souhlasím s ním. Takový podrobný výpis z účtu ve formátu PDF neexistuje. Žádný bankovní výpis na světě neukazuje nákup v časovém pásmu UTC.
U některých bank vidíme čas nákupu, ale pouze u online bankovnictví a je to místní časové pásmo. Ale je to vzácné a přesto několik webových stránek nepřijímá snímky obrazovky online bankovnictví.
Některé další banky navíc část čísla účtu jako bezpečnostní opatření cenzurují.
Někdy také jméno obchodníka uvedené na výpisu není názvem kasina. Je to jméno zpracovatele plateb nebo pouze jako ''Nákup zábavy'' nebo ''Bankovní převod''.
Abych to uzavřel, stejný problém jsem již zažil, ale s TonyBet. Požádali mě o výpis z účtu ve formátu PDF, ale můj bankovní produkt to byl jednou za měsíc. Musel jsem čekat 3 týdny, než dorazí výpis z účtu. Některé weby jsou velmi striktní a vybíravé. A některé další jsou velmi snadné.
Musíte jim to zdvořile vysvětlit, i když se zdá, že nic neslyší.
Pokud je po 3-4 pokusech stále negativní, vyzývám vás k podání interní stížnosti a negativní recenze na různých webových stránkách.
Na závěr, pokud stále nespolupracují, vyzývám vás k výpovědi u jejich licenčního operátora a také u eCOGRA.
Nahlášením této přehnané horlivosti máte šanci získat své peníze A hlavně zabráníte tomu, aby se to stalo dalším zákazníkům.
Doufám, že brzy dojde k vyřešení, hodně štěstí, pane!
Olivier z Quebecu v Kanadě.
I agree with him. Such a detailed PDF Bank Statement does not exist. No bank statement in the world show the UTC Time Zone purchase.
With some banks, we can see the purchase time, but only with Online Banking, and it’s local timezone. But it’s rare and anyway, several websites doesn’t accept screenshots of online banking session.
Moreover, some other banks censor a part of the account number as a security measure.
Also, sometimes the merchant name apparent on the statement is not the name of the casino. It’s the name of the payment processor or only like ‘’Entertainment Purchase’’ or ‘’Wire Transfer’’.
To conclude, I already experienced the same issue, but with TonyBet. They asked me a PDF Bank Statement, but my bank product it once a month. I was obliged to wait 3 weeks before the bank statement arrive. Some websites are very strict and picky. And some others are very easy.
You must explain them politely, even if they seems to hear nothing.
If it’s still negative after 3-4 attempts, I invite you to make an internal complaint and a negative review on different websites.
To conclude, if they still not cooperate, I invite you to denounce at their License Operator, as well as eCOGRA.
By reporting this overzealousness, you have a chance to got your money AND especially, you will prevent this to happening to other customers.
Hoping a resolution soon, good luck sir!
Olivier from Quebec, Canada.
Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo: