DomůFórumDiskuze stížnostíVýběr z automatů a kasina

Výběr z automatů a kasina

před 3 měsíci od positivelifes
|
669 zobrazení 1 odpověď |
|
před 3 měsíci

Ahoj jmenuji se Dan. Mám něco přes 12 000 $ na výhrách na automatech a kasinu. Pokoušel jsem se stáhnout týdenní limity (2 500 $) a byl jsem požádán o průkaz totožnosti a dokumentaci ke schválení výběrů. Udělal jsem vše, co bylo požadováno, a byl schválen a schválen pro výběry. Dostávám e-mail, že moje první platba, která byla schválena a zúčtována, byla vrácena do mých slotů a kasinového účtu! Nyní mi říkají, že problém eskalovali a bude trvat 72 hodin, než dostanu aktualizaci. Co se děje s placením mých výher!! Přijímají vklady rychleji než mrknutím oka, ale výběr peněz zpět je tak obtížný

Automaticky přeloženo:
positivelifes
před 3 měsíci

Ahoj. Můžu se prosím nejprve zeptat, ve kterém kasinu jste to zažili?

Jaké vysvětlení vám k tomu dali? Byl to snad nějaký technický problém?🤔

Určitě nás informujte o tom, jak se to bude vyvíjet a jestli od nás budete potřebovat nějakou pomoc.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky