Dobrý den, na tuto Vaši otázku nemohu přesně odpovědět, protože to není nikde uvedeno. Chtěl jsem říct, že možná v tomto vlákně by taková informace mohla být zmíněna, ale není.
Každopádně jsem koukal na stížnosti a jednomu hráči se minule podařilo dostat z kasina všechny peníze, ale trvalo to asi 3 týdny, což je na mě docela dost. Na vyřešení výběru dáváme kasinům 14 dní, takže pokud máte stále problém a kasino s vámi stále nebude komunikovat a neposkytne vám žádné aktuální informace o tom, co je s vaším výběrem v nepořádku, můžete nás kontaktovat a my se pokusíme pomoci .
Myslíte, že to zvládnete?
Hi, I can't answer this question of yours with precision because it is not mentioned anywhere. I wanted to say that maybe in this thread such information could be mentioned but it is not.
Anyway, I looked at the complaints and one player managed to get all the money from the casino last time, but it took about 3 weeks, which is quite a lot for me. We give casinos 14 days to resolve a withdrawal, so if you still have a problem and the casino still won't communicate with you and give you any update on what's wrong with your withdrawal, you can contact us and we'll try to help.
Do you think you can handle it ?
Automaticky přeloženo: