před 3 roky
Má někdo nějaké problémy s nevyplácením pokie po 4 týdnech
Has anyone had any issues with pokie place not paying out after 4 weeks
2
Má někdo nějaké problémy s nevyplácením pokie po 4 týdnech
Has anyone had any issues with pokie place not paying out after 4 weeks
Ano, když kliknete na vyřešené případy zde https://casino.guru/pokie-place-casino-review#tab=js-tab-reputation
Jde jim o zpožděné výběry. Komunikuje s vámi kasino? Možná by i zde mohlo pomoci podání stížnosti, protože jsou to už 4 týdny.
Yes, when you click on solved cases here https://casino.guru/pokie-place-casino-review#tab=js-tab-reputation
They're all about delayed withdrawals. Does the casino communicate with you? Maybe submitting a complaint could help here as well since it's been 4 weeks.
Ano, odpovídají, ale říkají totéž o procesoru třetí strany atd., Velmi špatný zákaznický servis
Yes they reply but they just say the same thing about third party processor etc very poor customer service
Kromě legrace, alespoň aktualizujte web, abyste lidem řekli, než tam vloží peníze, a potřebují se tam dostat fakta přímo do zákaznického servisu, protože všichni říkají různé věci
Beyond a joke aye, atleast update the website to tell people before they deposit there money and they need to get there facts right in customer service as they all say different things
Ano, vzdal jsem se pokusu o živý chat, oni nic neví, tak jak dlouho poté, co jste odeslali vaši žádost s kasinovým guru, jste dostali prostředky ??
protože je to už měsíc, co jsem o to požádal, ale jen 4 dny od podání stížnosti
dík
Yea I’ve given up tryin the live chat they know nothing so how long after u submitted your request with casino guru did u receive the funds ??
becasue it’s been a month since I requested it but only 4 days since I filed the complaint
thanks
Stále nemám ani odpověď od kasina na guru kasina, přesto na mou stížnost, jsou to pro mě 4 týdny, ale v vyřešených případech se to zdá zhruba 4-6 týdnů, než něco skutečně zaplatí
I still haven't even got a response from the casino on casino guru yet on my complaint, it's been 4 weeks for me but in the resolved cases it seems roughly 4-6 weeks before they actually pay anything
Vždy se snažíme vyřešit případy co nejrychleji, ale někdy je opravdu obtížné zapojit do procesu kasina 😕
We always try to resolve the cases as fast as we can, but it's sometimes really difficult to involve the casinos into the process 😕
Hej kámo,
Bohužel pozdě jsem neměl nic jiného než nenaplněné sliby a nekonečné výmluvy ohledně žádosti o výběr, že teď budu čtrnáct dní. Úspěšně jsem od nich obdržel platbu (i když se zpožděním) v polovině loňského roku, nicméně rostoucí obavy ohledně této výplaty byly potvrzeny podle nesčetných podání od mnoha hráčů na tomto a dalších renomovaných webech prosazujících kasino.
Hodně štěstí a doufáme, že rozlišení bude v číslech! ... 🤨
Štěstí
hey buddy,
Unfortunately of late I’ve had nothing but unfulfilled promises and endless excuses regarding a withdrawal request for going on a fortnight now. I have successfully received a payment from them (although delayed) mid last year however increasing concerns regarding this payout have been confirmed as per countless submissions from numerous players on this and other reputable casino advocacy sites.
Good luck and here’s hoping there’s resolution in numbers!... 🤨
Felicity
Ahoj jo, také jsem od nich v únoru letošního roku obdržel platbu bez skutečných problémů, ale jo, když vidím rostoucí seznam lidí, kteří mají problémy, začínám věřit, že to vůbec neuvidíme. Zákaznický servis nemá tušení, co se děje, a nemá žádný způsob, jak kontaktovat tým pro výběr, pokud není e-mailem. Abych byl upřímný, nedostanete od nich vůbec žádnou odpověď. Toto kasino už nikdy nebudu používat 😂
Hi yeah I have also received a payment from them in Feb this year with no real issues at all, but yeah seeing the growing list of people having issues I am starting to believe we won't see it at all. The customer service have no idea what is happening and have no way of contacting the withdrawal team unless via email, and to be quiet honest you just don't get a reply from them at all. I'll never be using this casino again 😂
Ahoj, právě jsem obdržel e-mail týkající se uvolnění mých prostředků a oni to konečně schválili a měl bych je očekávat do 7 dnů
Hi I just received an email regarding the release of my funds and they have finally approved it and I should expect them within 7 days hopefully
Hej, kámo, dostal jsem e-mail s oznámením, že schválili můj výběr, zdá se, že se zastaví až kolem 5–6 týdnů, takže doufejme, že se brzy dostaneš
Hey mate I got an email saying they approved my withdrawal, it seems like there stalling till around the 5-6 week mark so hopefully you get yours soon
Dejte nám prosím vědět, pokud prostředky na svůj účet skutečně obdržíte 🙂 Děkujeme za aktualizaci.
Please, let us know if you really receive the funds to your account 🙂 Thanks for the update.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.