DomůFórumDiskuze stížnostíVlákno uživatele Luckylarry61 o kasinech

Vlákno uživatele Luckylarry61 o kasinech

124 zobrazení 4 odpovědi |
před 5 hodinami
|
Přidat příspěvek
před 5 hodinami

Zveřejňuji aktualizaci ohledně mého nevyřešeného problému se splátkami u RealSpin.

V srpnu mi společnost RealSpin písemně potvrdila, že moje splátka byla dokončena a zpracována s očekáváním, že bude brzy dokončena. Konkrétně jsem byl 26. srpna informován, že se splátka zpracovává.

Navzdory tomuto potvrzení nebyla žádná úhrada obdržena.


Od té doby:


Uplynulo více než 100 dní bez řešení

Kontaktoval(a) jsem [email protected] opakovaně od začátku září

Podal(a) jsem dvě stížnosti k regulačním orgánům, z nichž obě překročily 30denní lhůtu pro odpověď, aniž by se na ně někdo vyřešil.

Živý chat mě neustále přesměrovával zpět na podporu bez možnosti eskalovat problém nebo vynutit si následnou komunikaci.


A co je nejdůležitější, RealSpin nyní prostřednictvím živého chatu potvrdil, že splátka je od 26. srpna v plném rozporu s tím, co mi bylo tehdy řečeno.


Agent živého chatu potvrdil:

Že jsem jednal v dobré víře

Že splátka je odložena od 26. srpna

Že pouze podpora může „dokončit a zpracovat" splátku

Neexistuje žádný mechanismus pro živý chat, který by zajistil, že podpora odpoví nebo problém vyřeší.

To znamená:

Splátka nebyla v srpnu dokončena ani zpracována, přestože byla takto prezentována.

Případ zůstává nevyřešen již více než 100 dní

Eskalace regulačních opatření a opakovaná následná opatření nevedla k žádným opatřením.


Nežádám o přezkoumání ani nové posouzení. Splacení bylo potvrzeno již před měsíci. Žádám pouze o jeho dokončení a zpracování, jak bylo původně uvedeno.

Sdílím to zde z důvodu transparentnosti a pomoci, protože všechny ostatní cesty k řešení nevedly.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
Luckylarry61
před 5 hodinami

Ahoj,

Podle mého názoru je důležité poznamenat, že kasina zřídka čtou takové příspěvky na hráčských fórech. Proto neočekávám od kasina žádnou reakci.

Je mi to líto.

Vzhledem k tomu, že všechny naše příspěvky se nějakým způsobem týkají „splácení" a stížností na sebevyloučení, zvážili byste vyhledat pomoc, abyste se vyhnuli hraní v kasinech? Jak jste opakovaně viděli, tato splácení zřídka fungují a licenční úřad nereaguje. Opravdu věřím, že je dobré se pokusit vyhýbat kasinům.

Dejte prosím tomuto průvodci šanci: https://casino.guru/responsible-gambling-guide/problem-gambling 👈

Automaticky přeloženo:
před 5 hodinami

Radko,


S úctou, Vaše reakce naznačuje, že mé příspěvky nebyly pečlivě přečteny.


Toto vlákno na fóru se netýká pokračování v hazardních hrách, ani žádosti o radu, zda bych měl přestat. Již jsem podnikl kroky k vyloučení a zavedení blokátorů. Problém, který je zde dokumentován, je úzký a věcný: provozovatel uznal selhání v rámci zodpovědného hraní, potvrdil, že je dlužná úhrada, a poté tento závazek nedodržel.


Odkazovat mě v této fázi na průvodce zodpovědným hraním je nemístné a zbytečné. Jedná se o nevyřešenou splátku po přiznaném porušení.


Nepíšu sem s očekáváním, že kasino zareaguje přímo. Dokumentuji fakta z důvodu transparentnosti a informování ostatních hráčů, zejména proto, že regulační orgány a kanály pro stížnosti Casino Guru se navzdory písemným přiznáním nepodařilo dosáhnout žádného řešení.


Návrh, že bych se měl jednoduše „držet dál od kasin", neřeší podstatu problému a působí to odmítavě. Toto je fórum určené k diskusi o chování v kasinech a ochraně hráčů a přesně to dělám.


Neopakuji otázky jen tak pro úplnost. Aktualizace zveřejňuji, protože situace zůstává nevyřešena, a to i přes předchozí potvrzení ze strany operátora.


Ocenil bych odpovědi, které se zabývají fakty případu, spíše než aby jej přeformulovaly jako něco, čím není.


Automaticky přeloženo:
Luckylarry61
před 5 hodinami

Nicméně bych požádal o totéž.

Možná si myslíte, že to jsou užitečné aktualizace, což je v pořádku. Mohlo by to být pro vás potenciálně prospěšné. Vytvořím speciální vlákno a všechny vaše příspěvky tam budou, aby na ně ostatní mohli reagovat.

Váš příspěvek má skutečně své limity a doufám, že toto vlákno novinek poslouží jakémukoli účelu, který chcete naplnit.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 4 hodinami

Co považuji za nepřijatelné, je normalizace této situace. Právě problémem je, že se k nevrácení více než 80 000 dolarů po potvrzeném porušení pravidel zodpovědného hraní a uznání zaplacení vkladu přistupuje jako k rutině nebo nepřekvapení.


Chápu, že se možná snažíte řídit diskusi nebo být užitečný, ale moje pokračující dokumentace se netýká aktualizací samotných. Je to přímá reakce na skutečnost, že tato otázka zůstává nevyřešena.


Automaticky přeloženo:

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.