Ahoj,
Může to znít hloupě, ale zkontrolovali jste také složky se spamem, propagací a košem ve svém e-mailovém klientovi?
Byl váš účet zablokován nebo k němu máte přístup, prosím? KYC možná probíhá. Chápu, že byste si chtěli být jisti. V některých případech může být proces ověření poměrně dlouhý, ale hráči by měli být vždy informováni o průběhu nebo komplikacích.
Je pro mě těžké uvěřit, že byste mohli být ignorováni v tak renomovaném kasinu.
Zkontroloval jsem otevřené stížnosti a zdá se, že mnoho dalších hráčů má s ověřením také problémy, ale někteří z nich jen přehlédli e-mail s oznámením, jaké dokumenty chybí.
Neváhejte zkontrolovat otevřené stížnosti zde - přejděte dolů do sekce, prosím:
https://casino.guru/Vulkan-Vegas-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Vidím, že jejich live chat funguje, ale kvůli ochraně osobních údajů a zásadám bych nedostal žádnou související odpověď, kdybych se zeptal.
Ujistěte se tedy, že jste nepřehlédli žádné e-maily, a kontaktujte mě, prosím.
Hello,
It may sound silly but have you also checked spam, promo, and trash folders in your email client?
Has your account been blocked or are you able to access it, please? The KYC may be in progress I understand you'd like to be sure. In some cases, the verification process may be quite long, but players should always be informed about the progress or complications.
I find it hard to believe that you could be ignored in such a reputable casino.
I checked open complaints and it seems that a lot of other players struggling with the verification as well, but some of them just overlooked an email saying what docs are missing.
Feel free to check open complaints here - scroll down to the section, please:
https://casino.guru/Vulkan-Vegas-Casino-review#tab=js-tab-reputation
I can see that their live chat is working but because of the personal data protection and policy, I would not get any related response if I ask.
So make sure you have not overlooked any emails and get back to me, please.
Automaticky přeloženo: