FórumDiskuze stížnostíUŽIVATELE VULKAN VEGAS BLOKUJÍCÍ, KDYŽ SE CHCE ODSTUPOVAT

UŽIVATELE VULKAN VEGAS BLOKUJÍCÍ, KDYŽ SE CHCE ODSTUPOVAT

před 2 roky od Zimam
|
3414 zobrazení 16 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 2 roky

Dobrý den, můžete mi prosím všichni pomoci s mým problémem? Mám první hru na vulkan Vegas, pak vložím a vyhraju 360 €, poté, co chci vybrat, ověřím svůj KYC a ostatní je hotovo, musím jen počkat. Ale dnes 14/12 zablokovali můj účet, říkají, že iam má duplicitní účet, myslím, že je legrační, jak si vytvořím duplicitní účet, když jednou hraju na tomto webu, Nebo možná web Vulkan Vegas unikl moje osobní data, takže existuje více účtů? Jsem připraven ukázat všechny důkazy z výpisů z bankovních vkladů a dalších. Dík. Opravdu potřebuji pomoc

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Říká se, že může odblokovat můj účet, ale všechny moje zůstatky rip, myslím, že to není fér, pokud už hrajete tvrdě, snažíte se vybrat peníze, ale dostanete ban řekněme multi účet. A vaše peníze jsou roztrhané file

Automaticky přeloženo:
Zimam
před 2 roky

Je mi líto, ale vidíte, že i jiní hráči nyní čelí stejnému problému: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/vulkanvegas-full-scam

Stížnost můžete také podat zde: https://casino.guru/complaints


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji za reakce, mám stejný problém, ale je to opravdu zábavné, když poprvé hrajete a depo na webu a řeknou, že jste zablokováni, protože máte více účtů, takže co je špatně.

Automaticky přeloženo:
Zimam
před 2 roky

Je smutné, že je docela běžný přístup, že když se 2 hráči přihlásí se stejnou IP, nefér kasina mohou použít pravidlo více účtů. To znamená, že pokud někdo používá veřejnou wifi (nebo stejného poskytovatele VPN) zejména ve velmi obydlených oblastech, může k tomu dojít docela snadno 🙁. Je to fragment minulosti a myslím, že by se neměl používat obecně.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, s touto reakcí také souhlasím, protože mnoho zákazníků si stěžovalo na stejnou věc. Myslím, že online kasina by měla věnovat více pozornosti implementaci standardizace více účtů, například pokud používají stejný účet nebo identitu, jsou klasifikována jako víceúčtová. stejně jako místní online kasina v Indonésii žádají zákazníka, aby na začátku zadal číslo bankovního účtu a číslo bankovního účtu nelze použít k registraci na jiný účet, aby se zabránilo více účtům. a zajímalo by mě, jak mohou ostatní lidé používat moje data, i když je nikdy nešířím. je to chyba systému nebo jen náhoda. protože mě to upřímně znervózňuje, jak mohou ostatní lidé používat moje data tak, že kvůli tomu má moje hra, na které jsem tak tvrdě pracoval, abych vyhrál

Automaticky přeloženo:
Zimam
před 2 roky

A já jsem obětí tohoto kasina. Na jiných fórech jsem viděl, že existují další oběti. Navrhuji, abyste podal stížnost a připojil všechny důkazy, jako jsem to udělal já.

Se mnou bylo všechno v pořádku. Dostal jsem zprávu, že zrušení platby trvá 2 dny. Čtvrtý den jsem se rozhodl přihlásit a účet byl zablokován. Kdybych nenapsal pro upřesnění, tak to ještě nevím.

Takže pouze stížnosti na tyto podvodníky.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj. Vidím, jak si stěžuješ, brácho, myslím, že mám stejný problém jako ty. Jen doufám, že se mi podaří tento problém vyřešit, 360 € je pro mě velká částka. takže jsem neklidný a myslím si, že je to nespravedlivé, protože jsem tvrdě pracoval, abych to vyhrál a právě jsem byl zablokován, i když mám pocit, že jsem neudělal nic špatného nebo škodlivého porušení

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

jak lol, můj případ byl uzavřen bez jakýchkoli jasných důkazů, má údajný účet patřící mně stejný vklad na bankovní/kartě/jiném účtu jako ten, který jsem použil? nahrál můj údajný účet mé soukromé dokumenty? po tom všem je to poprvé, co jsem na stránku uložil a použil své osobní údaje, opravdu si myslím, že je to nespravedlivé, protože to, na čem jsem tak tvrdě pracoval, je odebráno a kasinu, pokud skutečně existuje podezření, uvádím důvod více účtů není od začátku zablokované nebo v problémech? proč máte problém poté, co vložím nové peníze, vezmete mi peníze s takovýmto neprokázaným obviněním?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

a pro pana Viliama, berete věci jen ze strany kasina, aniž byste viděli realitu z obou stran? Na Váš email jsem zaslal své osobní údaje. za účelem pomoci vám porovnat, zda data, která používám, jsou přesně stejná jako data, která kasino odeslalo, nebo ne, a pokud jsou stejná, rád bych od kasina obdržel vysvětlení, zda kasino moje údaje uniklo nebo s nimi jen manipulovalo protože mi to nechtělo zaplatit. protože bylo jasné, že to bylo poprvé, co jsem zadal své osobní údaje, vložil je a hrál na jejich stránkách.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Doufám, že vám pomůžete najít řešení, žádám také kasino, aby více myslelo na své zákazníky, se kterými se zachází nespravedlivě, protože to cítím vůči mně nespravedlivé. možná pro vás je 360 € málo, ale pro mě je 360 € hodně. protože jsem chudý a žiju samostatně. Děkuju

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Budu i nadále bojovat za svá práva kvůli této nespravedlnosti, jsem připraven poslat jakýkoli důkaz, protože mám pravdu


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

prosím pomozte mi podpořit

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Několikrát jsem poslal e-mail do kasina, ale nedostal jsem odpověď. Zkoušel jsem také několikrát volat, ale neexistuje jasné řešení.

Automaticky přeloženo:
Zimam
před 2 roky

Dobrý den, mrzí mě, že se tak cítíte, nicméně my jsme udělali svou část, podívali jsme se na váš případ blíže a pokusili jsme se vám pomoci. Upřímně, myslíte si, že 6 příspěvků denně změní situaci?

Mluvil jsem s Williamem, podle informací poskytnutých kasinem je případ uzavřen tak, jak je. Můžete se však pokusit obrátit na úřad.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Možná mi můžete pomoci získat kontakt na curacao licenci vulkan vegas (invicta networks nv) iam již zkouším hledat, ale nikdy nemám kontakt, panu Villiamovi se doporučuje podat stížnost na curacao licenci, ale iam nemůžu získat kontakt, abych mohl poslat moji stížnost?

Automaticky přeloženo:
Zimam
před 2 roky

Dobrý den, toto je odkaz na sekci stížností úřadu pro hazardní hry: https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/#section-file-a-complaint . Dejte nám vědět, jak to fungovalo u vás.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky