platformě svěřil vklady ve stovkách eur, mám nyní ve svých prostředcích 3 550,17 EUR, které nebyly ani jednou vybrány. Vidím, že fungují bez platné licence, a obávám se, že jsem byl podveden. file

Automaticky přeloženo:
Pit82

Dobrý den, viděl jsem, že podobný problém řeší i ostatní hráči. Co bych bral jako pozitivní znamení je, že na konci ledna kasino stížnost vyřešilo a doufám, že to tak bude i u vás a ostatních hráčů. 13 dní je docela dlouhá doba a asi by mě zajímal rozumný důvod, proč tomu tak je, zmínilo se vám o něčem i kasino?

Co se týče licence, podle naší recenze mají Anjouan, ale pro jistotu to zkontroluji.

Věřím, že se s kasinem brzy spojíme a snad nám dají odpovědi, které hledáme, a vy dostanete své peníze.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, jediná odpověď, kterou neustále dostávám, je, že brzy dostanu své peníze, že existuje velký objem žádostí, že si mohu být jistý, že mé peníze jsou v bezpečí a můj účet je zcela v pořádku, zkontrolován a správný, a neustále se omlouvám. Upřímně řečeno, utratil jsem více, než jsem měl, a potřebuji, abyste mi vrátili peníze za žádosti o výběr. Nevím co dál, stěžoval jsem si nesčetněkrát.

Automaticky přeloženo:

Od špatného k horšímu, teď nemám ani přístup na chat, neodpovídají na emaily a přestože mě ujistili, že můj účet je zkontrolován a v pořádku, stále nedělají absolutně nic. Jak můžete vidět na snímku obrazovky, takto mám výběry od 30. března do dneška 17. dubna. file

Automaticky přeloženo:

Nechávám vám svůj poslední rozhovor s Viperwin, abyste viděli, že podle nich jde pouze o zdržení, a abyste nezpůsobili žádný problém nebo problém, pokud je budete kontaktovat ohledně důvodu nevyzvednutí mých prostředků. Ujišťují vás, že můj účet je v pořádku a že jde pouze o zpoždění. filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Pit82

Díky za screenshoty a rozhovor.

V tomto případě budeme muset být trpěliví, i když vím, že jste tu byli docela dost. Náš tým se vám snaží pomoci, takže jakmile budete ověřeni a bude z vaší strany vše v pořádku, budeme muset na kasino počkat. Budu doufat, že to vyjde, nehazarduj s penězi a i když vím, že je to těžké, zkus to vydržet.

Automaticky přeloženo:

Zkusit vydržet? Nebudu hrát v kasinu, které nepřijímá vrácení peněz za výběr. Je lepší hrát automaty v demo režimu... stejně dostanete to samé. vůbec nic. Čekat déle? Mluvíme o 20 dnech čekání, jak dlouho ještě?

Automaticky přeloženo:

Hraní v kasinu Viperwin znamená, že prohrajete pouze tehdy, když prohrajete, a také když vyhrajete, protože vám formálně a právně neproplatí to, co je vaše.

Automaticky přeloženo:

Potřebuji své peníze a nemám právo déle čekat.

Automaticky přeloženo:

Prosím, řekněte mi, jestli je možné, že mě Casino Guru potřebuje ověřit e-mailem nebo čímkoli jiným, co je nutné k vyřešení tohoto problému co nejdříve a kontaktujte Viperwin. Mám dluhy, které musím uhradit svými vlastními penězi, které mi způsobují velké finanční problémy, a nemám právo na to, aby peníze nebyly na mém bankovním účtu po 20 dnech, zvláště když za jediný den může člověk vložit 1 000 EUR, možná 2 000 ... 3 000 EUR? A proto nejsou s Viperwinem žádné problémy ani problémy.

Automaticky přeloženo:

Pokud se někdo, kdo čte toto vlákno, domnívá, že je slušné, vážné a spravedlivé, aby online kasino drželo výběry hráče po dobu 20 dnů, a dokonce i déle, když jste vložili možná více, než je částka, kterou máte na účtu, odpovězte prosím na toto vlákno a zeptejte se, jak byste se cítili nebo jaký je váš názor na to všechno. Přikládám screenshoty z posledního rozhovoru, opět si stěžují, a jejich odpovědi, že nemají kapacitu zpracovávat výběry pro všechny své klienty seriózně a formálně jako jiné domy. filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Pit82

Proces nemůžete urychlit. Kasino vám musí vyplatit peníze, a když se vám snažíme pomoci, chci být trpělivý. Bez toho to nepůjde. Máme stovky nebo tisíce stížností od hráčů na různá kasina, takže je nemožné vracet se k jednomu hráči najednou.

Automaticky přeloženo:

Dobře, mezitím to všechno a další sesterské společnosti zveřejním tak, jak jen to bude možné, zde v Casino Guru a na všech možných sítích. Nechci, aby se toto bezejmenné zvěrstvo stalo dalším lidem a oni něco takového trpěli, aniž by se mohli obrátit na cokoli a kohokoli, kdo může přinést skutečnou a důstojnou spravedlnost.

Automaticky přeloženo:

Poslední věc, kterou jsem o VIPERWIN slyšel, je už vtip... Výběry nedostávám kvůli svému poskytovateli plateb, což je SEPA bankovní převod, a jakmile je převod proveden, obdržím je okamžitě VŽDY. Jedna z nejlepších věcí, které jsem dnes slyšel. filefilefile

Automaticky přeloženo:

To, co mi dělají, je nefér a navíc nejsem nijak kompenzován za problémy, které jsem způsobil od 30. března do dnešního dne 20. dubna. Věci jsou stále stejné. file

Automaticky přeloženo:
Jaro

Chápu, že mi říkáte, že nemohu proces urychlit, ale nerozumím tomu, proč po 7 dnech čekání na odpověď na mou reklamaci reagují slovy "pokud jsem zrušil odstoupení, musím čekat dalších 14 dní." Když jsem nezrušil žádné výběry, věci byly od 30. března stejné a nikdy jsem se nezmínil o zrušení výběrů.

Automaticky přeloženo:

Máte někdo zkušenosti s Viperwinem? Ocenil bych odpovědi. Poté, co jsem platformě svěřil vklady ve stovkách eur, mám nyní ve svých prostředcích 3 550,17 EUR, které nebyly ani jednou vybrány. Vidím, že fungují bez platné licence, a obávám se, že jsem byl podveden. file

Automaticky přeloženo:

A na to bych to zkontroloval, nedal žádnou odpověď, podle toho, co mi řekl, že má Anjouana, podle tohoto zachycení nemá platnou licenci

Automaticky přeloženo:

Díky za screenshoty a rozhovor.

V tomto případě budeme muset být trpěliví, i když vím, že jste tu byli docela dost. Náš tým se vám snaží pomoci, takže jakmile budete ověřeni a bude z vaší strany vše v pořádku, budeme muset na kasino počkat. Budu doufat, že to vyjde, nehazarduj s penězi a i když vím, že je to těžké, zkus to vydržet.

Automaticky přeloženo:

A ne, nehodlám rušit žádné výběry nebo hrát jediný cent s kasinem, které zdržuje platby s jediným účelem a v mnoha případech uspěje. Proto je tolik stížností, na které hráč již nereaguje a vy je zavřete... hráč přišel o peníze. Kasino vyhrává a nadále funguje stejným způsobem, zmrazuje peníze na výběr na týdny a týdny a v Casino Guru s vysokými recenzemi...

Automaticky přeloženo:

Dnešní reakce na mou stížnost byla... něco, co nikdo nepochopil, kromě prodloužení procesu a nezmínění kasina ani po 14 dnech, které jste mi řekli, abych počkal.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky