FórumDiskuze stížnostíVýběr místa Pokie

Výběr místa Pokie

před 3 roky od Kallum98
|
3215 zobrazení 12 odpovědí |
|
před 3 roky

Má někdo nějaké problémy s nevyplácením pokie po 4 týdnech

Automaticky přeloženo:
Kallum98
před 3 roky

Ano, když kliknete na vyřešené případy zde https://casino.guru/pokie-place-casino-review#tab=js-tab-reputation

Jde jim o zpožděné výběry. Komunikuje s vámi kasino? Možná by i zde mohlo pomoci podání stížnosti, protože jsou to už 4 týdny.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ano, odpovídají, ale říkají totéž o procesoru třetí strany atd., Velmi špatný zákaznický servis

Automaticky přeloženo:
Kallum98
před 3 roky

Ano, jsem na stejné lodi, kamaráde saje ay

Automaticky přeloženo:
Hazza2580
před 3 roky

Kromě legrace, alespoň aktualizujte web, abyste lidem řekli, než tam vloží peníze, a potřebují se tam dostat fakta přímo do zákaznického servisu, protože všichni říkají různé věci

Automaticky přeloženo:
Kallum98
před 3 roky

Ano, vzdal jsem se pokusu o živý chat, oni nic neví, tak jak dlouho poté, co jste odeslali vaši žádost s kasinovým guru, jste dostali prostředky ??

protože je to už měsíc, co jsem o to požádal, ale jen 4 dny od podání stížnosti

dík

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Stále nemám ani odpověď od kasina na guru kasina, přesto na mou stížnost, jsou to pro mě 4 týdny, ale v vyřešených případech se to zdá zhruba 4-6 týdnů, než něco skutečně zaplatí

Automaticky přeloženo:
Kallum98
před 3 roky

Vždy se snažíme vyřešit případy co nejrychleji, ale někdy je opravdu obtížné zapojit do procesu kasina 😕

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Hej kámo,

Bohužel pozdě jsem neměl nic jiného než nenaplněné sliby a nekonečné výmluvy ohledně žádosti o výběr, že teď budu čtrnáct dní. Úspěšně jsem od nich obdržel platbu (i když se zpožděním) v polovině loňského roku, nicméně rostoucí obavy ohledně této výplaty byly potvrzeny podle nesčetných podání od mnoha hráčů na tomto a dalších renomovaných webech prosazujících kasino.

Hodně štěstí a doufáme, že rozlišení bude v číslech! ... 🤨

Štěstí

Automaticky přeloženo:
FlickIzm
před 3 roky

Ahoj jo, také jsem od nich v únoru letošního roku obdržel platbu bez skutečných problémů, ale jo, když vidím rostoucí seznam lidí, kteří mají problémy, začínám věřit, že to vůbec neuvidíme. Zákaznický servis nemá tušení, co se děje, a nemá žádný způsob, jak kontaktovat tým pro výběr, pokud není e-mailem. Abych byl upřímný, nedostanete od nich vůbec žádnou odpověď. Toto kasino už nikdy nebudu používat 😂

Automaticky přeloženo:
FlickIzm
před 3 roky

Ahoj, právě jsem obdržel e-mail týkající se uvolnění mých prostředků a oni to konečně schválili a měl bych je očekávat do 7 dnů

Automaticky přeloženo:
Hazza2580
před 3 roky

Hej, kámo, dostal jsem e-mail s oznámením, že schválili můj výběr, zdá se, že se zastaví až kolem 5–6 týdnů, takže doufejme, že se brzy dostaneš

Automaticky přeloženo:
Kallum98
před 3 roky

Dejte nám prosím vědět, pokud prostředky na svůj účet skutečně obdržíte 🙂 Děkujeme za aktualizaci.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky