FórumDiskuze stížnostíVarování před Bitkingy

Varování před Bitkingy

před 2 měsíci od superman52
|
2050 zobrazení 19 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Nebezpečí!!

Výběr z Bitkings není možný, protože odmítají ověřit můj účet.

Už týdny píšu těmto podvodníkům a nahrávám do tohoto kasina všechno možné, ale oni žádají nemožné věci.


Takže pozor...hraju na třech jiných stránkách a nikdy jsem neměl žádné problémy.


Automaticky přeloženo:
superman52
před 2 měsíci

Ahoj!

Věřím, že mluvíte o zkušenostech s kasinem BitKingz ( odkaz zde 👈👈), ale raději si chci být jistý. Prosím, potvrďte nám to.

Nyní k problému, mohu-li to tak říci, téměř to říká, že skutečným problémem je projít ověřením, spíše než že vás pracovníci kasina nechtějí ověřit vůbec. I když chápu, že to musí být tak či onak velmi frustrující, z pragmatického hlediska je prostě snazší spolupracovat, i když jste více než přesvědčeni, že vás žádají o poskytnutí irelevantních dokumentů. Určitě bych se zaměřil na předání KYC jednoduše proto, že jej musíte předat, abyste dostali peníze z kasina. Až bude tato fáze za vámi, myslím, že budete mít dost času si stěžovat na požadavky a proces.

Možná nám také můžete pomoci porozumět tomu, které dokumenty vám připadají tak nepříjemné a jak dlouho přesně bojujete o ověření.

Doufám, že vám budeme moci poskytnout určitou podporu, jakmile nás blíže seznámíte s podrobnostmi. Dejte nám vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Bitkingz vyžaduje následující:

Nahrajte prosím PDF verzi svého vkladu ve výši 100 EUR provedeného v časovém pásmu 2024-07-02 02:24:03 UTC s jasně viditelnými následujícími podrobnostmi: datum, čas a částka vkladu, údaje o obchodníkovi, jméno majitele účtu a číslo účtu.


To však není možné, protože prodejce neuvádí čas a zbytek požadovaného nelze shrnout do jednoho dokumentu.

Je zvláštní, že nemám žádné problémy v jiných kasinech a nemohl jsem si ověřit svůj účet na Bitkingz po mnoho týdnů.

Už jsem odepsal přes 300 eur a hraji na jiných stránkách, protože se mi nechce investovat čas a nervy do Bitkingz.

Automaticky přeloženo:
superman52
před 2 měsíci

To vše mi zní jako normální ověřovací proces, abych vám řekl pravdu. Výpis by vám měla poskytnout vaše banka v PDF souboru a stačí jej poslat do kasina, kde si jej zkontrolují a budou vás informovat o dalším postupu.

Můžu se zeptat, jak jsi to myslel tím, že jsi odepsal 300 eur? Znamená to, že na účtu v tomto kasinu nemáte žádný zůstatek?🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Proč by to měl být normální ověřovací proces, když win2day, bwin, betway, MrGreen, Tipico nevyžadují ani zdaleka to, co požaduje Bitkingz?

Během mnoha týdnů jsem na jejich server nahrál spoustu dokumentů, obrázků a dalších věcí.

Jedna věc nakonec zůstala, a to výše zmíněná, a její naplnění rozhodně není možné.

Nemohu si proto vybrat své peníze, konkrétně těch 300 eur, což je pro Bitkingz samozřejmě velmi příjemné, protože určitě nejsem jediný, kdo nemůže ověřit účet a vím, že to není normální protože už přes 20 let hraji různé hry online.

Automaticky přeloženo:
superman52
před 2 měsíci

Chápu, že ne všechna kasina vyžadují stejné dokumenty, pokud jde o ověření.

Všechny informace požadované od kasina jsou uvedeny na měsíčním bankovním výpisu, který může vaše banka poskytnout v souboru PDF. To je docela běžné a většina bank je posílá svým zákazníkům.

Proč to však nemůžete poskytnout vy? Pokud se mohu zeptat, samozřejmě?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Mimořádnou akci od banky žádat nebudu a ani nevím, zda to banka udělá. Investoval jsem asi 30 hodin do ověření svého účtu, ale bez úspěchu. Nemyslím si, že by stálo za můj čas se tímto „kasinem" dále zabývat. Těch 300 eur je vedlejší škoda.

Proč bych měl jít složitou cestou, když mohu mít snadnou a renomovanou cestu v jiných kasinech?

Bitkingz je zjevně podvodné kasino, které ztěžuje nebo dokonce znemožňuje ověření. Všiml jsem si toho i u bonusového systému, kterému se teď nebudu blíže věnovat.

Automaticky přeloženo:
superman52
před 2 měsíci

Je to zcela na vašem rozhodnutí.

Jen mi dovolte upozornit, že vydání výpisu klienta není od žádné banky nic mimořádného. Stejně je nechápeš? Všechny informace, které kasino požaduje, jsou v tomto dokumentu.

No, nechám to samozřejmě na vás.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nejde o jednoduchý bankovní výpis, jde o to, že Bitkingz vyžaduje toto:

Nahrajte prosím PDF verzi svého vkladu ve výši 100 EUR provedeného v časovém pásmu 2024-07-02 02:24:03 UTC s jasně viditelnými následujícími podrobnostmi: datum, čas a částka vkladu, údaje o obchodníkovi, jméno majitele účtu a číslo účtu.

To není možné u bankovního výpisu a není to možné u screenshotů z online bankovnictví, protože nikde není uveden čas.

U screenshotu z online bankovnictví navíc nejsou možné další detaily, ale můžete si to sami vyzkoušet při jakékoli platbě. Pokud se vám podaří získat všechny detaily kromě času screenshotem, vezmu vše zpět a jsem prostě neschopný. Neexistuje žádný způsob, jak byste mohli získat čas.

Ale co už, Bitkingz už je pro mě stejně hotový.

Automaticky přeloženo:
superman52
před 2 měsíci

souhlasím s ním. Takový podrobný výpis z účtu ve formátu PDF neexistuje. Žádný bankovní výpis na světě neukazuje nákup v časovém pásmu UTC.


U některých bank vidíme čas nákupu, ale pouze u online bankovnictví a je to místní časové pásmo. Ale je to vzácné a přesto několik webových stránek nepřijímá snímky obrazovky online bankovnictví.


Některé další banky navíc část čísla účtu jako bezpečnostní opatření cenzurují.


Někdy také jméno obchodníka uvedené na výpisu není názvem kasina. Je to jméno zpracovatele plateb nebo pouze jako ''Nákup zábavy'' nebo ''Bankovní převod''.


Abych to uzavřel, stejný problém jsem již zažil, ale s TonyBet. Požádali mě o výpis z účtu ve formátu PDF, ale můj bankovní produkt to byl jednou za měsíc. Musel jsem čekat 3 týdny, než dorazí výpis z účtu. Některé weby jsou velmi striktní a vybíravé. A některé další jsou velmi snadné.


Musíte jim to zdvořile vysvětlit, i když se zdá, že nic neslyší.


Pokud je po 3-4 pokusech stále negativní, vyzývám vás k podání interní stížnosti a negativní recenze na různých webových stránkách.


Na závěr, pokud stále nespolupracují, vyzývám vás k výpovědi u jejich licenčního operátora a také u eCOGRA.


Nahlášením této přehnané horlivosti máte šanci získat své peníze A hlavně zabráníte tomu, aby se to stalo dalším zákazníkům.


Doufám, že brzy dojde k vyřešení, hodně štěstí, pane!


Olivier z Quebecu v Kanadě.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nejde o jednoduchý bankovní výpis, jde o to, že Bitkingz vyžaduje toto:

Nahrajte prosím PDF verzi svého vkladu ve výši 100 EUR provedeného v časovém pásmu 2024-07-02 02:24:03 UTC s jasně viditelnými následujícími podrobnostmi: datum, čas a částka vkladu, údaje o obchodníkovi, jméno majitele účtu a číslo účtu.

To není možné u bankovního výpisu a není to možné u screenshotů z online bankovnictví, protože nikde není uveden čas.

U screenshotu z online bankovnictví navíc nejsou možné další detaily, ale můžete si to sami vyzkoušet při jakékoli platbě. Pokud se vám podaří získat všechny detaily kromě času screenshotem, vezmu vše zpět a jsem prostě neschopný. Neexistuje žádný způsob, jak byste mohli získat čas.

Ale co už, Bitkingz už je pro mě stejně hotový.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

V takovém případě můžete požádat o pomoc náš tým pro stížnosti odesláním stížnosti zde. Stačí kliknout na tento odkaz a doufejme, že brzy budeme moci vidět řešení vašeho případu.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jak jsem již psal, zaregistroval jsem se časem i u jiných online kasin a tam vše běží bez problémů.

Není pro mě ctí hrát v Bitkingz a věřte mi, že Bitkingz kladl další náročné požadavky, které jsem byl schopen v průběhu času splnit, ale tento požadavek není možný.

Byl jsem dost naštvaný na peníze, které jsem ztratil, a čas strávený nad zbytečným ověřováním, a tak jsem se rozhodl, že s těmito podvodníky už nechci mít nic společného.

Vše nejlepší a srdečné pozdravy z Vídně

Automaticky přeloženo:
superman52
před 2 měsíci

Je naprosto pochopitelné, že tam už hrát nechcete.

V případě, že byste měli na účtu nějaký zbývající zůstatek, náš reklamační tým se vám jistě pokusí pomoci jej vybrat.

Vše nejlepší i tobě, samozřejmě.🙂

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Jg941430 byl odstraněn
Jg941430
před měsícem

Dobrý den, máte osobní zkušenost s tímto kasinem nebo jen píšete, protože jste hráli v dama casinech?

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Jg941430 byl odstraněn
Jg941430
před měsícem

A je něco, s čím bychom vám mohli pomoci ohledně tohoto kasina?

Jsme připraveni vyslechnout váš problém.

Automaticky přeloženo:
před měsícem
Příspěvek od Jg941430 byl odstraněn
před měsícem

Pozor... DAMA má oči a uši všude.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zdravím a děkuji za nabídku.

Nebudu podávat stížnost na Bitkingz, protože

Už nechci ztrácet čas s tímto kasinem a

Myslím, že to nedává smysl.

Jen jsem chtěl varovat ostatní lidi o tomto kasinu.

S pozdravem

Automaticky přeloženo:
superman52
před měsícem

Děkuji za péči. Mějte se dobře.🌞

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky