FórumDiskuze stížnostíVulkan Vegas Casino – Hráč se snaží dokončit KYC.

Vulkan Vegas Casino – Hráč se snaží dokončit KYC.

před 2 roky od DFrunza
|
3488 zobrazení 15 odpovědí |
|
před 2 roky

Ahoj všichni! Dne 28. 4. 2022 odeslali žádost o ověření KYC se všemi potřebnými dokumenty/dokumenty. Teď je 5. 3. 2022, víte, jak dlouho trvá ověření?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Spojte se s nimi prostřednictvím chatu nebo e-mailu a dejte jim vědět, že jste dokumenty odeslali.

Automaticky přeloženo:
alexelenis
před 2 roky

Na online chat ani e-mail nikdo neodpovídá. 😑

Automaticky přeloženo:
DFrunza
před 2 roky

Ahoj,

Může to znít hloupě, ale zkontrolovali jste také složky se spamem, propagací a košem ve svém e-mailovém klientovi?

Byl váš účet zablokován nebo k němu máte přístup, prosím? KYC možná probíhá. Chápu, že byste si chtěli být jisti. V některých případech může být proces ověření poměrně dlouhý, ale hráči by měli být vždy informováni o průběhu nebo komplikacích.

Je pro mě těžké uvěřit, že byste mohli být ignorováni v tak renomovaném kasinu.

Zkontroloval jsem otevřené stížnosti a zdá se, že mnoho dalších hráčů má s ověřením také problémy, ale někteří z nich jen přehlédli e-mail s oznámením, jaké dokumenty chybí.

Neváhejte zkontrolovat otevřené stížnosti zde - přejděte dolů do sekce, prosím:

https://casino.guru/Vulkan-Vegas-Casino-review#tab=js-tab-reputation

Vidím, že jejich live chat funguje, ale kvůli ochraně osobních údajů a zásadám bych nedostal žádnou související odpověď, kdybych se zeptal.

Ujistěte se tedy, že jste nepřehlédli žádné e-maily, a kontaktujte mě, prosím.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj Radko,


Děkuji za Vaši odpověď. Můj účet je aktivní a jsou na něm peníze. Nedostal jsem e-mail od podpory Vulkan Vegas, žádný spam, žádný koš, žádné další složky. Když se snažím někoho kontaktovat v online chatu, nikdo neodpovídá.

Automaticky přeloženo:
DFrunza
před 2 roky

Na online chatu právě teď odpověděli takto: " Vaši žádost jsem předal našemu oddělení. Naši specialisté se pokusí Vaši žádost zpracovat co nejdříve. Ověření dokumentů trvá několik hodin až několik dní. Budeme Vás informovat prostřednictvím e-mailu, kdy bude hotovo." To je vše.

Automaticky přeloženo:
DFrunza
před 2 roky

Ahoj,

je to dobré znamení, řekl bych. Živý chat nedokáže váš požadavek řešit přímo, proto je dobré, že lidé, kteří ověření zpracovávají, budou upozorněni.

Dokážu si představit, že můžete mít pocit, že je to jen nějaká automatická reakce, kterou dávají čekajícímu hráči, ale je to lepší než být ignorován.

Buďte prosím trpěliví, jak jsem již řekl dříve, ostatní hráči mají nyní stejný problém, takže to bude nějakou dobu trvat.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj,


Nakonec to ověřili a vše je v pořádku a nyní moji žádost o stažení zamítají.. OMG....

Automaticky přeloženo:
DFrunza
před 2 roky

Ahoj,

co se teď zdá být problém?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Nevím, ale tohle je nesmysl. Proč bych tady hrál a vkládal peníze, když nic nevrací? A žádný důvod k odmítnutí? file

Automaticky přeloženo:
DFrunza
před 2 roky

Dnes říkají totéž, co včera. "Děkujeme za čekání. Váš výběr byl z technických důvodů zrušen. Je třeba jej znovu vytvořit."

Automaticky přeloženo:
DFrunza
před 2 roky

Ahoj,

takže stačí zadat novou žádost o výběr. Můžete se rozhodnout pro jinou možnost platby? Nevidím žádný smysl zkoušet stejnou platební možnost znovu. V případě, že potřebujete pomoc, můžete odeslat stížnost:

https://casino.guru/complaints/create


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Nemohu použít jinou možnost platby, podal jsem stížnost na váš odkaz

Automaticky přeloženo:
DFrunza
před 2 roky

Ahoj,

takže náš tým pro stížnosti to od této chvíle převezme. Jak jsem již řekl, toto kasino je slušné, takže si myslím, že bychom vám měli být schopni pomoci. Podívejme se, jaká bude reakce kasina.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Doufám, že vám s tím pomůžete. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
DFrunza
před 2 roky

Obávám se, že zatím musíme chvíli počkat.

Sledujte prosím svou stížnost pro případ, že by náš tým potřeboval nějaké aktualizace.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky