FórumDiskuze stížnostíVelké ztráty po záměrném ignorování výzev k samozamykání

Velké ztráty po záměrném ignorování výzev k samozamykání

před 2 roky od leo174402
|
4739 zobrazení 16 odpovědí |
|
před 2 roky

Ahoj,


jmenuji se leo, mám účet ve Vulkan Vegas a v dubnu jsem se chtěl navždy zabanovat. Trpím silnou závislostí na hazardních hrách. To už psychologové zjistili. Také jsem v probíhající terapii a podařilo se mi být mimo hru jen pár měsíců.


Podařilo se mi úspěšně vyloučit z hazardu u všech provozovatelů, u kterých jsem byl registrován. Ale ne ve Vulkan Vegas. Na webu poskytovatel říká, že mohu zablokovat svůj účet v sekci „Zodpovědné hraní". Tato oblast ale neexistuje. Kontaktoval jsem tedy zaměstnance přes live chat. Informoval jsem, že chci trvale zablokovat svůj účet navždy. Ale úředník mi řekl, že musím nejprve provést úplné ověření svého účtu, což jsem ještě neudělal. Protože jsem tam vkládal pomocí mnoha různých karet a účtů, byl to těžkopádný proces. Jen jsem chtěl navždy zablokovat svůj účet.


Každopádně Vulkan Vegas mě nezabanoval. Poslali mi e-mail, kde bylo přesně toto. "Abychom mohli zakázat váš účet, musíte nejprve ověřit svůj účet a poté nám poslat e-mail a sdělit nám důvod zákazu."


Okamžitě jsem znovu kontaktoval člena personálu prostřednictvím živého chatu. Byl jsem opravdu frustrovaný, protože jsem se nedokázal zamknout (a chránit). Řekl jsem naštvaně, že mi ani nemohli zablokovat účet. V každém případě je účet otevřený dodnes. Screenshoty chatu a e-mail o zákazu jsem si naštěstí nechal dodnes.


Několik měsíců jsem nehrál. Pak jsem dostal e-mail od Vulkan, kde mi nabídli bonus bez vkladu ve výši přibližně 200 EUR. Právě jsem ten e-mail odsunul. Ale o pár dní později – ve slabé chvíli – jsem nabídku přijal. O několik dní později - protože připsání trvalo tak dlouho - jsem opravdu jen prohrál bezplatný kredit.


Ale o pár dní později začalo moje utrpení znovu. Vložil jsem a ztratil obrovskou částku během několika dní. Jsem úplně frustrovaný sám ze sebe, že jsem se znovu vrátil, ale také z Vulkanu, protože se to stalo jen kvůli této reklamě, protože v té době bojovali proti sebeuzamykání. Jednoduše se tomu snažili zabránit poskytnutím údajně nutného ověření účtu.


Prohrál jsem všechny peníze, které mám. Znovu zcela podlehla své patologické závislosti. Teď jsem úplně na rozpacích, co dělat. Samozřejmě, že první věc, kterou zítra udělám, je kontaktovat své terapeutické centrum.


Ale jelikož to byly obrovské peníze, tak mě napadá, jestli bych to neměl reklamovat tady?


co mi poradíte?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ahoj Leo,

Vaše zkušenost mě mrzí. Dokážu si jen představit, jak frustrující může být bojovat s blokováním, když jste si vědomi svých problémů a chcete vytvořit spolehlivou bariéru. Z mé zkušenosti má mnoho online kasin požadavky na ověření v případě delšího nebo trvalého blokování. Mohu jen hádat, jaký je k tomu důvod. Často se však změní poté, co se otevřeně zmíníte o problémovém hazardu nebo závislosti, a kasino vás ASAP zablokuje. Je to poměrně rozšířený průmyslový standard také pro operátory s licencí v méně regulovaných jurisdikcích.

Zmínili jste se o tom během procesu? Může představovat důležitý faktor. Pokud ano, doporučil bych vám podat stížnost na našem webu. Moji kolegové by mohli pomoci.

Sebevyloučení je v online hazardních hrách ošemetným tématem kvůli omezením rozsahu a nejednotnosti osvědčených postupů. V případě, že vám online hazardní hry škodí, a zvláště když podstupujete terapii, je důležité to zmínit během procesu sebevyloučení.

Drž pevně,

Simone

Automaticky přeloženo:
SimonV
před 2 roky

Ahoj Simono,

Dnes jsem zničený. K vaší otázce: Ano, zmínil jsem se, že jsem velmi závislý na hazardních hrách, a proto jsem v terapii. Vytvořili snímky/kopie chatu a e-mailů. Naštěstí jsem si to nechal a nesmazal.

Nyní jsem poslal Vulkanovi e-mail s žádostí, aby mi od tohoto okamžiku byly uhrazeny mé ztráty. Jako další krok bych také poslal email na EM Group, která je registrovaná u odpovědné společnosti Invicta Networks NV (mateřská společnost Brivio Ltd.).

Děkuji za vaší pomoc,

Lev

Automaticky přeloženo:
leo174402
před 2 roky

Ahoj Leo,


Je nám líto, že slyším o vašich potížích s touto společností.


Nerozumím skutečnosti, že jste řekl, že jste se pokusil vyloučit z tohoto kasina a že vám nepomohli, protože jste nedokončili ověření. Něco na tom všem není v pořádku.


Dlouhá léta bojuji se závislostí na hazardních hrách. Ale nikdy jsem nebyl v pozici, kdy by mě kasino nezablokovalo, když jsem se jich zeptal.


Každopádně, bez ohledu na to, vám radím, abyste se distancovali od kasina a starostí o získání peněz zpět. Peníze jsou pryč. Musíte to přijmout a soustředit se na to, abyste se posunuli vpřed a nestavte se znovu do této pozice.


Udělejte si chvilku od pronásledování svých vkladů a zamyslete se, proč jste se nechali vklouznout zpět do této hrozné závislosti. Pokuste se najít důvod, proč jste ztratili kontrolu, a přemýšlejte o tom, jak budete dělat věci jinak.


Je to dlouhý proces, aby vaše mysl pochopila, proč si to děláte. Ale dokud k sobě nedokážete být upřímní a soustředit se na to, abyste se zlepšovali, pak budete vždy chyceni v tomto kruhu.


Tuto nemoc lze porazit. Buďte silní a zůstaňte soustředění.


Vše nejlepší.


Kája

Automaticky přeloženo:
Charlie_Manchester
před 2 roky

ahoj Charlie,

Jasně jsem Casino Vulkan informoval, že trpím naší závislostí na hazardních hrách a také podstupuji terapii. Bloky fungovaly bez problémů v online kasinech s licencí z Malty. Na Curacau se našlo i pár těch, kteří okamžitě bez problémů aktivovali samosvor. V Casino 20bet VIP manažer řekl, že neví, proč by měl aktivovat zámek, protože jsem v plusu. A u 1bet jsem musel poslat asi 20 zpráv Whatsapp a 3 e-maily, dokud se můj účet nakonec nezablokoval. Takže to není vždy tak jednoduché. Pouze Vulkan tomu zcela odolal.

Ano, souhlasím s vámi, musím na sobě a svém zdraví dál pracovat. Léta jsem se léčil a měl jsem dobré období bez hraní. Tenhle stupidní e-mail od Vulkana mě pak zasáhl ve špatnou chvíli. Zpočátku jsem ji týdny ignoroval, ale nakonec jsem se utrhl.

Nicméně nebojovat o své peníze není správná cesta. Kdyby to byla malá částka, řekl bych: smůla. Ale je to opravdu, opravdu velká částka, kterou jsem ztratil za pouhých 12 dní. A to nemluvím o 5000 eurech.

Vřelé pozdravy,

Lev

Automaticky přeloženo:
leo174402
před 2 roky

ahoj Leo,

Neumím si představit, jaké to musí být.

Věřím, že všichni musíme pracovat především na věcech, které nefungují tak, jak by měly. Žádám vás proto o podání stížnosti . Skrze něj dáte ostatním hráčům šanci dozvědět se, jak se toto „kasino" vypořádává s tak delikátní a komplikovanou záležitostí, a můžete je nakonec zachránit od větší újmy.

Děkujeme a bojujte dál 🤞


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den Radko,

Už jsem poslal e-mail kasinu. Zapojil jsem také skupinu EM. Již se mi ozvala odpovědná osoba, že jsou momentálně na dovolené, ale byl jsem předán na centrálu.

Uvidíme, co se tu dnes bude dít. Možná existuje jednoduché řešení.

Automaticky přeloženo:
leo174402
před 2 roky

Ahoj leo174402,

Budu čekat na případné aktualizace. Informuj nás pravidelně.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj,

Včera jsem dostal odpověď. Můj nárok na vrácení peněz byl kasinem původně zamítnut. Poslal jsem tam další informace a dal jim další den. Kasino mě odkázalo na své podmínky. Postupoval jsem přesně podle toho (zkoušel jsem se zablokovat přes chat a mail).

Pokud se dnes nedohodneme, podám stížnost na vaší straně.

Automaticky přeloženo:
leo174402
před 2 roky

Ahoj leo174402,

neváhejte a podejte stížnost kdykoli. Přál bych si však, aby to nedošlo tak daleko.

Zůstaň silný.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj,

Dnes ráno jsem dostal odpověď z kasina. Moje předložená fakta byla ignorována. Kasino znovu říká: Udělali jsme vše správně, žádné náhrady.

Ani se neobtěžují s důkazy, které jsem jim poskytl. Nemůžu uvěřit metodám, které používají k ochraně svých peněz. Reklamaci podám dnes.

Automaticky přeloženo:
leo174402
před 2 roky

Ahoj,

Vždy kasinům radíme, že je nutné vysvětlit, co se pokazilo a co by se mělo udělat jinak, aby se předešlo budoucímu problému.

Podívejme se, co s tím v tomto případě můžeme udělat.

Automaticky přeloženo:
leo174402
před 2 roky

Myslím, že je nejvyšší čas s hazardem skončit, už mi je 49....můj syn a dcera také sázejí, občas s nimi sázím....tohle je také závislost a velmi špatná postava, které se musím zdržet!

Vaše zkušenost je opravdu dojemná, jsem také závislý a kvůli hazardu jsem prohrál spoustu peněz!

Automaticky přeloženo:
leo174402
před 2 roky

Ahoj!

Třeba ti to pomůže... https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ nebo taky https://gluecksspielhero.at/ lg a všechno nejlepší

Automaticky přeloženo:
Hafsat
před 2 roky

V tomto kasinu neprohrajete. Získejte svůj zisk s bonusem:

100 % na vklad (od 10 eur), když se zaregistrujete přes náš odkaz: https://bit.ly/bigmoneyboonus

Automaticky přeloženo:
Georgianz
před 2 roky

Jak se kasino jmenuje?

Protože na to z této stránky nemůžu kliknout!

Automaticky přeloženo:
Hafsat
před 2 roky

Dobrý den, v tuto chvíli je to spam, ten chlap zveřejnil spoustu příspěvků s tímto odkazem a já je smažu.

Kasino, které spamuje, je PalmSlots . Je škoda, že tak dobré kasino je tak špatně propagováno. 🙂

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky