FórumDiskuze stížnostíVe hře uzu mi bylo ukradeno 4000 eur

Ve hře uzu mi bylo ukradeno 4000 eur

před 7 měsíci od Pablitobienbe
|
1597 zobrazení 6 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Získal jsem příjem hraním se svými skutečnými penězi ve výši 4 000 eur. Dnes jsem chtěl získat přístup k účtu a zjistil jsem, že je zablokován.

Kontaktoval jsem zákaznický servis a toto byla jejich odpověď.

Chci vědět, zda mohu podniknout nějaké právní kroky a získat zpět peníze, které jsem vydělal legálně a čistě od doby, kdy jsem byl podveden.



d

Dyne

Vítejte v chatu PlayUZU, Juan Carlos:

Jsem Dina, agentka PlayUZU Celebrity Club a bude mi potěšením vám pomoci.😊


Děkujeme, že jste nás kontaktovali prostřednictvím chatu.

Jdu na chvíli zkontrolovat tvůj účet.


Už jsem s tebou, díky za čekání.u

Při kontrole vašeho účtu se mi podařilo ověřit, že ve hrách došlo k incidentu kvůli zjištěnému technickému problému souvisejícímu s nefunkčností hry, pro nás je zaručení férového herního prostředí zásadní.


Proto, jak je uvedeno v našich Zásadách odměn, konkrétně v bodě 5: V případě, že nesprávná technická konfigurace způsobí nesprávný počet roztočení zdarma nebo roztočení na kole UZU, vyhrazujeme si právo na nápravu vyloučením obdržených zisků a opětovné přidání odměny se správným nastavením.


Vzhledem k tomu, že tato situace nastala, byly zisky dosažené touto technickou chybou staženy a zpět přidán správný zisk.

Omlouváme se za všechny nepříjemnosti, které mohly být způsobeny.

Mohu vám pomoci s něčím jiným?

já tomu nerozumím

Ano, stěží jsem využil zatočení zdarma

pouze ty získané s odměnami

které jsi mi dal

96 % toho, co jsem hrál, bylo se skutečnými penězi, které jsem vložil

Mohu nyní získat přístup ke svému účtu?


před 30 minutami

d

Dyne

Nemusí se jednat o konkrétní případ zatočení zdarma, mluvíme o technické chybě, kdy jsou obdrženy chybné výhry nebo odměny, v takovém případě si kasino, stejně jako situace, vyhrazuje právo napravit incident odstraněním výher obdržel .

jaké chybné zisky?


před 29 minutami

d

Dyne

V tuto chvíli je incident stále platný, takže prozatím nemáte přístup ke svému účtu.

Můžete mi to rozebrat?

Jaký je aktuální zůstatek na mém účtu?


před 28 minutami

d

Dyne

Měli jste celkové výhry 4 062,10 EUR, všechny tyto výhry byly staženy kvůli technické chybě ve hrách a bylo vám vyplaceno 10 EUR, což je odpovídající částka.

Váš zůstatek je v tuto chvíli 10 EUR.

Jak to bude možné?

Kdybych měl 200 eur

Začal jsem hrát

a ty peníze jsem dostal

čistě

kradeš mi

já tomu nerozumím

Jak bylo vybráno 4000 eur ze zisku


před 25 minutami

d

Dyne

V takovém případě, jakmile budete mít přístup k účtu a budete schopni provést nezbytná ověření, můžete nám to sdělit, abychom to mohli nahlásit.

Výhry byly chybné, Juane Carlosi, takže, jak je uvedeno v podmínkách naší platformy, kasino si vyhrazuje právo je opravit nebo odstranit.

Velmi se omlouvám za nepříjemnosti, které tato situace mohla způsobit.

Proč se mýlili?

Kdybych je přiměl hrát různé solty

Je to úplná loupež.

Žádné potíže

Je to krádež


před 22 minutami

d

Dyne

Jak jsem trochu zmínil výše, výskyt pochází z her.

Chystám se žalovat organizaci k DGOJ


před 22 minutami

d

Dyne

Chápu vaše nepohodlí a jakékoli vaše kroky respektujeme.

Jak to odtamtud přijde?

jestli mi dali ceny správně

Jen jste se rozhodli, že nejsou legální

protože jsem je vyhrál

Všude negativní recenze


před 20 minutami

d

Dyne

Výskyt her pochází z technického problému, který způsobil jejich nefunkčnost.

Jinými slovy, z těch 4120 eur, které jsem spravedlivě vydělal

nechal jsi mi 10 eur na mém účtu

Co je to za technický problém?

Že někdy musíte peníze dávat, místo abyste je jen dostávali, a když je musíte dát, řeknete, že je to technický problém, a odeberete mi zisky

Jaký totální podvod.

nejhorší kasino na světě


před 17 minutami

Nové zprávy

d

Dyne

Velmi se omlouvám za nepříjemnosti Juane Carlose, chápu vaše jednání a nepohodlí.

Pokud budete ještě něco potřebovat, neváhejte nás znovu kontaktovat prostřednictvím chatu nebo e-mailu. vip@playuzu.es Rádi vám pomůžeme!


Bylo mi potěšením vám sloužit. Hodně štěstí!



Odesláno. Děkuji za vaše komentáře!

Prosím, potřebuji pomoc, abych zjistil, jestli můžu zažalovat ty chorizo, kteří mě podvedli.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Říkají mi, že zisky jsou špatné, všude do očí, zloději jsou takoví, jací jsou

Automaticky přeloženo:
Pablitobienbe
před 7 měsíci

Myslím, že bychom měli počkat na stížnost, kterou se chystáte poskytnout důkaz.

Každý je vítán, aby si ji prohlédl přímo zde 👈

Neváhejte a zůstaňte s námi v kontaktu zde na fóru.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Testy jsem poslal Veronice na email. Nedovolí mi sem nahrát snímky obrazovky.

Mám důkazy o mé historii položek, ve kterých se objevuje zůstatek 4000 eur.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

file

Toto je jeden z testů a mám kompletní herní historii

Automaticky přeloženo:
Pablitobienbe
před 7 měsíci

Jen tady mi to video nepustí

Automaticky přeloženo:
Pablitobienbe
před 7 měsíci

Jakmile od vás náš reklamační tým bez problémů získá všechny důkazy, nebojte se, že je nebudete moci nahrát sem na fórum. 😉

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky