Ahoj jmenuji se Dan. Mám něco přes 12 000 $ na výhrách na automatech a kasinu. Pokoušel jsem se stáhnout týdenní limity (2 500 $) a byl jsem požádán o průkaz totožnosti a dokumentaci ke schválení výběrů. Udělal jsem vše, co bylo požadováno, a byl schválen a schválen pro výběry. Dostávám e-mail, že moje první platba, která byla schválena a zúčtována, byla vrácena do mých slotů a kasinového účtu! Nyní mi říkají, že problém eskalovali a bude trvat 72 hodin, než dostanu aktualizaci. Co se děje s placením mých výher!! Přijímají vklady rychleji než mrknutím oka, ale výběr peněz zpět je tak obtížný
Hello my name is Dan . I have a little over $12k in winnings on slots and casino . I’ve been trying to withdraw the weekly limits ($2500) and have been asked for identify proof and documentation to be approved for withdrawals . I did all that was asked and was approved and cleared for withdrawals . I get an email saying that my first payment which was approved and cleared was reversed to my slots and casino account ! Now they are telling me they have escalated fix the issue and will take 72hrs before I get an update. What’s going on with paying my winnings!! They are taking deposits faster than a blink of an eye but make it so difficult to withdraw any money back