FórumDiskuze stížnostíVýběr na ivibet.com trvá dlouho?!

Výběr na ivibet.com trvá dlouho?!

před 2 roky od Pepe1984
|
4306 zobrazení 5 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Ahoj všichni


Na svou výplatu (650 EUR) čekám na ivibet.com od 8. 10. 2022

Po několika dotazech vždy dostanete stejné zadržující odpovědi jako... je to kontrolováno atd.


Má někdo z vás v tomto ohledu nějaké zkušenosti?

Může výplata souviset i s blokem u OASIS?



Děkuji předem!

Automaticky přeloženo:
Pepe1984
před 2 roky

Ahoj,

bohužel někdy může být výběr zpožděn kvůli dalším kontrolám - i v tomto případě se domnívám, že byste si vás měli náležitě všimnout. Mohu prosím vědět, zda byl váš účet plně ověřen?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ano to bylo Bylo také několik výplat, které byly na účtu během jednoho dne. Nevím, proč to najednou přestalo fungovat. Můj účet už byl uzavřen. Zaplatil jsem však předem a výplaty mi byly e-mailem potvrzeny jako úspěšné. Peníze mi nikdy nepřišly na účet. Dále jsem se také nechal zablokovat na OASIS. To vše by ve skutečnosti nemělo mít nic společného s výplatou. Znovu a znovu píšou, že to kontrolují. Ale ne v čem přesně je problém nebo kdy dostanu peníze. Jsou minimálně 650 €.

Má někdo z vás nápad, co by mohlo být důvodem?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ano to bylo Bylo také několik výplat, které byly na účtu během jednoho dne. Nevím, proč to najednou přestalo fungovat. Můj účet už byl uzavřen. Zaplatil jsem však předem a výplaty mi byly e-mailem potvrzeny jako úspěšné. Peníze mi nikdy nepřišly na účet. Dále jsem se také nechal zablokovat na OASIS. To vše by ve skutečnosti nemělo mít nic společného s výplatou. Znovu a znovu píšou, že to kontrolují. Ale ne v čem přesně je problém nebo kdy dostanu peníze. Jsou minimálně 650 €.

Má někdo z vás nápad, co by mohlo být důvodem?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, opravdu mě mrzí váš problém s kasinem. Snad se to brzy vyřeší. Zkusil bych požádat kasino o ID transakce pro případ, že by s vámi komunikovalo. A pak si to ověřit v bance nebo u svého poskytovatele, kterého jste pro výběr použili. Už jste to zkusili? Pokud to nebude fungovat, doporučuji vám podat stížnostzde na našem webu .

Zde můžete popsat situaci se všemi detaily. Někteří ze zástupců našeho reklamačního týmu se o vás postarají. Stížnost je prostě nejlepší způsob, jak k ní přistoupit, protože dává prostor pro srovnání důkazů a případnou debatu s kasinem. Reklamace není špatná věc a je dobré ji využít. Přeji hodně štěstí. ✨

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Platba proběhla dnes!

Téma lze uzavřít, prosím!


Mnohokrát děkujeme za podporu!


Zdravím Schneidere

Automaticky přeloženo:
Pepe1984
před 2 roky

Ahoj, další skvělá zpráva! Díky za to! 👍🌟👏 Gratulujeme!

Budeš tam zase hrát?


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky