FórumDiskuze stížnostíVELVET SPIN ZAMÍTNUTÍ VÝBĚRU

VELVET SPIN ZAMÍTNUTÍ VÝBĚRU

před rokem od MissYellow
|
2865 zobrazení 8 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před rokem

V podstatě, jak říkal nadpis, mi však nadřízený odmítl poskytnout důkazy o tom, jak jsem porušil pravidla.

uveden bonus, který jsem zjevně použil, ale bonus se nezobrazuje v mé historii transakcí.

Dvakrát ukončili chat a odmítli mi poskytnout svůj postup stížnosti nebo jak požádat o recenzi.


Poskytl jsem mu screenshoty, jaké záznamy mám. V podstatě pak začal zkoušet jiné výmluvy.


a výběr se v mé historii transakcí zobrazuje jako Schváleno, řekl, že to ve skutečnosti znamená zamítnuto 🤦🏻‍♀️

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Vidí bonus WEMISSYOU jako porušení…


Mám kompletní přepisy chatu

Automaticky přeloženo:
MissYellow
před rokem

Ahoj,

Počkám na posouzení vaší stížnosti, abych viděl další podrobnosti. Jak to vidím já, přeskočil jsi zásadní části, co tvrdilo kasino? Která pravidla jste byli způsobeni porušením?

Jen se ujistěte, že jste ke stížnosti poskytli také všechny uvedené snímky obrazovky a záznamy. To by mělo proces trochu urychlit.

Přejeme hodně štěstí 🤞


Automaticky přeloženo:
před rokem

Již nevyplácejí žádost o výběr, podal jsem žádost o výběr 24.4.23 (asi před 6 týdny) a žádost o výběr ještě neschválili, přestože mě asi tucet e-mailů tam a zpět ujišťoval, že bude zpracováno.


ZDE NEVKLADUJTE!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto kasino je hotové, myslím, že se stalo podvodným kasinem

Automaticky přeloženo:
před rokem

Již nevyplácejí žádost o výběr, podal jsem žádost o výběr 24.4.23 (asi před 6 týdny) a žádost o výběr ještě neschválili, přestože mě asi tucet e-mailů tam a zpět ujišťoval, že bude zpracováno.


ZDE NEVKLADUJTE!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že by bylo dobré podat stížnost zde na Casino Guru. Náš specializovaný tým pro stížnosti se vám pokusí pomoci.

Pokud se vám nápad líbí, více se dozvíte zde:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Tvůrce stížnosti je přístupný pomocí tohoto odkazu:

https://casino.guru/complaints

Je to zdarma, takže to beru jako rozumnou možnost, je to zcela na vás – samozřejmě!

Co říkáš? 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto kasino je hotové, myslím, že se stalo podvodným kasinem

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zažili jste tam nějaký problém? Pokud potřebujete podporu, můžete také vyzkoušet bezplatnou funkci reklamace.

Dejte mi vědět, co si o tom myslíte.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Odeslal jsem stížnost na váš návrh, ale nepodařilo se mi nahrát dokument PDF naší e-mailové komunikace, mohu to poslat někam jinam?

Díky předem.

Automaticky přeloženo:
jayellemm26
před rokem

Řekl bych, že to bylo dobré rozhodnutí.

Můžete poskytnout snímky obrazovky a poté znovu odeslat všechny e-maily? Chci říct, Petronela je to, čemu říkáme „první odpověď", jsem si docela jistý, že stížnost bude brzy přidělena jinému zpracovateli, takže jakmile stížnost dospěje do této fáze, budete požádáni, abyste použili jeho e-mailovou adresu.

Dává vám to prosím smysl? 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky